Komunikaty PR

Polacy awansują w strukturach TP Vision

2023-04-05  |  16:00
Biuro prasowe

 

Polski oddział TP Vision – właściciela marki Philips TV & Sound, wiodącego producenta telewizorów oraz sprzętu audio, rozszerza swoją działalność o rynek czeski i słowacki - będzie odpowiadał za obszar TV & Sound w ramach nowo utworzonego klastra w tej części Europy. Jednocześnie w strukturach grupy awansują polscy menedżerowie. Marcin Habzda – dotychczasowy Dyrektor Generalny TP Vision w Polsce objął funkcję Dyrektora Zarządzającego Regionu, a Tomasz Miśkiewicz – dotychczasowy Marketing Manager na rynek polski – stanowisko Dyrektora Marketingu na Polskę, Czechy i Słowację.

 

Marcin Habzda ma wszechstronne i długoletnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu w branży audio-video, z którą związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Do TP Vision Polska dołączył w 2015 roku, przez ostatnie 8 lat pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego. W nowej roli, jako Dyrektor Zarządzający Regionu, odpowiadać będzie za realizację strategii i działalność operacyjną firmy w regionie obejmującym Polskę, Czechy oraz Słowację. Marcin Habzda jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Ceni równowagę pomiędzy życiem zawodowym, a osobistym - wolne chwile spędza przede wszystkim z rodziną.

 

Z kolei Tomasz Miśkiewicz, dotychczasowy Marketing Manager TP Vision Polska, z branżą związany jest od przeszło 10 lat. Odpowiadał m.in. za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla biznesu PHILIPS TV w Polsce oraz wprowadzanie nowych produktów na lokalnym rynku. W swojej nowej roli - jako Dyrektor Marketingu na Polskę, Czechy i Słowację rozszerza zakres odpowiedzialności o dwa kolejne rynki – odpowiadać będzie
za wdrażanie, monitorowanie oraz ocenę skuteczności lokalnych strategii i kampanii marketingowych w tych trzech europejskich krajach. Tomasz Miśkiewicz jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnych chwilach biega, jeździ na rowerze, żegluje, a zimą jeździ na nartach.

 

TP Vision to europejski producent urządzeń elektronicznych z centralą w Amsterdamie, który zajmuje się produkcją i dystrybucją telewizorów i urządzeń audio pod marką Philips. W Polsce TP Vision działa jako oddział, który zajmuje się sprzedażą, marketingiem i dystrybucją produktów Philips TV & Sound. Firma oferuje szeroki wybór telewizorów, soundbarów, słuchawek, głośników i innych urządzeń audio. TP Vision ma też w Polsce swoją fabrykę
- w Gorzowie Wielkopolskim. Jest to jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w kraju, produkujący telewizory LED i OLED, a także monitory do komputerów i zatrudniający około 700 pracowników.

 

 

***

TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Miękkie lądowanie w pracy - jak uniknąć pourlopowego bluesa? Biuro prasowe
2024-07-29 | 14:33

Miękkie lądowanie w pracy - jak uniknąć pourlopowego bluesa?

Wakacje są dla większości z nas czasem, gdy zapominamy o służbowych obowiązkach i poddajemy się błogiemu dolce far niente. Niestety to co dobre, ma to do siebie,
Kariera Czy warto iść na studia w obliczu mocno zmieniającej się edukacji?
2024-07-19 | 11:06

Czy warto iść na studia w obliczu mocno zmieniającej się edukacji?

Współczesne wyzwania stawiane edukacji wymuszają konieczność adaptacji i ewolucji modeli nauczania. Coraz więcej osób kwestionuje sens tradycyjnego modelu akademickiego,
Kariera Marzenia i wyzwania kobiet w zawodzie księgowej
2024-06-26 | 01:00

Marzenia i wyzwania kobiet w zawodzie księgowej

Wyliczenia, dokumenty, dane, powtarzalność zadań – to pierwsze skojarzenia z pracą księgowych. Czy słuszne? Jakie emocje i pasje czają się za słupkami liczb i za rzędami cyferek?

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.