Komunikaty PR

Strategic Marketing – nowy kurs online prowadzony przez szefową marketingu w Sch

2022-08-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Szkoła biznesu Laba rusza z nowym kursem Strategic Marketing. Studenci będą mogli uczyć się od Magdaleny Wieczorek - ekspertki w tworzeniu strategii zrównoważonego marketingu. Nagradzana specjalistka w dziedzinie marketingu wytłumaczy jak wyznaczać priorytety, przeprowadzać analizę otoczenia biznesowego i tworzyć strategie marketingowe.  

 

– Nasze kursy tworzone są dla ludzi, którzy chcą zdobywać aktualne kompetencje, potrzebne na rynku. Marketing jest dziedziną, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem, dlatego stworzyliśmy kurs Strategic Marketing. Do współpracy zaprosiliśmy Magdalenę Wieczorek, ponieważ stawiamy na doświadczenie oraz wiedzę ekspercką –    mówi Country Manager Laby, Anna Piskorz.

 

Wiele firm upadło, ponieważ podczas planowania biznesu zapomniały o marketingu. Jest on niezbędny, żeby odnieść sukces. Nawet najlepszy produkt na świecie nie przyniesie zysków, póki nikt się o nim nie dowie. Oparta na analizie rynku i modelu biznesowym, strategia marketingowa pozwala zbudować reputację firmy i skutecznie zaangażować klientów, co przekłada się na wyniki finansowe.  

 

Magdalena Wieczorek jest laureatką prestiżowych nagród Henkel Polska Award za najlepszy projekt w dziedzinie digitalizacji (2018 i 2019 rok) i zrównoważonego rozwoju (2021). Tworzyła strategie marketingowe dla wiodących firm jak Henkel, Carlsberg i Universal Pictures. W marketingu działa od ponad 20 lat.

 

Podczas kursu studenci dowiedzą się jak wykorzystać analizę trendów do budowania strategii. Poznają techniki tworzenia wartości marki i model Product Service Positioning Matrix (PSP). Pod okiem ekspertki, uczestnicy stworzą spersonalizowaną strategię marketingową dla swojej firmy. 

 

Forma nauki zdalnej (lub online) świetnie sprawdza się w edukacji dorosłych. Zajęcia w szkole biznesu Laba prowadzone są w formie interaktywnych wykładów. Uczestnicy również mogą brać udział w dyskusji z ekspertem. Zadania domowe umożliwiają przećwiczenia zdobytych umiejętności w praktyce. Każdy student otrzymuje indywidualny feedback.

Więcej na: https://l-a-b-a.pl/lecture/147-strategic-marketing

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Czy warto iść na studia w obliczu mocno zmieniającej się edukacji? Biuro prasowe
2024-07-19 | 11:06

Czy warto iść na studia w obliczu mocno zmieniającej się edukacji?

Współczesne wyzwania stawiane edukacji wymuszają konieczność adaptacji i ewolucji modeli nauczania. Coraz więcej osób kwestionuje sens tradycyjnego modelu akademickiego,
Kariera Marzenia i wyzwania kobiet w zawodzie księgowej
2024-06-26 | 01:00

Marzenia i wyzwania kobiet w zawodzie księgowej

Wyliczenia, dokumenty, dane, powtarzalność zadań – to pierwsze skojarzenia z pracą księgowych. Czy słuszne? Jakie emocje i pasje czają się za słupkami liczb i za rzędami cyferek?
Kariera Połowa Polaków uważa, że określenie „urlop macierzyński” jest lekceważące
2024-06-17 | 17:00

Połowa Polaków uważa, że określenie „urlop macierzyński” jest lekceważące

Tylko 12 proc. Polek i Polaków nie widzi potrzeby zmiany społecznego postrzegania urlopu macierzyńskiego, a niemal 90 proc. uważa, że określenie „urlop” nie pasuje do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.