Przybij piątkę z Naruciakiem!
Od grudnia mieszkańcy Gdańska mogą odwiedzać nowo otwarte biuro Education First – firmy, która od ponad 50 lat organizuje kursy językowe za granicą. Jest to trzecie, po Warszawie i Krakowie miasto w Polsce, w którym EF ma swoją siedzibę. Z tej okazji 20 lutego, o godzinie 17.00 w kinie Helios Metropolia odbędzie się spotkanie z ambasadorem EF Polska, jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów, ulubieńcem internautów - Naruciakiem.
Education First - globalny lider zagranicznej edukacji językowej - postanowiło w wyjątkowy sposób przedstawić się gdańszczanom. Z okazji otwarcia swojego, już trzeciego, biura w Polsce EF zaprasza na spotkanie z Naruciakiem, młodym polskim youtuberem, który odniósł sukces dzięki swojej bezpośredniości i niebanalnemu poczuciu humoru. Vloger wziął udział w kursie EF w Nowym Jorku oraz na Hawajach, gdzie mógł doskonalić język angielski, a także na Kostaryce, gdzie pobierał lekcje języka hiszpańskiego. Podczas spotkania w gdańskim kinie Helios Naruciak podzieli się z widownią swoimi doświadczeniami związanymi z wyjazdami i nie tylko. Obecni na evencie goście będa mieli także okazję do obejrzenia nagrodzonej Złotym Globem, komedii chińskiej reżyser Lulu Wang pt. “Kłamstewko”. Film w zabawny sposób nawiązuje do znajomości języków oraz kultur, a jego akcja toczy się w USA i Azji.
W trakcie spotkania EF planuje również rozlosowanie nagród wśród osób zapisanych na event. Do wygrania będzie 5 voucherów ze zniżką 20% na dowolny wyjazd z oferty EF, a także słuchawki AirPods. Link do zapisów można znaleźć na Facebooku w wydarzeniu “Naruciak, kino i EF”.
Liczba miejsc dostępnych na wydarzenie jest ograniczona, zatem kto pierwszy ten lepszy! Wydarzenie jest skierowane do osób, które myślą o nauce języka obcego za granicą podczas wakacji lub dłuższego wyjazdu w trakcie roku.
Education First w Gdańsku
Education First jest globalnym liderem zagranicznej edukacji językowej, specjalizującym się w organizowaniu kursów językowych i nauczaniu 10 języków obcych w 19 krajach, m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, czy Korei Południowej. Mieszkańcy Gdańska i okolic, którzy odwiedzą nowe biuro mieszczące się w samym sercu metropolii – w biurowcu Olivia Business Centre przy Alei Grunwaldzkiej 472B, będą mieli możliwość bezpłatnych konsultacji ze specjalistami w zakresie określenia poziomu językowego, doboru odpowiedniego kursu i jego intensywności, m.in. pod kątem przygotowania do międzynarodowego egzaminu językowego.
– Łączymy naukę języków obcych z wymianą kulturową, osiągnięciami naukowymi i podróżami edukacyjnymi. Wybór lokalizacji biura na Gdańsk nie jest przypadkowy – wyjaśnia Anna Motyl, Office Manager EF w Gdańsku. – Głównie ze względu na fakt, iż studiuje tu wielu młodych, ambitnych ludzi i powstaje coraz więcej innowacyjnych firm. Chcemy także, by w przyszłości ogólny poziom znajomości języków wśród mieszkańców Trójmiasta sukcesywnie się zwiększał. Kursy i programy oferowane przez EF zmieniają marzenia w prawdziwe międzynarodowe możliwości.
Oprócz prowadzenia biura, EF planuje także współpracę z gdańskimi uczelniami wyższymi oraz liceami w zakresie promocji nauki języków obcych, organizując m.in. otwarte prelekcje i konkursy.
O Education First:
EF, czyli Education First założone zostało ponad 50 lat temu przez Bertila Hulta, który jako pierwszy wpadł na pomysł organizowania językowych podróży edukacyjnych. Globalna sieć Education First obejmuje 40 500 pracowników pracujących w 45 własnych szkołach i biurach w większości krajów na świecie, a od 1965 roku z jej usług skorzystało 15 milionów osób. EF jest partnerem m.in. Muzeum Nobla w Sztokholmie czy Uniwersytetu w Cambridge. EF jest również oficjalnym sponsorem usług językowych Igrzysk Olimpijskich 2018 w Korei i oficjalnym partnerem szkoleniowym Igrzysk Olimpijskich 2020 w Japonii.

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.