Komunikaty PR

Karta prologu Wedding Designer dostępna na platformie Steam

2021-02-24  |  15:00
Biuro prasowe

 

Na platformie Steam dostępna już jest karta prologu gry Wedding Designer, autorskiego projektu od Forestlight Games – producenta i wydawcy gier na PC i konsole, którego udziałowcem jest notowany na GPW PlayWay. Premiera Wedding Designer Prologue zaplanowana jest na koniec kwietnia 2021 roku. Wishlista symulatora agencji organizacji nietypowych eventów zgromadziła ponad 13 tys. zapisów i jest na Global TOP Wishlist platformy Steam. Pełna wersja projektu trafi na rynek na przełomie Q2/Q3 tego roku. W połowie br. Forestlight Games planuje debiut na NewConnect.

- Już pod koniec kwietnia udostępnimy graczom prolog naszego autorskiego tytułu: Wedding Designer. Na Steamie od dziś jest dostępna karta dedykowana Wedding Designer Prologue. Zaprezentowana tam rozgrywka pozwoli użytkownikom zapoznać się z grą i jej mechaniką. Prolog umożliwi im też przejście przez jedną dużą misję, polegającą na organizacji imprezy na starej, zrujnowanej farmie. – informuje Tomasz Mazur, prezes zarządu Forestlight Games.

Pierwsze demo symulatora agencji organizacji eventów w nietypowych miejscach zostało zaprezentowane w listopadzie 2020 roku, podczas Jesiennej Edycji Festiwalu Steam. – Gra cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem odbiorców. Dzięki sugestiom grających rozszerzyliśmy możliwości kreacji wesel o tworzenie nieoczywistych eventów. W grze oprócz klasycznych zadań porządkowych i designerskich będzie też sporo humoru, ale także ukrytych niespodzianek. Pozwolimy graczom na dużą kreatywność dzięki opcjom craftingu, czy wykorzystaniu znalezionych w lokacji przedmiotów. – mówi prezes zarządu Forestlight Games.  

W Wedding Designer zadaniem gracza będzie organizacja szeregu oryginalnych eventów, w tym imprezy Halloween, urodzin, balu przebierańców czy wesel na starej farmie, złomowisku, opuszczonej fabryce lub jaskini. W rozgrywce użytkownik będzie mógł wykorzystać atuty terenu, obiektów oraz znalezionych przedmiotów. Pełna wersja projektu umożliwi graczom naprawę, dekorację oraz tworzenie nowych przedmiotów, aranżacji niezwykłych miejsc i niepowtarzalnych klimatów. Dodatkowo twórcy gry przygotowują ciekawe historie bohaterów.

- Wishlista gry liczy ponad 13 tys. zapisów, gra jest na Global TOP Wishlist platformy Steam, ale jesteśmy jeszcze przed kampanią marketingową. Bazując na bardzo dobrym przyjęciu naszego tytułu, docelowo planujemy jego wydanie również w wersji mobilnej i na popularne konsole, takie jak Nintendo Switch, Mobile, XONE, czy PlayStation 4. Projekt dedykujemy szerokiej grupie odbiorców, przede wszystkim kreatywnym miłośnikom designu, czy pasjonatom architektury wnętrz. To swego rodzaju mix House Flipper’ a z elementami serii SIMS – komentuje Tomasz Mazur.

Pełna wersja Wedding Designer trafi do sprzedaży na przełomie Q2/Q3 tego roku. Wydawcą gry jest Forestlight Games oraz notowana na głównym rynku GPW spółka PlayWay.

Forestlight Games jest w trakcie procesu przekształcenia w spółkę akcyjną. Studio jeszcze w tym roku chce zadebiutować na NewConnect. – Nie wykluczamy przeprowadzenia emisji akcji przed debiutem. Decyzja w tym temacie jeszcze nie zapadła – komentuje Tomasz Mazur.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery Biuro prasowe
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w
Hobby Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów
2024-12-19 | 11:00

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Sukces parków Majaland Momentum Leisure w Polsce to więcej niż rozwój firmy. To symbol ogromnego potencjału branży rekreacyjnej w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Hobby Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-12-05 | 14:00

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Już w najbliższą sobotę, 7 grudnia, w godzinach 11:00 – 18:00 wspólnie z 33’45’’ recordstore zapraszamy do Galerii Turzy na przedświąteczną Giełdę Winyli!

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.