Komunikaty PR

Strategic Marketing – nowy kurs online prowadzony przez szefową marketingu w Sch

2022-08-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

Szkoła biznesu Laba rusza z nowym kursem Strategic Marketing. Studenci będą mogli uczyć się od Magdaleny Wieczorek - ekspertki w tworzeniu strategii zrównoważonego marketingu. Nagradzana specjalistka w dziedzinie marketingu wytłumaczy jak wyznaczać priorytety, przeprowadzać analizę otoczenia biznesowego i tworzyć strategie marketingowe.  

 

– Nasze kursy tworzone są dla ludzi, którzy chcą zdobywać aktualne kompetencje, potrzebne na rynku. Marketing jest dziedziną, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem, dlatego stworzyliśmy kurs Strategic Marketing. Do współpracy zaprosiliśmy Magdalenę Wieczorek, ponieważ stawiamy na doświadczenie oraz wiedzę ekspercką –    mówi Country Manager Laby, Anna Piskorz.

 

Wiele firm upadło, ponieważ podczas planowania biznesu zapomniały o marketingu. Jest on niezbędny, żeby odnieść sukces. Nawet najlepszy produkt na świecie nie przyniesie zysków, póki nikt się o nim nie dowie. Oparta na analizie rynku i modelu biznesowym, strategia marketingowa pozwala zbudować reputację firmy i skutecznie zaangażować klientów, co przekłada się na wyniki finansowe.  

 

Magdalena Wieczorek jest laureatką prestiżowych nagród Henkel Polska Award za najlepszy projekt w dziedzinie digitalizacji (2018 i 2019 rok) i zrównoważonego rozwoju (2021). Tworzyła strategie marketingowe dla wiodących firm jak Henkel, Carlsberg i Universal Pictures. W marketingu działa od ponad 20 lat.

 

Podczas kursu studenci dowiedzą się jak wykorzystać analizę trendów do budowania strategii. Poznają techniki tworzenia wartości marki i model Product Service Positioning Matrix (PSP). Pod okiem ekspertki, uczestnicy stworzą spersonalizowaną strategię marketingową dla swojej firmy. 

 

Forma nauki zdalnej (lub online) świetnie sprawdza się w edukacji dorosłych. Zajęcia w szkole biznesu Laba prowadzone są w formie interaktywnych wykładów. Uczestnicy również mogą brać udział w dyskusji z ekspertem. Zadania domowe umożliwiają przećwiczenia zdobytych umiejętności w praktyce. Każdy student otrzymuje indywidualny feedback.

Więcej na: https://l-a-b-a.pl/lecture/147-strategic-marketing

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Biuro prasowe
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Kariera Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
2025-06-20 | 11:00

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Szanowni Państwo, jako Związek Przedsiębiorców i Pracodawców razem z Panią Posłanką Izabelą Bodnar zapraszamy na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na
Kariera Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.