Strategic Marketing – nowy kurs online prowadzony przez szefową marketingu w Sch
Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Szkoła biznesu Laba rusza z nowym kursem Strategic Marketing. Studenci będą mogli uczyć się od Magdaleny Wieczorek - ekspertki w tworzeniu strategii zrównoważonego marketingu. Nagradzana specjalistka w dziedzinie marketingu wytłumaczy jak wyznaczać priorytety, przeprowadzać analizę otoczenia biznesowego i tworzyć strategie marketingowe.
– Nasze kursy tworzone są dla ludzi, którzy chcą zdobywać aktualne kompetencje, potrzebne na rynku. Marketing jest dziedziną, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem, dlatego stworzyliśmy kurs Strategic Marketing. Do współpracy zaprosiliśmy Magdalenę Wieczorek, ponieważ stawiamy na doświadczenie oraz wiedzę ekspercką – mówi Country Manager Laby, Anna Piskorz.
Wiele firm upadło, ponieważ podczas planowania biznesu zapomniały o marketingu. Jest on niezbędny, żeby odnieść sukces. Nawet najlepszy produkt na świecie nie przyniesie zysków, póki nikt się o nim nie dowie. Oparta na analizie rynku i modelu biznesowym, strategia marketingowa pozwala zbudować reputację firmy i skutecznie zaangażować klientów, co przekłada się na wyniki finansowe.
Magdalena Wieczorek jest laureatką prestiżowych nagród Henkel Polska Award za najlepszy projekt w dziedzinie digitalizacji (2018 i 2019 rok) i zrównoważonego rozwoju (2021). Tworzyła strategie marketingowe dla wiodących firm jak Henkel, Carlsberg i Universal Pictures. W marketingu działa od ponad 20 lat.
Podczas kursu studenci dowiedzą się jak wykorzystać analizę trendów do budowania strategii. Poznają techniki tworzenia wartości marki i model Product Service Positioning Matrix (PSP). Pod okiem ekspertki, uczestnicy stworzą spersonalizowaną strategię marketingową dla swojej firmy.
Forma nauki zdalnej (lub online) świetnie sprawdza się w edukacji dorosłych. Zajęcia w szkole biznesu Laba prowadzone są w formie interaktywnych wykładów. Uczestnicy również mogą brać udział w dyskusji z ekspertem. Zadania domowe umożliwiają przećwiczenia zdobytych umiejętności w praktyce. Każdy student otrzymuje indywidualny feedback.
Więcej na: https://l-a-b-a.pl/lecture/147-strategic-marketing
Niemal jedna piąta Polaków przeciwko 4-dniowemu tygodniowi pracy
Trwa nabór do 24. edycji programu L’Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki
Polskie przedsiębiorczynie właścicielkami już 30 tys. firm z branży HoReCa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Gwiazdy
Monika Richardson: Co roku na święta organizujemy zjazd rodzinny w pięknym dworku w Wielkopolsce. Do śniadania wielkanocnego siada 40 osób
Była prezenterka podkreśla, że spędzanie świąt z dala od domu to duży komfort. Wtedy bowiem zamiast robić wielkie zakupy i stać godzinami w kuchni, przygotowując tradycyjne menu, można naprawdę odpocząć i nacieszyć się spotkaniem z bliskimi. Monika Richardson z ekscytacją czeka więc na wyjazd do Wielkopolski, gdzie od lat celebruje Wielkanoc w dużym, rodzinnym gronie.
Gwiazdy
Marcin Bosak: Mam to szczęście, że nie dostaję nietrafionych prezentów. Sam bardzo lubię je dawać
Aktor zaznacza, że lubi wręczać prezenty i obserwować reakcję osób, którym je wręcza. Raczej nie zdarzyło mu się w tej kwestii nieprzyjemnie kogoś zaskoczyć. On sam również nie dostał czegoś, co szybko wylądowało w koszu.
Gwiazdy
Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi
Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.