Polacy awansują w strukturach TP Vision
Polski oddział TP Vision – właściciela marki Philips TV & Sound, wiodącego producenta telewizorów oraz sprzętu audio, rozszerza swoją działalność o rynek czeski i słowacki - będzie odpowiadał za obszar TV & Sound w ramach nowo utworzonego klastra w tej części Europy. Jednocześnie w strukturach grupy awansują polscy menedżerowie. Marcin Habzda – dotychczasowy Dyrektor Generalny TP Vision w Polsce objął funkcję Dyrektora Zarządzającego Regionu, a Tomasz Miśkiewicz – dotychczasowy Marketing Manager na rynek polski – stanowisko Dyrektora Marketingu na Polskę, Czechy i Słowację.
Marcin Habzda ma wszechstronne i długoletnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu w branży audio-video, z którą związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Do TP Vision Polska dołączył w 2015 roku, przez ostatnie 8 lat pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego. W nowej roli, jako Dyrektor Zarządzający Regionu, odpowiadać będzie za realizację strategii i działalność operacyjną firmy w regionie obejmującym Polskę, Czechy oraz Słowację. Marcin Habzda jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Ceni równowagę pomiędzy życiem zawodowym, a osobistym - wolne chwile spędza przede wszystkim z rodziną.
Z kolei Tomasz Miśkiewicz, dotychczasowy Marketing Manager TP Vision Polska, z branżą związany jest od przeszło 10 lat. Odpowiadał m.in. za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla biznesu PHILIPS TV w Polsce oraz wprowadzanie nowych produktów na lokalnym rynku. W swojej nowej roli - jako Dyrektor Marketingu na Polskę, Czechy i Słowację rozszerza zakres odpowiedzialności o dwa kolejne rynki – odpowiadać będzie
za wdrażanie, monitorowanie oraz ocenę skuteczności lokalnych strategii i kampanii marketingowych w tych trzech europejskich krajach. Tomasz Miśkiewicz jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnych chwilach biega, jeździ na rowerze, żegluje, a zimą jeździ na nartach.
TP Vision to europejski producent urządzeń elektronicznych z centralą w Amsterdamie, który zajmuje się produkcją i dystrybucją telewizorów i urządzeń audio pod marką Philips. W Polsce TP Vision działa jako oddział, który zajmuje się sprzedażą, marketingiem i dystrybucją produktów Philips TV & Sound. Firma oferuje szeroki wybór telewizorów, soundbarów, słuchawek, głośników i innych urządzeń audio. TP Vision ma też w Polsce swoją fabrykę
- w Gorzowie Wielkopolskim. Jest to jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w kraju, produkujący telewizory LED i OLED, a także monitory do komputerów i zatrudniający około 700 pracowników.
***
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek
Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.
Problemy społeczne
Otyłość i insulinooporność zwiększają ryzyko rozwoju alzheimera. Do 2050 roku liczba chorych może się podwoić

Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) liczba pacjentów chorujących na chorobę Alzheimera będzie wzrastać. Eksperci szacują, że do 2030 roku na całym świecie będzie ich 50–65 mln, a do 2050 roku – nawet dwa razy więcej. Prognozy są alarmujące, dlatego specjaliści zwracają uwagę na konieczność profilaktyki, w tym leczenia otyłości, cukrzycy typu 2 i insulinooporności. Liczne badania potwierdzają, że znacznie zwiększają one ryzyko zachorowania na choroby neurodegeneracyjne.
Media
Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy

Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.