Komunikaty PR

Przybij piątkę z Naruciakiem!

2020-02-20  |  12:32
Biuro prasowe

Od  grudnia mieszkańcy Gdańska mogą odwiedzać nowo otwarte biuro Education First – firmy, która od ponad 50 lat organizuje kursy językowe za granicą. Jest to trzecie, po Warszawie i Krakowie miasto w Polsce, w którym EF ma swoją siedzibę.  Z tej okazji 20 lutego, o godzinie 17.00 w kinie Helios Metropolia odbędzie się spotkanie z ambasadorem EF Polska, jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów, ulubieńcem internautów - Naruciakiem.
 

Education First - globalny lider zagranicznej edukacji językowej - postanowiło w wyjątkowy sposób przedstawić się gdańszczanom. Z okazji otwarcia swojego, już trzeciego, biura w Polsce EF zaprasza na spotkanie z Naruciakiem, młodym polskim youtuberem, który odniósł sukces dzięki swojej bezpośredniości i niebanalnemu poczuciu humoru. Vloger wziął udział w kursie EF w Nowym Jorku oraz na Hawajach, gdzie mógł doskonalić język angielski, a także na Kostaryce, gdzie pobierał lekcje języka hiszpańskiego. Podczas spotkania w gdańskim kinie Helios Naruciak podzieli się z widownią swoimi doświadczeniami związanymi z wyjazdami i nie tylko. Obecni na evencie goście będa mieli także okazję do obejrzenia nagrodzonej Złotym Globem, komedii chińskiej reżyser Lulu Wang pt. “Kłamstewko”. Film w zabawny sposób nawiązuje do znajomości języków oraz kultur, a jego akcja toczy się w USA i Azji.

 

W trakcie spotkania EF planuje również rozlosowanie nagród wśród osób zapisanych na event. Do wygrania będzie 5 voucherów ze zniżką 20% na dowolny wyjazd z oferty EF, a także słuchawki AirPods. Link do zapisów można znaleźć na Facebooku w wydarzeniu “Naruciak, kino i EF”.

Liczba miejsc dostępnych na wydarzenie jest ograniczona, zatem kto pierwszy ten lepszy! Wydarzenie jest skierowane do osób, które myślą o nauce języka obcego za granicą podczas wakacji lub dłuższego wyjazdu w trakcie roku.

 

Education First w Gdańsku

 

Education First jest globalnym liderem zagranicznej edukacji językowej, specjalizującym się w organizowaniu kursów językowych i nauczaniu 10 języków obcych w 19 krajach, m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, czy Korei Południowej. Mieszkańcy Gdańska i okolic, którzy odwiedzą nowe biuro mieszczące się w samym sercu metropolii – w biurowcu Olivia Business Centre przy Alei Grunwaldzkiej 472B, będą mieli możliwość bezpłatnych konsultacji ze specjalistami w zakresie określenia poziomu językowego, doboru odpowiedniego kursu i jego intensywności, m.in. pod kątem przygotowania do międzynarodowego egzaminu językowego. 

Łączymy naukę języków obcych z wymianą kulturową, osiągnięciami naukowymi i podróżami edukacyjnymi. Wybór lokalizacji biura na Gdańsk nie jest przypadkowy wyjaśnia Anna Motyl, Office Manager EF w Gdańsku. Głównie ze względu na fakt, iż studiuje tu wielu młodych, ambitnych ludzi i powstaje coraz więcej innowacyjnych firm. Chcemy także, by w przyszłości ogólny poziom znajomości języków wśród mieszkańców Trójmiasta sukcesywnie się zwiększał. Kursy i programy oferowane przez EF zmieniają  marzenia w prawdziwe międzynarodowe możliwości.
 

Oprócz prowadzenia biura, EF planuje także współpracę z gdańskimi uczelniami wyższymi oraz liceami w zakresie promocji nauki języków obcych, organizując m.in. otwarte prelekcje i konkursy.


 

O Education First:

EF, czyli Education First założone zostało ponad 50 lat temu przez Bertila Hulta, który jako pierwszy wpadł na pomysł organizowania językowych podróży edukacyjnych. Globalna sieć Education First obejmuje 40 500 pracowników pracujących w 45 własnych szkołach i biurach w większości krajów na świecie, a od 1965 roku z jej usług skorzystało 15 milionów osób. EF jest partnerem m.in. Muzeum Nobla w Sztokholmie czy Uniwersytetu w Cambridge. EF jest również oficjalnym sponsorem usług językowych Igrzysk Olimpijskich 2018 w Korei i oficjalnym partnerem szkoleniowym Igrzysk Olimpijskich 2020 w Japonii.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Biuro prasowe
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Kariera Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
2025-06-20 | 11:00

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Szanowni Państwo, jako Związek Przedsiębiorców i Pracodawców razem z Panią Posłanką Izabelą Bodnar zapraszamy na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na
Kariera Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.