Koktajlowa nowość - Dorato Blackcurrant!
Dorato wprowadza na rynek nowość: Dorato Blackcurrant o smaku czarnej porzeczki. Inspiracją do jej stworzenia był znany i lubiany francuski aperitif - koktajl „Kir Royale”. To największa premiera marki od kilkunastu lat.
Rynek win musujących jest w rozkwicie – w ostatnim roku urósł wartościowo o ponad 18%, co czyni go jedną z najszybciej rosnących kategorii alkoholowych. Według deklaracji konsumenci w Polsce wypijają już 475 ml takiego wina miesięcznie (w porównaniu do 244 ml jeszcze w 2014 roku). Kupujący poszukują nowych smaków i wariantów, a „bąbelki” stały się nieodłącznym elementem spotkań – nie tylko podczas uroczystych celebracji, jak wesela czy bale sylwestrowe, ale również niezobowiązujących okazji towarzyskich w mniejszym gronie. Ponadto coraz częściej wybieramy wina w wariantach smakowych – na takie trunki wydaliśmy w zeszłym roku już przeszło dwieście milionów złotych (o 16% więcej niż w 2018 roku) – to tyle, ile łącznie na gin i rum.
Marka Dorato od prawie 30 lat towarzyszy Polakom podczas wyjątkowych okazji. Powstała wtedy, gdy w Polsce odbyły się pierwsze po II wojnie światowej w pełni demokratyczne wybory do Sejmu i Senatu, została utworzona Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie i wysłano pierwszy e-mail. Od tamtej pory Polacy nie wyobrażają sobie celebracji bez Dorato, świętowali z nim bowiem już prawie 200 milionów razy. Teraz marka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i przedstawia nowy wariant, którego smak nawiązuje do klasycznego koktajlu „Kir Royale” – wina musującego o smaku czarnej porzeczki. To propozycja na szereg okazji, gdy szukamy lekkiego, koktajlowego smaku do sączenia na pikniku, imprezie czy w klubie, a nie tylko przysłowiowego „strzału z korka”.
Dorato Blackcurrant stworzone zostało na podstawie oryginalnej receptury opartej na uwielbianym i docenianym przez miliony konsumentów smaku Dorato z dodatkiem wina z najlepszych polskich czarnych porzeczek. „To nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po smakowe warianty alkoholi, doceniają elegancję wina i poszukują smakowitych lekkich propozycji koktajlowych. Jesteśmy pewni, że tak samo jak klasyczne warianty, Dorato Blackcurrant odniesie sukces i będzie towarzyszyło naszym klientom przy wielu okazjach” – mówi Tomasz Pawlicki, Senior Brand Manager AMBRA BRANDS.
Nowość Dorato Blackcurrant wyróżnia się eleganckim opakowaniem, w charakterystycznej, fioletowej kolorystyce i szampańskim stylu. W sprzedaży będzie dostępny jeszcze w kwietniu bieżącego roku. Cena sugerowana produktu to 14,49 zł.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.