Komunikaty PR

Kibicowanie ze smakiem – top 3 przekąski kibica!

2024-06-11  |  17:00
Biuro prasowe

 

Jeśli zamierzasz spędzić najbliższe tygodnie przed telewizorem, kibicując biało-czerwonym, warto zadbać nie tylko o dobre towarzystwo, ale również o smaczne przekąski. Tradycyjne chipsy i słodkie napoje można łatwo zastąpić zdrowszymi alternatywami, które dostarczą energii i wrażeń smakowych. Oto trzy propozycje przekąsek, które idealnie sprawdzą się podczas emocjonujących meczów.

Wybierając przekąski, warto postawić na te, które są szybkie do przygotowania, aby nie tracić zbyt wiele czasu w kuchni i móc w pełni skupić się na kibicowaniu. Deska ulubionych przekąsek, antipasti, a może pizza lub pinsa, którą zrobisz w 10 minut? Zobacz, co powinno się znaleźć na Twojej liście zakupów!

 

Deska smaków - warzywa i kruche przekąski z kremowym dodatkiem

Świeże, kolorowe warzywa to doskonała alternatywa dla kalorycznych przekąsek. Marchewka, seler, papryka, ogórek lub rzodkiewka podane z ulubionym smakiem hummusu to połączenie chrupkości i delikatnego smaku. Jak dodatkowo uatrakcyjnić taką deskę smaków? Dodaj ulubione szynki oraz sery lub włoskie grissini. Dzięki temu zapewnisz przekrój wielu smakowych przyjemności dla podniebienia. 

 

Fot. Agencja kreatywna Od kuchni


 

Na większy głód poleca się antipasti!

 

Na wspólne kibicowanie warto zaopatrzyć się również w szybkie do podania antipasti, zaspokajające nieco większy głód w trakcie meczu. Ostatnimi czasy na stołach królują marynowane papryczki, nadziewane serkiem śmietankowym w oleju oraz oliwki w różnych odsłonach i z coraz to odważniejszymi dodatkami. 

 

Fot. Agencja kreatywna Od kuchni


 

Pizza Trio

Marzy Ci się pizza, ale nie chcesz spędzać godzin w kuchni? Wystarczy mieć pod ręką pinsę oraz zestaw Pizza Trio od Perla Pełna Dobra. W zestawie znajdziesz oliwki, mozzarellę oraz sos, który nadaje wyrazisty smak. Przygotowanie tej przystawki jest banalnie proste: rozłóż pinsę, dodaj składniki z zestawu i wstaw do piekarnika na kilka minut. Smaczna, domowa pizza gotowa w mniej niż 10 minut! 

Naszym celem było stworzenie produktu, który nie tylko będzie smaczny, ale także maksymalnie ułatwi życie naszym klientom. Wiemy, jak cenny jest czas, dlatego Pizza Trio to idealne rozwiązanie dla zabieganych. Nasz produkt jest dopasowany do dostępnych na rynku placków typu pinsa. W całości wykorzystuje się go razem z jedną pinsą, dzięki czemu ograniczamy marnowanie żywności - komentuje Dawid Zielkowski, Marketing Manager Perla Polska.

 

Fot. Agencja kreatywna Od kuchni

Nadchodzące Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, to świetna okazja do zmiany nawyków. Warto zamienić standardowe przekąski na te trzy  propozycje i cieszyć się meczami w pełni, bez obaw o swoją dietę. Smacznego kibicowania!

 


 

Kontakt dla mediów:

Natalia Juszczak 

Senior Marketing & PR Specialist 

Agencja kreatywna Od kuchni

natalia.juszczak@odkuchni.co

tel: 883 921 264

 

 


 

Perla Polska to wiodący europejski producent hummusu i antipasti z ponad 15-letnim doświadczeniem i lider w swojej branży na rynku polskim. W ofercie posiada pełną gamę smacznych i zdrowych przekąsek, które dostarcza do kilkudziesięciu krajów na świecie. Jako jeden z największych pracodawców w regionie zatrudnia już ponad tysiąc osób.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.