Komunikaty PR

Strategic Marketing – nowy kurs online prowadzony przez szefową marketingu w Sch

2022-08-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Szkoła biznesu Laba rusza z nowym kursem Strategic Marketing. Studenci będą mogli uczyć się od Magdaleny Wieczorek - ekspertki w tworzeniu strategii zrównoważonego marketingu. Nagradzana specjalistka w dziedzinie marketingu wytłumaczy jak wyznaczać priorytety, przeprowadzać analizę otoczenia biznesowego i tworzyć strategie marketingowe.  

 

– Nasze kursy tworzone są dla ludzi, którzy chcą zdobywać aktualne kompetencje, potrzebne na rynku. Marketing jest dziedziną, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem, dlatego stworzyliśmy kurs Strategic Marketing. Do współpracy zaprosiliśmy Magdalenę Wieczorek, ponieważ stawiamy na doświadczenie oraz wiedzę ekspercką –    mówi Country Manager Laby, Anna Piskorz.

 

Wiele firm upadło, ponieważ podczas planowania biznesu zapomniały o marketingu. Jest on niezbędny, żeby odnieść sukces. Nawet najlepszy produkt na świecie nie przyniesie zysków, póki nikt się o nim nie dowie. Oparta na analizie rynku i modelu biznesowym, strategia marketingowa pozwala zbudować reputację firmy i skutecznie zaangażować klientów, co przekłada się na wyniki finansowe.  

 

Magdalena Wieczorek jest laureatką prestiżowych nagród Henkel Polska Award za najlepszy projekt w dziedzinie digitalizacji (2018 i 2019 rok) i zrównoważonego rozwoju (2021). Tworzyła strategie marketingowe dla wiodących firm jak Henkel, Carlsberg i Universal Pictures. W marketingu działa od ponad 20 lat.

 

Podczas kursu studenci dowiedzą się jak wykorzystać analizę trendów do budowania strategii. Poznają techniki tworzenia wartości marki i model Product Service Positioning Matrix (PSP). Pod okiem ekspertki, uczestnicy stworzą spersonalizowaną strategię marketingową dla swojej firmy. 

 

Forma nauki zdalnej (lub online) świetnie sprawdza się w edukacji dorosłych. Zajęcia w szkole biznesu Laba prowadzone są w formie interaktywnych wykładów. Uczestnicy również mogą brać udział w dyskusji z ekspertem. Zadania domowe umożliwiają przećwiczenia zdobytych umiejętności w praktyce. Każdy student otrzymuje indywidualny feedback.

Więcej na: https://l-a-b-a.pl/lecture/147-strategic-marketing

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom? Biuro prasowe
2024-12-27 | 01:00

Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom?

JDJ International Open Schools (JDJ IOS) to projekt, który redefiniuje dostęp do edukacji międzynarodowej. Umożliwia zdobycie akredytowanego amerykańskiego świadectwa maturalnego z
Kariera Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem
2024-12-20 | 01:00

Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem

W Polsce proces kwalifikacji zaczyna się zwykle w sytuacji, kiedy nauczyciele widzą jakiś „problem” z dzieckiem – mówią wtedy, że dziecko jest
Kariera Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!
2024-12-19 | 12:00

Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!

Codziennej pracy Dyrektora towarzyszy wiele wyzwań związanych z pracownikami, współpracą z rodzicami, opieką nad dziećmi, czy prowadzeniem własnego biznesu. KDPN czyli Klub Dyrektora

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.