Kinga Pienińska 222ml rPET: nowy urok - klasa jak zawsze!
Kinga Pienińska, jak przystało na „damę z gór” lubi się wyróżniać. Ma to w swojej naturze. Nowa butelka 222ml, w całości wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu (rPET) jest tego najlepszym dowodem. Mała, poręczna, urocza i wygodna. Dzięki innowacyjnemu formatowi zadba o nasz komfort każdego dnia.
Pieniny nie należą do najwyższych, ale z pewnością do najpiękniejszych i najczystszych gór Europy. Właśnie u ich podnóża, w otulinie Pienińskiego Parku Narodowego czerpana jest Kinga Pienińska – jedyna naturalna woda mineralna pochodząca ze źródeł tego wyjątkowego regionu. Z uwagi na tak zacny rodowód, sięgający do tradycji rozlewnictwa z połowy XIX wieku, priorytetem marki jest troska o środowisko naturalne. W jej DNA leży też poczucie estetyki, czego wyraz znajdziemy w opakowaniach produktów.
Nowa butelka 222ml rPET powstała zarówno z myślą o zrównoważonym rozwoju, jak i o komforcie konsumentów. To pierwszy etap transformacji opakowań dla marki, która chce zmieniać się na lepsze dla natury – czyli dla dobra każdego z nas. Dzięki powtórnemu przetwarzaniu PET zmniejsza się ilość plastiku w obiegu. Co więcej produkcja rPET generuje nawet o 79% mniej CO2 w porównaniu z produkcją zwykłego plastiku.
Nowy produkt to również nowy krok na drodze do realizacji założeń projektu GoGreen, który skupia się m.in. na edukacji w zakresie odpowiednej segregacji odpadów.
- Kinga Pienińska 222ml rPET to wyraz naszego odpowiedzialnego podejścia do kwestii wprowadzania na rynek plastikowych opakowań. Pragniemy zwrócić uwagę konsumentów na fakt, że każda zużyta butelka PET jest wartościowym surowcem wtórnym i jeśli postąpimy z nią odpowiedzialnie i poddamy recyklingowi, może zyskać drugie życie. Dlatego tak ważne jest, aby zużyte opakowanie trafiło do odpowiedniego pojemnika. To pozwoli na jego ponowne wykorzystanie – komentuje Anna Jaworska, Project Manager OSHEE.
Nowa butelka to nie tylko mniej plastiku, ale też niepowtarzalny styl i wygoda. Niewielka, zwracająca uwagę i szalenie urocza Kinga Pienińska 222ml rPET zmieści się do kieszeni, czy nawet niewielkiej torebki. Będzie też pasować do najmniejszego uchwytu na napój w samochodzie. Ma idealny rozmiar, by złapać ją w drodze na trening, do pracy, czy wieczorny spacer. To porcja, która zapewni nawodnienie w tych wszystkich momentach, w których dotąd brakowało nam łyka odświeżającej wody.
W butelce rPET 222ml dostępna jest Kinga Pienińska Niegazowana oraz Kinga Pienińska Naturalna zawierająca minerały oraz orzeźwiające bąbelki.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.