Komunikaty PR

Przybij piątkę z Naruciakiem!

2020-02-20  |  12:32
Biuro prasowe

Od  grudnia mieszkańcy Gdańska mogą odwiedzać nowo otwarte biuro Education First – firmy, która od ponad 50 lat organizuje kursy językowe za granicą. Jest to trzecie, po Warszawie i Krakowie miasto w Polsce, w którym EF ma swoją siedzibę.  Z tej okazji 20 lutego, o godzinie 17.00 w kinie Helios Metropolia odbędzie się spotkanie z ambasadorem EF Polska, jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów, ulubieńcem internautów - Naruciakiem.
 

Education First - globalny lider zagranicznej edukacji językowej - postanowiło w wyjątkowy sposób przedstawić się gdańszczanom. Z okazji otwarcia swojego, już trzeciego, biura w Polsce EF zaprasza na spotkanie z Naruciakiem, młodym polskim youtuberem, który odniósł sukces dzięki swojej bezpośredniości i niebanalnemu poczuciu humoru. Vloger wziął udział w kursie EF w Nowym Jorku oraz na Hawajach, gdzie mógł doskonalić język angielski, a także na Kostaryce, gdzie pobierał lekcje języka hiszpańskiego. Podczas spotkania w gdańskim kinie Helios Naruciak podzieli się z widownią swoimi doświadczeniami związanymi z wyjazdami i nie tylko. Obecni na evencie goście będa mieli także okazję do obejrzenia nagrodzonej Złotym Globem, komedii chińskiej reżyser Lulu Wang pt. “Kłamstewko”. Film w zabawny sposób nawiązuje do znajomości języków oraz kultur, a jego akcja toczy się w USA i Azji.

 

W trakcie spotkania EF planuje również rozlosowanie nagród wśród osób zapisanych na event. Do wygrania będzie 5 voucherów ze zniżką 20% na dowolny wyjazd z oferty EF, a także słuchawki AirPods. Link do zapisów można znaleźć na Facebooku w wydarzeniu “Naruciak, kino i EF”.

Liczba miejsc dostępnych na wydarzenie jest ograniczona, zatem kto pierwszy ten lepszy! Wydarzenie jest skierowane do osób, które myślą o nauce języka obcego za granicą podczas wakacji lub dłuższego wyjazdu w trakcie roku.

 

Education First w Gdańsku

 

Education First jest globalnym liderem zagranicznej edukacji językowej, specjalizującym się w organizowaniu kursów językowych i nauczaniu 10 języków obcych w 19 krajach, m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, czy Korei Południowej. Mieszkańcy Gdańska i okolic, którzy odwiedzą nowe biuro mieszczące się w samym sercu metropolii – w biurowcu Olivia Business Centre przy Alei Grunwaldzkiej 472B, będą mieli możliwość bezpłatnych konsultacji ze specjalistami w zakresie określenia poziomu językowego, doboru odpowiedniego kursu i jego intensywności, m.in. pod kątem przygotowania do międzynarodowego egzaminu językowego. 

Łączymy naukę języków obcych z wymianą kulturową, osiągnięciami naukowymi i podróżami edukacyjnymi. Wybór lokalizacji biura na Gdańsk nie jest przypadkowy wyjaśnia Anna Motyl, Office Manager EF w Gdańsku. Głównie ze względu na fakt, iż studiuje tu wielu młodych, ambitnych ludzi i powstaje coraz więcej innowacyjnych firm. Chcemy także, by w przyszłości ogólny poziom znajomości języków wśród mieszkańców Trójmiasta sukcesywnie się zwiększał. Kursy i programy oferowane przez EF zmieniają  marzenia w prawdziwe międzynarodowe możliwości.
 

Oprócz prowadzenia biura, EF planuje także współpracę z gdańskimi uczelniami wyższymi oraz liceami w zakresie promocji nauki języków obcych, organizując m.in. otwarte prelekcje i konkursy.


 

O Education First:

EF, czyli Education First założone zostało ponad 50 lat temu przez Bertila Hulta, który jako pierwszy wpadł na pomysł organizowania językowych podróży edukacyjnych. Globalna sieć Education First obejmuje 40 500 pracowników pracujących w 45 własnych szkołach i biurach w większości krajów na świecie, a od 1965 roku z jej usług skorzystało 15 milionów osób. EF jest partnerem m.in. Muzeum Nobla w Sztokholmie czy Uniwersytetu w Cambridge. EF jest również oficjalnym sponsorem usług językowych Igrzysk Olimpijskich 2018 w Korei i oficjalnym partnerem szkoleniowym Igrzysk Olimpijskich 2020 w Japonii.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom? Biuro prasowe
2024-12-27 | 01:00

Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom?

JDJ International Open Schools (JDJ IOS) to projekt, który redefiniuje dostęp do edukacji międzynarodowej. Umożliwia zdobycie akredytowanego amerykańskiego świadectwa maturalnego z
Kariera Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem
2024-12-20 | 01:00

Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem

W Polsce proces kwalifikacji zaczyna się zwykle w sytuacji, kiedy nauczyciele widzą jakiś „problem” z dzieckiem – mówią wtedy, że dziecko jest
Kariera Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!
2024-12-19 | 12:00

Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!

Codziennej pracy Dyrektora towarzyszy wiele wyzwań związanych z pracownikami, współpracą z rodzicami, opieką nad dziećmi, czy prowadzeniem własnego biznesu. KDPN czyli Klub Dyrektora

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.