Kiwi.com pierwszą firmą, z którą Ryanair właśnie rozpoczyna współpracę
Wiodąca firma z branży technologii turystycznych, Kiwi.com i linie lotnicze Ryanair, po zakończeniu procesu integracji technologicznej, właśnie rozpoczęły współpracę. Od teraz, klienci Kiwi.com będą mieli dostęp do niskich cen Ryanair i ochrony Kiwi.com przed potencjalnymi zakłóceniami. Warunki taryf Ryanair i wszelkie niezbędne informacje będą przejrzyście wyświetlane przez cały proces rezerwacji wszystkich usług, zapewniając klientom pozytywne doświadczenia i poczucie bezpieczeństwa.
Kiwi.com w partnerstwo wnosi swoje unikalne treści oparte na technologii, w tym możliwości tzw. Virtual Interlining, czyli wirtualnego łączenia linii lotniczych, zapewniając dodatkowe opcje tras, których nie można znaleźć nigdzie indziej, i poszerzając tym samym zasięg Ryanair do klientów spoza tradycyjnych obszarów, w ramach których linia lotnicza operuje.
Dyrektor Generalny Ryanair, Eddie Wilson, powiedział: „To dla nas wielka radość, móc być dzisiaj w Pradze wraz z zespołem Kiwi.com, w celu nawiązania owocnej współpracy, dzięki której klienci Kiwi.com, dokonujący rezerwacji lotów Ryanair będą mieli pełną przejrzystość cenową (bez dodatkowych czy ukrytych opłat), jak i bezpośredni dostęp do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair.
Szczyt sezonu wakacyjnego zbliża się nieubłagalne - nie możemy się doczekać, by zobaczyć zadowolonych klientów Kiwi.com na pokładach naszych samolotów, zmierzających do kilkudziesięciu destynacji, jakie oferujemy.”
Współzałożyciel i dyrektor generalny Kiwi.com, Oliver Dlouhý, powiedział: „Jesteśmy ogromnie dumni, że największa linia lotnicza w Europie wybrała Kiwi.com na swojego pierwszego partnera w zakresie rezerwacji lotów, doceniając nasze doświadczenie i inwestycje w oferowane przez nas produkty i doświadczenia klienta. Nawiązana właśnie współpraca z Ryanair odzwierciedla nasze zaangażowanie w budowanie relacji z liniami lotniczymi z korzyścią dla klientów, a także nasze długoterminowe cele biznesowe, jakie sobie stawiamy”.
O Kiwi.com
Kiwi.com to wiodąca globalna firma z branży technologii turystycznych z siedzibą w Czechach. Innowacyjny algorytm Kiwi.com umożliwia użytkownikom znajdowanie lepszych opcji tras i cen, których inne wyszukiwarki nie widzą, wykonując miliardy kontroli cen dziennie dla 95% globalnych zasobów lotów. Każdego dnia w witrynie Kiwi.com i kanałach partnerskich przeprowadzanych jest 100 milionów wyszukiwań. Dziennie średnio sprzedaje się ponad 70 000 miejsc.

Na co zwrócić uwagę, wybierając oferty first minute?

20 lat Corendon Airlines – jubileuszowe niespodzianki na pokładzie!

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.