Każdego roku klienci Emirates delektują się ponad 45 mln wyśmienitych czekoladek
Warszawa, 5 lipca 2024 r. – Z okazji Światowego Dnia Czekolady obchodzonego 7 lipca, linie Emirates przyjrzały się spożyciu tego przysmaku przez swoich klientów. W ubiegłym roku na pokładach wszystkich samolotów pasażerowie zjedli 45 milionów kawałków czekolady oraz mnóstwo pysznych deserów.
Aby umilić podróżowanie, linie Emirates serwują rzemieślniczą czekoladę we wszystkich klasach na 140 trasach na całym świecie. W ciągu ostatniego roku klienci klasy ekonomicznej zjedli 36,3 milionów czekoladek, a pasażerowie nowo wprowadzonej klasy ekonomicznej premium – 322 tysięcy czekoladek. W klasie biznes zjedzono 8,2 milionów czekoladek, a w klasie pierwszej, gdzie istnieje dostęp do nieograniczonej ilości tego smakołyku 122 tysięcy dużych bombonierek.
Wyróżniona czekolada na pokładzie
Linie Emirates ściśle współpracują z koneserami czekolady z całego świata i co 3 miesiące zmieniają jej rodzaj, aby regularnie zachwycać pasażerów. Obecnie na pokładzie znajduje się francuska premium czekolada marki Valrhona.
Firma ta, cieszy się uznaniem na całym świecie i jest wybierana przez prestiżowych szefów kuchni i smakoszy czekolady. Valrhona została założona we Francji w 1922 roku przez cukiernika Albérica Guironneta. Od ponad 100 lat z pasją i skrupulatnością tworzy wyjątkowe czekoladki, a jego firma słynie z dążenia do doskonałości i innowacji w sztuce produkcji czekolady, a także z zaangażowania w etyczne źródła zaopatrzenia i odpowiedzialność za środowisko.
Emirates wybiera produkty od najbardziej renomowanych producentów czekolady na świecie, w tym Bateel, Coco Jalila i Forrey & Galland ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Butlers z Irlandii, Godiva, Canonica i Neuhaus z Belgii, Pacari z Ekwadoru oraz Hotel Chocolat z Wielkiej Brytanii.
Czekoladowe desery na pokładzie Emirates
We wszystkich klasach klienci mogą skosztować czekoladowych kompozycji i gorącej czekolady. W klasie pierwszej na klientów czekają wyśmienite desery czekoladowe, takie jak mus z marakują, aksamitny fondant z kremem mascarpone, delikatna tarta z białej czekolady czy wegańskie ciasto czekoladowe z orzechami pekan z dodatkiem bitej śmietany.
W klasie biznes i ekonomicznej premium klienci skosztować mogą wegańskiej tarty czekoladowej z awokado, kremowego banana z mango i mleczną czekoladą lub czekoladowej markizy mokka z solonym karmelem. W klasie ekonomicznej klienci mogą spróbować musu czekoladowo–pomarańczowego lub ciasta karmelowego z mleczną czekoladą i pikantnym coulis malinowym.
Na dłuższych trasach serwowane są czekoladowe batoniki, a podczas świąt dzieci są częstowane czekoladowymi lizakami. Klienci klasy pierwszej mogą skosztować ciemnej czekolady Lindt z zawartością 85% kakao, która znajduje się w koszyku z upominkami. W saloniku pokładowym A380 Emirates można częstować się wegańskimi i niewegańskimi słodyczami, takimi jak M&Ms, ciastem czekoladowym i mini smakołykami.
Czekolada w poczekalniach Emirates
Saloniki Emirates oferują kuszące domowe lody czekoladowe oraz gorącą czekoladę Costa Coffee i szereg specjałów Emirates MasterChef. Wśród nich znajdują się czekoladowe przysmaki, to m.in. makaroniki, pyszne brownie, ciasto z białą czekoladą i nektarem z marakui.
Nowo wprowadzony wózek z deserami w klasie pierwszej Emirates, ma w ofercie czekoladowe specjały, jak trufle Valrhona Grand Cru z czekoladą Jivara 40% i Guanaja 70% oraz wykwintne desery: takie jak chrupiące ciasto z mlecznej czekolady z praliną z orzechów laskowych oraz soczyste ciasto z pieczonym bananem, czekoladą i karmelem.
Sprawdź menu obowiązujące podczas lotów liniami Emirates
O Emirates
Linie lotnicze Emirates, obsługujące pasażerów międzynarodowych, rozpoczęły działalność w Polsce w 2013 roku, wypełniając niszę w segmencie lotów długodystansowych. Dzienne połączenia z Warszawy do Dubaju obsługiwane są przez ultranowoczesne Boeingi 777-300ER w dwu- i trzyklasowej konfiguracji, oferując pasażerom nowy wymiar podróżowania.
Ze swojego globalnego węzła w Dubaju linie Emirates obsługują pasażerów na sześciu kontynentach, świadcząc wysokiej jakości usługi transportu lotniczego, które wspomagają rozwój turystyki i wymiany handlowej. Linia zdobyła uznanie pasażerów za wiodące w branży usługi na ziemi i w powietrzu, świadczone przez pełnych pasji pracowników reprezentujących ponad 160 narodowości.
Linie Emirates dysponują największą na świecie flotą szerokokadłubowych samolotów Boeing 777 i Airbus A380, oferując przestronne kabiny i wyjątkowe usługi na pokładzie, takie jak podniebny salonik pokładowy i prysznic Shower Spa na pokładach samolotów A380 oraz system rozrywki pokładowej ice dostępny na wszystkich fotelach, który 17 lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingu "best in sky". Emirates angażują się w działalność proekologiczną i skupiają się na trzech obszarach: ograniczeniu emisji, odpowiedzialnej konsumpcji oraz ochronie dzikiej przyrody i siedlisk.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.