Komunikaty PR

Tylko 24% osób wie jakie prawa posiada pracujący rodzic - nowy program w MyOla

2020-07-15  |  18:00
Biuro prasowe
Do pobrania MyOla ( 0.01 MB )

Polki oczekujące dziecka bardzo mało wiedzą na temat swoich przywilejów w życiu zawodowym. Aż 57% ankietowanych przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką nie wie jakie prawa przysługują kobietom w ciąży. Co więcej tylko 19% badanych wie jak obliczyć wysokość należnego macierzyńskiego. Dlatego Fundacja uruchomiła nowy, bezpłatny program audio o nazwie: Moja ciąża. Moje prawa, w ramach aplikacji mobilnej MyOla.

Nowy program audio został stworzony na potrzeby Fundacji przez Katarzynę Łodygowską (prawniczkę i znaną blogerkę MatkaPrawnik.pl), po to by wspierać aktywne zawodowo przyszłe matki i ojców. Tym bardziej, że 76% badanych przez Fundację nie wie, jakie prawa posiada pracujący rodzic, a 73% ankietowanych nie wie, jak może skorzystać z urlopu ojcowskiego. Warto też wspomnieć, że tylko 15% ciąż w Polsce jest planowanych. Dlatego też program zawierać kompendium wiedzy na temat macierzyństwa i praw z nimi związanych.

Premierowy program pt. “Moja ciąża. Moje prawa” składa się z następujących bloków tematycznych:

Część 1 – Jakie mam prawa będąc w ciąży?
Część 2 – Wszystko, co muszę wiedzieć o zwolnieniu lekarskim
Część 3 – Jakie prawa ma rodzic-pracownik?
Część 4 – Urlop macierzyński bez tajemnic
Część 5 – Powrót do pracy

Aplikacja MyOla to pierwsza w Europie mobilna przyjaciółka, mentorka i doradca w jednym. W aplikacji znajdziesz: programy rozwoju w 4 podstawowych sferach życia (Ja, Związek, Rodzina, Kariera), ćwiczenia oddechowe i medytacyjne, natychmiastową pomoc w kryzysowych sytuacjach oraz rozmowy z ekspertami i felietony. Aplikacja powstała przy wsparciu Fundacji Coca-Cola w Atlancie.

Aplikację można pobrać w GooglePlay, AppStore lub na stronie www.myola.pl


Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką jest największą i najstarszą społecznością kobiet przedsiębiorczych w Polsce. Jej misją jest kompleksowe wspieranie kobiet i młodzieży, dostarczanie im fachowej wiedzy niezbędnej do rozwoju osobistego i zawodowego oraz motywowanie ich do podejmowania odważnych działań i spełniania marzeń. Współzałożycielkami fundacji są: Olga Kozierowska oraz Olga Legosz. Szkoląca i motywująca ponad 200 tysięcy Polek rocznie i 250 tysięcy młodych ludzi. Do flagowych projektów organizacji należą: program aktywizacji zawodowej kobiet Sukces to Ja, ogólnopolski konkurs Bizneswoman Roku, kampanie społeczne #StaćmnienaSukces, #NiePrzepraszamZa i #PozwolWybrać, program FunTechFuture dla dziewcząt opuszczających domy dziecka i YEP.Academy aktywizujący młodych ludzi.

Aplikacje Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką: gra Yep i MyOla

www.sukcespisanyszminka.pl | www.bizneswomanroku.pl  | www.sukcestoja.pl | www.yep.academy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom? Biuro prasowe
2024-12-27 | 01:00

Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom?

JDJ International Open Schools (JDJ IOS) to projekt, który redefiniuje dostęp do edukacji międzynarodowej. Umożliwia zdobycie akredytowanego amerykańskiego świadectwa maturalnego z
Kariera Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem
2024-12-20 | 01:00

Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem

W Polsce proces kwalifikacji zaczyna się zwykle w sytuacji, kiedy nauczyciele widzą jakiś „problem” z dzieckiem – mówią wtedy, że dziecko jest
Kariera Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!
2024-12-19 | 12:00

Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!

Codziennej pracy Dyrektora towarzyszy wiele wyzwań związanych z pracownikami, współpracą z rodzicami, opieką nad dziećmi, czy prowadzeniem własnego biznesu. KDPN czyli Klub Dyrektora

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.