Kolejne OKK! design z Barlinek NEXT STEP!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Po pandemicznych obostrzeniach i ograniczeniu kontaktów międzyludzkich, powraca znany i lubiany cykl OKK! design, będący miejscem spotkań architektów, mediów i miłośników wzornictwa. Kolejna, 18-sta już edycja, odbędzie się 20 września 2021. Organizator spotkania, warszawska agencja OKK!PR zaprasza do przestrzeni MYSIA 3 o godz.15:00. Podczas spotkania odbędzie się premiera najnowszej kolekcji BARLINEK NEXT STEP – deski hybrydowej oraz nowoczesnej podłogi winylowej.
Podczas 18-stej edycji nie zabraknie interesujących prelekcji, które wygłoszą cenione nazwiska branży architektonicznej i wnętrzarskiej. Na Mysiej będzie można dowiedzieć się o najnowszych projektach i posłuchać m.in. dr Szymona Hanczara - architekta wnętrz i projektanta przedmiotu. Wykładowca wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych i właściciel biura hanczarstudio zajmuje się projektowaniem wnętrz, mebli oraz przestrzeni ekspozycyjnych. Jest autorem projektów, które zdobyły m.in. I miejsce w konkursie Lighting Design Award, wyróżnień MustHave na Łódź Design Festiwal i Diamentu Meblarstwa.
Drugim prelegentem na OKK!design będzie Przemo Łukasik. W 1997 roku wraz z Łukaszem Zagałą założył autorską pracownię architektoniczną Medusa Group. Jeden z ostatnich projektów pracowni, Origami House, został kilka dni temu nominowany do europejskiej nagrody architektonicznej European Union Prize for Contemporary Architecture – Mies van der Rohe Award. To jedno z najważniejszych wyróżnień w dziedzinie architektury współczesnej w Europie. Na OKK! design zobaczyć będzie można także Gosię Rygalik (projektantkę, działającą również w obszarach edukacji i kultury) i Tomka Rygalika – projektanta, wykładowcę, kuratora i doktora sztuki, założyciela Studio Rygalik. Poza prowadzeniem własnej pracowni projektowej, jest kierownikiem studiów magisterskich na Wydziale Wzornictwa ASP w Warszawie. Współpracuje m.in. z Moroso, Noti, Comforty, Paged, Ghidini, Cappellini, Profim, Ideal Standard, Siemens, Heineken czy Ikea. To nie wszystko! Przy filiżance małej czarnej o najnowszych światowych trendach prosto z Targów iSaloni w Mediolanie 2021 opowie Anna Grużewska, redaktor naczelna magazynu „Czas na Wnętrze”. Wydarzenie poprowadzi Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR, od 2006 roku związana z branżą wnętrzarską.
Wielbicieli naturalnych podłóg z pewnością zainteresuje rewolucyjne rozwiązanie wodoodpornych desek hybrydowych Barlinek, które zachowując urodę drewna, posiadając twardość kamienia. Alternatywą dla nich są nowoczesne podłogi winylowe, które podczas szybkich remontów sprawdzą się na istniejących podłożach. O właściwościach nowych kolekcji podłóg opowiedzą przedstawiciele marki Barlinek – Robert Kupczewski oraz Przemysław Sołtysiak.
Partnerami spotkania są BoConcept, zapewniający wygodne sofy i krzesła, Sucre, które zadba o podniebienia słuchaczy i prelegentów, zapewniając im francuskie przysmaki – kolorowe makaroniki. Serwis Kwiatowy zatroszczy się o florystyczna ozdobę przestrzeni natomiast ON Lemon ugasi największe pragnienia.
Patroni medialni wydarzenia to: Czas na Wnętrze, Dobre Wnętrze, M jak Mieszkanie, Urządzamy.pl, Architektura i Biznes, Weranda, Design Alive, WhiteMAD, MAGAZIF, Foorni.pl, Designteka.pl.
Zapraszamy na spotkanie i inspirujące rozmowy!
OKK! design wpisuje się w kalendarz najważniejszych wydarzeń związanych ze światem wzornictwa. Jego autorką jest Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR. Event zrzesza architektów, projektantów oraz dekoratorów wnętrz, a także wszystkich, którzy zawodowo związani są z tą tematyką. Tworzy przestrzeń do poszerzania wiedzy i kompetencji, nawiązywania kontaktów biznesowych oraz promocji dobrych marek i firm kierujących swoje produkty do branży architektonicznej. Ze względu na swój charakter impreza cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem.
Współorganizator: Barlinek
Partnerzy: BoConcept, Sucre, Serwis Kwiatowy, On Lemon.
Data: 20.09.2021, godz. 15.00-19.00
Miejsce: Mysia 3 (ostanie piętro), Warszawa
Bezpłatna rejestracja: http://okkdesign.pl/rejestracja/
Więcej na: http://okkdesign.pl/
Do zobaczenia!

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.