XVIII EDYCJA KURSU NA HR – „CZŁOWIEK, TECHNOLOGIA, EKOLOGIA”.
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
18 listopada 2021 (o godz. 9:00) rusza XVIII edycja konferencji organizowanej przez Grupę Progres – Kurs na HR. Motywem przewodnim będzie hasło "Człowiek, technologia, ekologia", czyli koncentracja na roli człowieka w tworzeniu rynku pracy przyszłości. Niezbędne jest jednak odpowiedzialne i etyczne postępowanie, dbanie o klimat i zaprzyjaźnienie się z ekologią, ale też nowymi technologiami. Jak tego dokonać? Dowiemy się już 18 listopada. Udział w konferencji jest bezpłatny. Uczestnicy mogą się rejestrować na https://kursnahr.pl/#zapisy-obejrzyj.
18-tka Kursu na HR
Miniony rok był bardzo dynamiczny. Wielu z nas mierzyło się z przeszkodami, które niejednokrotnie decydowały o przyszłości firmy, organizacji czy instytucji, a także ich pracowników. Dziś jesteśmy mocniejsi niż kilkanaście miesięcy temu i gotowi na nowe wyzwania, a tych jest wiele.
Wydarzenie – w formie online – stworzy przestrzeń do rozmów o:
· trendach ekologicznych w świecie HR
· odpowiedzialnych i przemyślanych działaniach CSR-owych
· zespołach tworzonych przez ludzi i boty
· porażce, którą można przekuć w sukces
· modzie na przebranżowienie
· czasie pracy i jego wycenie
· różnorodności społecznej stanowiącej przyszłość biznesu, nauki i samorządu
Uczestnicy wydarzenia będą mogli posłuchać merytorycznych dyskusji i prelekcji ekspertów, których grono tworzą m.in. Aleksandra Kubicka (SentiOne), Damian Kupczyk (Czepczyński Family Foundation), Jarek Łojewski (Fundacja Dobra Porażka), Sylwia Molewska (Ecol Group), Piotr Sedlak (Sedlak & Sedlak), Anna Zadurska-Gołaszewska (Lemon Tree).
Patronem honorowym wydarzenia jest m.in. Prezydent Miasta Gdańska - Pani Aleksandra Dulkiewicz, Czepczyński Family Foundation i Fundacja Dobra Porażka.
Prace nad aktualną edycją trwają. Więcej informacji nt. wydarzenia jest dostępnych na https://kursnahr.pl/
KURS NA HR
KIEDY? 18.11.2021 (czwartek), godz. 9:00-14:00
GDZIE? ONLINE
CENA? WYDARZENIE JEST BEZPŁATNE
Kurs na HR to autorski projekt Grupy Progres – spotkania o wymiarze ogólnopolskim, integrujące środowiska związane z nauką, biznesem oraz samorządami. Firma dba o atrakcyjność lokalnych rynków pracy, otwartych dla nowych inwestycji i sprzyjających rozwojowi przedsiębiorstw, pracodawców, a także kandydatów.
Etat wychodzi z mody. Co piąty Polak wybiera własną działalność lub kontrakt
Jak skutecznie nauczyć się języka obcego?
Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.