Komunikaty PR

Wyborowa Pernod Ricard z certyfikatem „HR NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI”

2023-01-26  |  14:00
Biuro prasowe

 

Wyborowa Pernod Ricard została uhonorowana certyfikatem „HR Najwyższej Jakości 2023” – za stosowanie najlepszych praktyk i wysokich standardów w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, przyznanym przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami (PSZK).

 

 

PSZK przyznaje certyfikaty wyróżniającym się pracodawcom raz do roku. Firmy oceniane są na podstawie wyników badania ankietowego dotyczącego procesów HR obowiązujących w organizacji oraz analizy wybranego projektu zrealizowanego w obszarze HR w danym roku.

 

Pozytywne przejście audytu i uzyskanie certyfikatu to potwierdzenie, że firma jest dobrym, wiarygodnym i rzetelnym pracodawcą, stosującym najnowsze rozwiązania i najwyższe standardy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. To także cenna informacja dla pracowników oraz kandydatów.

 

- W Wyborowa Pernod Ricard prowadzimy liczne działania i realizujemy dużo projektów, w których centrum są nasi pracownicy, ale także nakierowanych na kandydatów oraz stażystów. Staramy się dbać o ich potrzeby, chcemy, aby czuli się w naszej organizacji dobrze, aby podnosili swoje kompetencje, realizowali zawodowo. Dlatego bardzo się cieszymy z przyznania certyfikatu „HR Najwyższej Jakości” – to dla nas nie tylko powód do satysfakcji, ale też niezależny dowód na to, że prowadzone przez nas działania są skuteczne i czynią z Wyborowa Pernod Ricard atrakcyjnego pracodawcę, powiedziała Izabela Nowikowska, Dyrektor HR w Wyborowa Pernod Ricard.

 

PSZK jest największym i najstarszym profesjonalnym stowarzyszeniem biznesowym skupionym na rozwoju i promocji najwyższych standardów zarządzania kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwach i organizacjach działających w Polsce. 

 

                            

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Biuro prasowe
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Kariera Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
2025-06-20 | 11:00

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Szanowni Państwo, jako Związek Przedsiębiorców i Pracodawców razem z Panią Posłanką Izabelą Bodnar zapraszamy na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na
Kariera Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.