Komunikaty PR

Zdobądź nagrody w Tubądzin Design Awards 2022

2022-11-16  |  14:20
Biuro prasowe

Już tylko do 30 listopada można zgłaszać prace w trzecim etapie Tubądzin Design Awards. To prestiżowy konkurs dla architektów i projektantów, który daje uczestnikom szansę rozpoczęcia błyskotliwej kariery w świecie designu. Na laureatów czekają wyjątkowe nagrody i wyróżnienia.

Trzeci etap Tubądzin Design Awards 2022 to ostatnia szansa na wzięcie udziału w tej edycji międzynarodowego konkursu, któremu patronuje laureat Oscara, Allan Starski. Wciąż można zgłosić swoje prace w każdej z czterech kategorii: Young Power, Everyday Design, Unlimited Architecture oraz CultureFORM.

- To już ostatni etap konkursu Tubądzin Design Awards 2022, który jest doskonałą okazją do sprawdzenia się i zaprezentowania światu swojego talentu oraz kreatywności. Uczestnicy wciąż mogą nadsyłać projekty i zyskać niepowtarzalną szansę na rozwinięcie swojej kariery. – mówi Ewa Kryszkiewicz, manager działu rozwoju i współpracy z architektami w Grupie Tubądzin.

W tym roku, oprócz nagród finansowych, na laureatów czekają wyjazdy do Tokio, Paryża oraz na najważniejsze targi designu Salone de Mobile w Mediolanie. Dla studentów i młodych projektantów przewidziano staż w pracowni samego Martina Duplantier. Zgłoszenia do trzeciego etapu nadsyłać można do 30 listopada 2022 r.

Tegoroczna edycja TDA zyskała nową kategorię specjalną - Culture Form. Została utworzona z myślą o kulturze przestrzeni i podkreślaniu wartości obcowania ze sztuką we współczesnym świecie. Kategoria ta, oprócz nagrody pieniężnej, daje laureatowi możliwość dołączenia do zespołu uznanych twórców Opery Narodowej i współtworzenia oprawy oraz scenografii do spektaklu.

Aby zgłosić się do udziału w konkursie wystarczy wypełnić krótki formularz dostępny na stronie TDA i przesłać swój projekt. Liczba nadsyłanych prac jest nieograniczona!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Biuro prasowe
2025-06-24 | 18:00

Na dyskryminację już niedługo nie będzie nas stać – w Sejmie RP rusza wystawa i premiera raportu “Każdy talent na wagę złota” Związku Przedsiębiorców i Pracodawców

W Sejmie Rzeczypospolitej Polskiej odbyła się uroczysta inauguracja wystawy i premiera raportu podsumowującego ogólnopolski projekt Związku Przedsiębiorców
Kariera Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”
2025-06-20 | 11:00

Zaproszenie do Sejmu RP na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na wagę złota – Inkluzywni w zatrudnianiu”

Szanowni Państwo, jako Związek Przedsiębiorców i Pracodawców razem z Panią Posłanką Izabelą Bodnar zapraszamy na uroczyste otwarcie wystawy „Każdy talent na
Kariera Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli
2025-06-12 | 03:00

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Sztuczna inteligencja stała się elementem codziennego życia i nie omija edukacji. Dlatego ważny jest rozwój wiedzy i kompetencji nauczycieli i nauczycielek w tym

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.