Tylko 24% osób wie jakie prawa posiada pracujący rodzic - nowy program w MyOla
Polki oczekujące dziecka bardzo mało wiedzą na temat swoich przywilejów w życiu zawodowym. Aż 57% ankietowanych przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką nie wie jakie prawa przysługują kobietom w ciąży. Co więcej tylko 19% badanych wie jak obliczyć wysokość należnego macierzyńskiego. Dlatego Fundacja uruchomiła nowy, bezpłatny program audio o nazwie: Moja ciąża. Moje prawa, w ramach aplikacji mobilnej MyOla.
Nowy program audio został stworzony na potrzeby Fundacji przez Katarzynę Łodygowską (prawniczkę i znaną blogerkę MatkaPrawnik.pl), po to by wspierać aktywne zawodowo przyszłe matki i ojców. Tym bardziej, że 76% badanych przez Fundację nie wie, jakie prawa posiada pracujący rodzic, a 73% ankietowanych nie wie, jak może skorzystać z urlopu ojcowskiego. Warto też wspomnieć, że tylko 15% ciąż w Polsce jest planowanych. Dlatego też program zawierać kompendium wiedzy na temat macierzyństwa i praw z nimi związanych.
Premierowy program pt. “Moja ciąża. Moje prawa” składa się z następujących bloków tematycznych:
Część 1 – Jakie mam prawa będąc w ciąży?
Część 2 – Wszystko, co muszę wiedzieć o zwolnieniu lekarskim
Część 3 – Jakie prawa ma rodzic-pracownik?
Część 4 – Urlop macierzyński bez tajemnic
Część 5 – Powrót do pracy
Aplikacja MyOla to pierwsza w Europie mobilna przyjaciółka, mentorka i doradca w jednym. W aplikacji znajdziesz: programy rozwoju w 4 podstawowych sferach życia (Ja, Związek, Rodzina, Kariera), ćwiczenia oddechowe i medytacyjne, natychmiastową pomoc w kryzysowych sytuacjach oraz rozmowy z ekspertami i felietony. Aplikacja powstała przy wsparciu Fundacji Coca-Cola w Atlancie.
Aplikację można pobrać w GooglePlay, AppStore lub na stronie www.myola.pl
Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką jest największą i najstarszą społecznością kobiet przedsiębiorczych w Polsce. Jej misją jest kompleksowe wspieranie kobiet i młodzieży, dostarczanie im fachowej wiedzy niezbędnej do rozwoju osobistego i zawodowego oraz motywowanie ich do podejmowania odważnych działań i spełniania marzeń. Współzałożycielkami fundacji są: Olga Kozierowska oraz Olga Legosz. Szkoląca i motywująca ponad 200 tysięcy Polek rocznie i 250 tysięcy młodych ludzi. Do flagowych projektów organizacji należą: program aktywizacji zawodowej kobiet Sukces to Ja, ogólnopolski konkurs Bizneswoman Roku, kampanie społeczne #StaćmnienaSukces, #NiePrzepraszamZa i #PozwolWybrać, program FunTechFuture dla dziewcząt opuszczających domy dziecka i YEP.Academy aktywizujący młodych ludzi.
Aplikacje Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką: gra Yep i MyOla
www.sukcespisanyszminka.pl | www.bizneswomanroku.pl | www.sukcestoja.pl | www.yep.academy

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.