Komunikaty PR

Karnawał z Fyrklӧvern

2020-01-29  |  14:00
Biuro prasowe

CELEBRATION to propozycja dla osób, które pragną by aranżacja karnawałowego stołu przybrała delikatny i romantyczny charakter. Ten kobiecy, biały serwis o opływowym kształcie jest nie tylko delikatny ale jednocześnie elegancki. Podczas uroczystych okazji doskonale skomponuje się ze złotymi elementami takimi jak podkładki czy sztućce. Nasi bliscy z przyjemnością będą delektować się przysmakami podanymi w tak wyjątkowej oprawie.

Porcelana DIAMOND to wyjątkowy projekt duetu szwedzkich projektantów biżuterii Dyrberg/Kern. Łączy w sobie elegancję, klasyczną formę oraz inspirację brylantami. Jej nowoczesny design, unikalne wzornictwo i geometryczne zdobienia ze złota, gwarantują bogaty, ekskluzywny, a jednocześnie wysmakowany efekt aranżacji karnawałowego stołu. Doskonale sprawdzi się ona w towarzystwie eleganckich, kryształowych kieliszków o złotych ornamentach współgrających z tą kolekcją porcelany.

Dla wszystkich osób, które chcą podkreślić wyjątkowość organizowanej imprezy, idealny będzie serwis VICTORIA. Wykreowany na cześć szwedzkiej następczyni tronu przez projektantkę Anne Rooslien, zachwyca królewskim designem i unikalnym wzornictwem. Propozycję tą wyróżnia 18-karatowego złota oraz elegancki falisty kształt. Dopełnienie kompozycji stołu mogą w okresie karnawału pełnić ekskluzywne złote sztućce z linii Diamond, lśniące ornamenty oraz świeże kwiaty.

Niepowtarzalna zastawa, której ponadczasowy, klasyczny charakter w zachwycający sposób tworzy niezwykłą aranżację stołu to ostatnia z karnawałowych propozycji Fyrklӧvern. Serwis POLSKA 100 cechuje subtelna szlachetność i wytworność. Jest to efekt unikalnego designu, który łączy w sobie oryginalny, owalny kształt, klasykę bieli. Efektu dopełnia luksus zdobień wykonanych z 18-karatowego złota oraz platyny. Ręcznie litografowany, dynamiczny dekor w postaci dwóch przecinających się wstęg dodaje porcelanie  nowoczesności i lekkości. Eleganckim dopełnieniem aranżacji stołu w trakcie karnawałowego przyjęcia będzie seria kryształowa linii POLSKA 100. Ambasadorką marki POLSKA 100 jest wielka artystka Grażyna Brodzińska – międzynarodowej sławy śpiewaczka operetkowa, musicalowa i operowa, której wybitny talent i wyjątkowy głos, a także przywiązanie do narodowej tradycji rozsławiają polską kulturę na całym świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie Biuro prasowe
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element
Dom Luksus, który nie przytłacza
2024-12-23 | 13:00

Luksus, który nie przytłacza

Styl quiet luxury to elegancja w najbardziej subtelnej, wysmakowanej formie. Nie znajdziemy tu krzykliwych wzorów, przesadnego przepychu ani trendów, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.