Komunikaty PR

Tylko 24% osób wie jakie prawa posiada pracujący rodzic - nowy program w MyOla

2020-07-15  |  18:00
Biuro prasowe
Do pobrania MyOla ( 0.01 MB )

Polki oczekujące dziecka bardzo mało wiedzą na temat swoich przywilejów w życiu zawodowym. Aż 57% ankietowanych przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką nie wie jakie prawa przysługują kobietom w ciąży. Co więcej tylko 19% badanych wie jak obliczyć wysokość należnego macierzyńskiego. Dlatego Fundacja uruchomiła nowy, bezpłatny program audio o nazwie: Moja ciąża. Moje prawa, w ramach aplikacji mobilnej MyOla.

Nowy program audio został stworzony na potrzeby Fundacji przez Katarzynę Łodygowską (prawniczkę i znaną blogerkę MatkaPrawnik.pl), po to by wspierać aktywne zawodowo przyszłe matki i ojców. Tym bardziej, że 76% badanych przez Fundację nie wie, jakie prawa posiada pracujący rodzic, a 73% ankietowanych nie wie, jak może skorzystać z urlopu ojcowskiego. Warto też wspomnieć, że tylko 15% ciąż w Polsce jest planowanych. Dlatego też program zawierać kompendium wiedzy na temat macierzyństwa i praw z nimi związanych.

Premierowy program pt. “Moja ciąża. Moje prawa” składa się z następujących bloków tematycznych:

Część 1 – Jakie mam prawa będąc w ciąży?
Część 2 – Wszystko, co muszę wiedzieć o zwolnieniu lekarskim
Część 3 – Jakie prawa ma rodzic-pracownik?
Część 4 – Urlop macierzyński bez tajemnic
Część 5 – Powrót do pracy

Aplikacja MyOla to pierwsza w Europie mobilna przyjaciółka, mentorka i doradca w jednym. W aplikacji znajdziesz: programy rozwoju w 4 podstawowych sferach życia (Ja, Związek, Rodzina, Kariera), ćwiczenia oddechowe i medytacyjne, natychmiastową pomoc w kryzysowych sytuacjach oraz rozmowy z ekspertami i felietony. Aplikacja powstała przy wsparciu Fundacji Coca-Cola w Atlancie.

Aplikację można pobrać w GooglePlay, AppStore lub na stronie www.myola.pl


Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką jest największą i najstarszą społecznością kobiet przedsiębiorczych w Polsce. Jej misją jest kompleksowe wspieranie kobiet i młodzieży, dostarczanie im fachowej wiedzy niezbędnej do rozwoju osobistego i zawodowego oraz motywowanie ich do podejmowania odważnych działań i spełniania marzeń. Współzałożycielkami fundacji są: Olga Kozierowska oraz Olga Legosz. Szkoląca i motywująca ponad 200 tysięcy Polek rocznie i 250 tysięcy młodych ludzi. Do flagowych projektów organizacji należą: program aktywizacji zawodowej kobiet Sukces to Ja, ogólnopolski konkurs Bizneswoman Roku, kampanie społeczne #StaćmnienaSukces, #NiePrzepraszamZa i #PozwolWybrać, program FunTechFuture dla dziewcząt opuszczających domy dziecka i YEP.Academy aktywizujący młodych ludzi.

Aplikacje Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką: gra Yep i MyOla

www.sukcespisanyszminka.pl | www.bizneswomanroku.pl  | www.sukcestoja.pl | www.yep.academy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Współcześni studenci chętnie i odważnie podejmują pracę Biuro prasowe
2024-10-01 | 13:00

Współcześni studenci chętnie i odważnie podejmują pracę

Ten wynik to nie tylko efekt wysokich kosztów życia, ale też chęci samorozwoju i gromadzenia doświadczeń, dzięki którym młodzi pracownicy stają się bardziej konkurencyjni na
Kariera Jak sprawnie znaleźć pracę „na już”
2024-10-01 | 12:00

Jak sprawnie znaleźć pracę „na już”

Znalezienie pracy „na już” wiąże się z szybkim podjęciem działań. Przede wszystkim musimy uświadomić sobie, że nie ma czasu na zwłokę, każdy dzień jest ważny –
Kariera Wystawa Ludzi Zmieniających Świat w Warszawie
2024-09-24 | 16:15

Wystawa Ludzi Zmieniających Świat w Warszawie

Wystawa Ludzi Zmieniających Świat, zlokalizowana w podcieniach Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego przy placu Bankowym w Warszawie, pokazuje dokonania przedsiębiorczyń, liderek oraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.