XVIII EDYCJA KURSU NA HR – „CZŁOWIEK, TECHNOLOGIA, EKOLOGIA”.

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
18 listopada 2021 (o godz. 9:00) rusza XVIII edycja konferencji organizowanej przez Grupę Progres – Kurs na HR. Motywem przewodnim będzie hasło "Człowiek, technologia, ekologia", czyli koncentracja na roli człowieka w tworzeniu rynku pracy przyszłości. Niezbędne jest jednak odpowiedzialne i etyczne postępowanie, dbanie o klimat i zaprzyjaźnienie się z ekologią, ale też nowymi technologiami. Jak tego dokonać? Dowiemy się już 18 listopada. Udział w konferencji jest bezpłatny. Uczestnicy mogą się rejestrować na https://kursnahr.pl/#zapisy-obejrzyj.
18-tka Kursu na HR
Miniony rok był bardzo dynamiczny. Wielu z nas mierzyło się z przeszkodami, które niejednokrotnie decydowały o przyszłości firmy, organizacji czy instytucji, a także ich pracowników. Dziś jesteśmy mocniejsi niż kilkanaście miesięcy temu i gotowi na nowe wyzwania, a tych jest wiele.
Wydarzenie – w formie online – stworzy przestrzeń do rozmów o:
· trendach ekologicznych w świecie HR
· odpowiedzialnych i przemyślanych działaniach CSR-owych
· zespołach tworzonych przez ludzi i boty
· porażce, którą można przekuć w sukces
· modzie na przebranżowienie
· czasie pracy i jego wycenie
· różnorodności społecznej stanowiącej przyszłość biznesu, nauki i samorządu
Uczestnicy wydarzenia będą mogli posłuchać merytorycznych dyskusji i prelekcji ekspertów, których grono tworzą m.in. Aleksandra Kubicka (SentiOne), Damian Kupczyk (Czepczyński Family Foundation), Jarek Łojewski (Fundacja Dobra Porażka), Sylwia Molewska (Ecol Group), Piotr Sedlak (Sedlak & Sedlak), Anna Zadurska-Gołaszewska (Lemon Tree).
Patronem honorowym wydarzenia jest m.in. Prezydent Miasta Gdańska - Pani Aleksandra Dulkiewicz, Czepczyński Family Foundation i Fundacja Dobra Porażka.
Prace nad aktualną edycją trwają. Więcej informacji nt. wydarzenia jest dostępnych na https://kursnahr.pl/
KURS NA HR
KIEDY? 18.11.2021 (czwartek), godz. 9:00-14:00
GDZIE? ONLINE
CENA? WYDARZENIE JEST BEZPŁATNE
Kurs na HR to autorski projekt Grupy Progres – spotkania o wymiarze ogólnopolskim, integrujące środowiska związane z nauką, biznesem oraz samorządami. Firma dba o atrakcyjność lokalnych rynków pracy, otwartych dla nowych inwestycji i sprzyjających rozwojowi przedsiębiorstw, pracodawców, a także kandydatów.

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.