Komunikaty PR

Zdobądź nagrody w Tubądzin Design Awards 2022

2022-11-16  |  14:20
Biuro prasowe

Już tylko do 30 listopada można zgłaszać prace w trzecim etapie Tubądzin Design Awards. To prestiżowy konkurs dla architektów i projektantów, który daje uczestnikom szansę rozpoczęcia błyskotliwej kariery w świecie designu. Na laureatów czekają wyjątkowe nagrody i wyróżnienia.

Trzeci etap Tubądzin Design Awards 2022 to ostatnia szansa na wzięcie udziału w tej edycji międzynarodowego konkursu, któremu patronuje laureat Oscara, Allan Starski. Wciąż można zgłosić swoje prace w każdej z czterech kategorii: Young Power, Everyday Design, Unlimited Architecture oraz CultureFORM.

- To już ostatni etap konkursu Tubądzin Design Awards 2022, który jest doskonałą okazją do sprawdzenia się i zaprezentowania światu swojego talentu oraz kreatywności. Uczestnicy wciąż mogą nadsyłać projekty i zyskać niepowtarzalną szansę na rozwinięcie swojej kariery. – mówi Ewa Kryszkiewicz, manager działu rozwoju i współpracy z architektami w Grupie Tubądzin.

W tym roku, oprócz nagród finansowych, na laureatów czekają wyjazdy do Tokio, Paryża oraz na najważniejsze targi designu Salone de Mobile w Mediolanie. Dla studentów i młodych projektantów przewidziano staż w pracowni samego Martina Duplantier. Zgłoszenia do trzeciego etapu nadsyłać można do 30 listopada 2022 r.

Tegoroczna edycja TDA zyskała nową kategorię specjalną - Culture Form. Została utworzona z myślą o kulturze przestrzeni i podkreślaniu wartości obcowania ze sztuką we współczesnym świecie. Kategoria ta, oprócz nagrody pieniężnej, daje laureatowi możliwość dołączenia do zespołu uznanych twórców Opery Narodowej i współtworzenia oprawy oraz scenografii do spektaklu.

Aby zgłosić się do udziału w konkursie wystarczy wypełnić krótki formularz dostępny na stronie TDA i przesłać swój projekt. Liczba nadsyłanych prac jest nieograniczona!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera WOJTEK GAWENDA- POLSKI KABARECIARZ W KANADZIE Biuro prasowe
2023-01-30 | 15:30

WOJTEK GAWENDA- POLSKI KABARECIARZ W KANADZIE

-Panie Wojtku, skąd wzięło się w Panu zamiłowanie do estrady? Od kiedy to Pana pasja? Pewnie będzie to dosyć standardowa  i „oklepana” odpowiedź ale z tą miłością
Kariera Toyota Financial Services po raz kolejny w gronie najlepszych pracodawców
2023-01-30 | 10:00

Toyota Financial Services po raz kolejny w gronie najlepszych pracodawców

Toyota Bank Polska oraz Toyota Leasing Polska wchodzące w skład Toyota Financial Services (TFS), drugi rok z rzędu zdobyły prestiżowy certyfikat TOP Employer. Znak ten wyróżnia
Kariera Wyborowa Pernod Ricard z certyfikatem „HR NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI”
2023-01-26 | 14:00

Wyborowa Pernod Ricard z certyfikatem „HR NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI”

  Wyborowa Pernod Ricard została uhonorowana certyfikatem „HR Najwyższej Jakości 2023” – za stosowanie najlepszych praktyk i wysokich standardów w obszarze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Teatr

Handel

Proekologiczne oczekiwania konsumentów zmieniają politykę firm. Widać to zwłaszcza w internetowym handlu

Co piąty Polak dba o środowisko i myśli o ekologii – wynika z badania Open Research, które pokazuje też, że społeczna świadomość związana z ekologią rośnie. Także podczas zakupów – według danych podawanych przez DS Smith, ponad 46 proc. Polaków zastanawia się, co zrobi z opakowaniem po zakupionym produkcie, a 50 proc. z nich wybiera wyłącznie opakowania, które można później poddać recyklingowi. Eksperci wskazują, że tzw. zielony e-commerce to w tej chwili jeden z najważniejszych trendów w internetowym handlu, ale z biegiem czasu ekologia będzie mieć rosnący wpływ na politykę firm niemal z każdej branży. Wymuszą to właśnie stale rosnące oczekiwania konsumentów w zakresie  ochrony środowiska i klimatu. 

Handel

WWF: Bojkot oleju palmowego nie ma sensu. Nie da się go zastąpić innym tłuszczem bez generowania jeszcze większych szkód środowiskowych

Tylko w 2020 roku, w wyniku świadomych podpaleń i wycinki pod niecertyfikowane uprawy palm oleistych, zniknęło 4,2 mln ha lasów deszczowych – podaje organizacja Global Forest Watch. Produkcja oleju palmowego, który jest z nich wytwarzany, generuje olbrzymie problemy społeczne i środowiskowe w globalnej skali. Mimo to – jak wskazuje WWF – jego bojkot nie ma sensu, ponieważ obecnie tego surowca nie da się zastąpić żadnym innym bez generowania jeszcze większych szkód środowiskowych. W przypadku zamienników takich jak olej słonecznikowy czy rzepakowy powierzchnia pod ich uprawy musiałaby wzrosnąć czterokrotnie, co powodowałoby jeszcze większą destrukcję ekosystemów. Zamiast bojkotować, konsumenci mogą jednak świadomie wybierać produkty zawierające taki olej palmowy, który pochodzi w 100 proc. z certyfikowanych, zrównoważonych upraw.