Rozwój poprzez praktykę – Kaufland rekrutuje do kolejnej edycji programu stażowe
Praca wykonywana z pasją to marzenie 83% obecnych studentów[1]. Bardzo często młodzi ludzie, jeszcze w trakcie nauki, aktywnie poszukują możliwości zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych, które w przyszłości pozwolą im na rozwój w wybranym kierunku. Z myślą o nich Kaufland przygotował kolejną edycję programu stażowego Absolwent.
Udział w programie stażowym Absolwent, regularnie organizowanym przez sieć Kaufland, to szansa na rozwój kompetencji i umiejętności, a także przepustka do stałego zatrudnienia i awansu w strukturach firmy. Roczny staż skierowany jest do osób z krótkim doświadczeniem zawodowym, będących na końcowym etapie studiów oraz absolwentów uczelni wyższych. Kaufland przygotował dla uczestników programu konkurencyjne warunki zatrudnienia, tj. roczną umowę o pracę, wynagrodzenie w wysokości 5 tys. zł brutto oraz szeroki pakiet benefitów pozapłacowych. Zainteresowani programem rozpoczną swoją stażową przygodę z dniem 2 stycznia 2023 roku. Rekrutacja potrwa do 10 listopada 2022 roku.
Pokolenie Z docenia pracę w Kauflandzie
Stażyści biorący udział w programie Absolwent będą mogli zdobyć doświadczenie w Departamencie Sprzedaży w całej Polsce, Departamencie IT oraz w Pionie Rachunkowości i Finansów we Wrocławiu. Jedną z przesłanek zachęcających do podjęcia stażu jest dla młodych osób możliwość zapoznania się z funkcjonowaniem międzynarodowego przedsiębiorstwa. Przekonał się o tym Patryk Woźniak, uczestnik poprzedniej edycji programu stażowego Absolwent, który zdecydował się na rozpoczęcie swojej kariery właśnie w sieci Kaufland.
Przede wszystkim poznajemy firmę. To nauka poprzez praktykę. Miałem obawy, że będę parzył kawę, a jestem jednym z pracowników – zajmuję się księgowością. W dodatku zawsze obok jest ktoś, kogo mogę poprosić o pomoc. Mamy elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej. Najczęściej przychodzę jednak do biura, bo wiem, że na miejscu nauczę się najwięcej – podsumował Patryk Woźniak, dziś pracownik Kaufland Polska, który brał udział w poprzedniej edycji programu Absolwent.
Okiem eksperta
Stażyści w naszej firmie mają okazję do zdobycia praktycznych umiejętności pod okiem profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem. Jako pracodawca dostrzegamy ambicje, zaangażowanie i chęć nauki, jaką wykazują młodzi ludzie stawiający pierwsze kroki na rynku pracy. Jesteśmy otwarci na zapewnienie im atrakcyjnego środowiska do doskonalenia się, m.in. poprzez udział w szkoleniach, perspektywę stałego zatrudnienia, szansę na wewnętrzne awanse oraz regularne rekrutowanie do projektów takich jak Absolwent czy praktyki letnie – mówi Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego w Kaufland Polska.
Osoby zainteresowane dołączeniem do sieci Kaufland będą miały również szansę na bezpośrednie spotkanie z przedstawicielami firmy podczas targów Talent Days, które odbędą się 26 października na stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu. Tam przedstawiciele firmy opowiedzą o wszystkich aktualnych ofertach zatrudnienia i przybliżą możliwości, jakie oferuje Kaufland na rynku pracy.
[1] Raport „Student w pracy” 2022, Program Kariera Polskiej Rady Biznesu

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.