KIDS burger dla małych smakoszy
Burgery od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Szczególnie chętnie sięgają po nie młodsi konsumenci – dla nich jest to z pewnością danie „kultowe”. Burger to potrawa z kategorii „fast food” – czy jednak to, co szybkie i proste w przygotowaniu nie może być jednocześnie pełnowartościowym posiłkiem? Sokołów udowadnia, że można to połączyć!
W linii Sokoliki, stworzonej z myślą o dzieciach, pojawiła się wyjątkowa nowość. To KIDS burger – czyli idealny burger dla młodych smakoszy wołowiny, a także doskonała propozycja dla rodziców, którzy szukają pomysłów na wygodne w przygotowaniu, pełnowartościowe posiłki dla swoich pociech.
KIDS burger Sokoliki składa się z:
- miękkiej i puszystej bułki bez emulgatorów,
- soczystego, delikatnie przyprawionego kotleta z delikatnego mięsa wołowego,
- plastra sera żółtego gouda, dodającego kremowej konsystencji i pysznego smaku,
- dodatków warzywnych, czyli pikli: ogórka o naturalnym aromacie kopru oraz cebulki, które nadają burgerowi świeżości i chrupkości,
- lekkiego, orzeźwiającego sosu z musztardy i ketchupu.
KIDS burger to idealne połączenie smaków i tekstur – od miękkiej bułki, przez soczysty kotlet, po chrupiące warzywa i aksamitny sos. Każdy składnik został starannie dobrany, aby zapewnić nie tylko niezapomniane doznania kulinarne, ale także zdrowy i wartościowy posiłek. Burger, jak wszystkie produkty z linii Sokoliki, ma czystą etykietę, czyli krótki skład, bez dodatku konserwantów. Stanowi dobre źródło pełnowartościowego białka, które jest niezbędne dla prawidłowego rozwoju, może więc stanowić element odpowiednio zbilansowanej diety.
Jak go przygotować? To wyjątkowo proste! Burgera wystarczy podgrzać w kuchence mikrofalowej lub piekarniku.
KIDS burger Sokoliki jest idealnym daniem zarówno na obiad lub kolację, jak i wyśmienitą przekąską w ciągu dnia. Doskonale sprawdza się także na przyjęciach urodzinowych, balach karnawałowych i innych okazjach, gdzie dzieci mogą cieszyć się smacznym i zdrowym posiłkiem w towarzystwie rówieśników.
To burger na wiele okazji, dzięki któremu każde jedzenie staje się małą przygodą.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.