Komunikaty PR

Kolejna odsłona kampanii marketingowej YoPRO już ruszyła

2024-08-19  |  15:30
Biuro prasowe

Marka YoPRO, która w czerwcu br. dołączyła do portfolio Danone, zainaugurowała kolejną odsłonę kampanii marketingowej. W ramach właśnie rozpoczętych działań wysokobiałkowe produkty YoPRO będą promowane przez influencerów, którzy są również bohaterami spotu influencerskiego. Komunikacja skierowana jest m.in. do konsumentów dbających o zdrowy tryb życia.

Działania z zakresu influencer marketingu wpisują się w całościową strategię komunikacji marki YoPRO, w ramach której kładziony jest nacisk na zdrowy styl życia i edukację żywieniową. W kampanii biorą udział znani influencerzy, tj. Kaja Soboń, Qczaj, Zuza Dmitruk i Mateusz Gamrot, tworzący grupę ambasadorów marki. Choć na co dzień uprawiają różne dyscypliny sportu – od MMA aż po taniec, to łączy ich pasja do ruchu i dbania o sposób odżywiania. Ambasadorzy są także bohaterami spotu reklamowego, do którego muzykę stworzył Tymek – piosenkarz, autor utworów muzycznych i tekstów – we współpracy z producentem i kompozytorem A_GIM'em.

Dotarcie do szerokiej grupy konsumentów

W ramach kampanii zaplanowano także współpracę z dietetykami, którzy w przystępny sposób opowiedzą o wyróżnikach jogurtów YoPRO i roli wysokobiałkowych środków spożywczych w diecie. Influencerzy lifestyle pokażą zaś, jak włączać produkty tego typu do codziennego menu. – Media społecznościowe, w tym działania z zakresu influencer marketingu, pozwalają nam na bezpośredni kontakt z konsumentami i budowanie bliskiej relacji pomiędzy nimi a marką. Dobór różnorodnych influencerów pozwala nam natomiast dotrzeć do szerokiego spektrum odbiorców, co ma szczególne znaczenie w przypadku komunikacji marki, która niedawno pojawiła się na rynku – mówi Jakub Łagoda, Brand Manager marki YoPRO.

Reklamy produktów są zaś obecne w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, TikTok oraz na YouTube. Plansze sponsorskie emitowane są również w największych stacjach telewizyjnych, szczególnie obok programów o tematyce sportowej. Komunikaty pojawiają się także w klubach fitness, co dodatkowo wzmacnia przekaz skierowany do aktywnych fizycznie konsumentów.

Zdrowie w wielu smakach i formatach

Marka YoPRO oferuje produkty wzbogacone o magnez i witaminę B9, dostępne w dwóch formatach i kilku smakach. Jogurty w kubeczkach o gramaturze 160 g dostępne są w wersjach o smaku waniliowym i stracciatella, zawierają 15 g białka w porcji. Jogurty pitne, oferowane w smakach truskawka-malina i stracciatella, dostarczają 23 g białka na porcję (270 g). Produkty te wspierają zdrowy tryb życia, dostarczając ważnych składników odżywczych i nie zawierają tłuszczu ani dodanego cukru – zawierają naturalnie występujace cukry. Wysoka zawartość białka przyczyniającego się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, biorącego udział w regeneracji, odbudowie i wzmocnieniu mięśni, to nie jedyna ich zaleta. Są one także źródłem magnezu i witaminy B9. Magnez wpływa na ważne funkcje naszego organizmu, w tym wspiera prawidłowe funkcjonowanie mięśni i pomaga w utrzymaniu zdrowych kości. Witamina B9 (kwas foliowy) pomaga natomiast w prawidłowej syntezie aminokwasów, a także przyczynia się do redukcji uczucia zmęczenia i znużenia*.

Reżyserem spotu influencerskiego był Kuba Zarzycki, operatorem obrazu Mateusz Dziekoński. Nadzór nad scenografią sprawowała Eleonora Rogińska. Jako dom produkcyjny wybrano Goodfellas (Jan Dybek-Perski, Anna Wydra). Postprodukcję obrazu zapewniło BadiBadi, a postprodukcję dźwięku Juice Sound. Za strategię i egzekucję kampanii influencerskiej odpowiedzialna jest agencja strategiczna Lettly. Zakup mediów należy do kompetencji Essence Mediacom, podobnie jak działania reklamowe w social mediach. Agencja Elektra odpowiada za wsparcie operacyjne, kompleksową obsługę akcji degustacyjnych. Nadzór przy produkcji muzycznej sprawował Sirens.

 


* Ważna jest zróżnicowana i zbilansowana dieta oraz zdrowy styl życia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca

Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.

Bankowość

Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych

W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.

Muzyka

Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę

Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.