Karol Okrasa ugotuje dla Farmy Świętokrzyskiej podczas BIOEXPO w Warszawie
ZOOM BSC
Angorska 25/2
02-920 Warszawa
luiza.roslon|zoom-bsc.pl| |luiza.roslon|zoom-bsc.pl
500 140 254
zoom-bsc.pl
Karol Okrasa na stoisku firmy pojawi się w piątek 1 października br., o godzinach 11.00, 12.00 i 14.00. Odwiedzający będą mogli obejrzeć pokazy kulinarne kucharza i spróbować potraw przygotowanych przez niego z ekologicznych, certyfikowanych produktów firmy. Oprócz tego przez trzy dni wydarzenia odwiedzający Farmę Świętokrzyską na Targach będą mieli okazję spróbować ciepłych dań, kanapek ze smarowidłami oraz niepasteryzowanych zakwasów. W prezencie otrzymają bio dynię Hokkaido.
- Tak duże wydarzenie zrzeszające branżę ekologiczną to znakomita okazja, żeby zobaczyć jak rozwija się rynek bio w Polsce, co się na nim zmienia i z jakimi nowościami już wkrótce będziemy mieć do czynienia. Stałym elementem spotkania są również panele, na których będzie można posłuchać inspirujących dyskusji ekspertów z branży. Dla nas, jako polskiej firmy, pochodzącej z województwa świętokrzyskiego to także szansa na promocję własnego regionu i wywodzących się z niego produktów. Cieszymy się, że mamy w tym wsparcie znakomitych kucharzy – mówi Łukasz Gębka, Prezes Farmy Świętokrzyskiej.
Niebo… na Targach
W menu serwowanym przez Karola Okrasę znajdą się m.in. gryczak z palonym majonezem i wędzonym musem z buraka, krem z ziemniaka z kiszonym ziemniakiem i słodką sałszą z palonej papryki i śliwki oraz proziaki z kapustką curry i marynowaną gruszką.
Natomiast pierwszego dnia Targów, w czwartek, 30 września br., o godzinach 12.00 i 14.00 na stoisku firmy pojawi się kucharz Maciej Szadkowski. Przygotuje m.in. sałatkę na ciepło z jarmużu, zasmażaną kapustę z morelami oraz krem z pieczonej dyni z niebieskim popcornem. Wszystkie potrawy serwowane przez kucharzy powstaną z ekologicznych, certyfikowanych produktów Farmy Świętokrzyskiej.
Branża BIO w rozkwicie
BIOEXPO Warsaw to wydarzenie, które przyciąga całą branżę ekologiczną z Europy Środkowo-Wschodniej. W gronie wystawców znajdą się przedstawiciele sektorów: żywności i napojów, rolnictwa ekologicznego, kosmetyków i środków czystości, maszyn produkcyjnych, opakowań i naczyń do serwowania, sprzętu gospodarstwa domowego, produktów dla zwierząt domowych, a także start`upy oraz instytucje wspierające i okołobiznesowe (m.in. jednostki certyfikujące).
Na tym międzynarodowym wydarzeniu kupcy, producenci i sprzedawcy mają szansę na wymianę doświadczeń, nawiązywanie relacji i rozmowy o ekspansji na rynki zagraniczne.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.