Kolejne otwarcie w Domotece. Salon polskiej marki Dion już dostępny dla klientów
Domoteka sukcesywnie poszerza swoją ofertę, a początek 2021 rok przyniósł szereg nowości. Do grona najemców właśnie dołączyła polska marka Dion. Jej salon jest otwarty od 16 stycznia. Na powierzchni blisko 300 metrów kwadratowych na parterze Domoteki prezentowane są przede wszystkim meble tapicerowane, które stanowią flagową grupę produktów Dion.
Dion to nowa marka premium w branży meblowej, która z sukcesem łączy kreatywność polskich projektantów, pasję do tworzenia oraz doświadczenie w produkcji mebli z designem na najwyższym europejskim poziomie. Dion stawia na kunszt wykonania, szacunek do szycia i materiałów, a także komfort użytkowania. Projektanci marki tworzą nie tylko atrakcyjne formy – zwracają też szczególną uwagę na jakość, tradycję i funkcjonalność. Oferta Dion obejmuje m.in. meble tapicerowane o prostych, klasycznych liniach, które świetnie odnajdują się we wnętrzach urządzonych w różnych konwencjach stylistycznych. Ponadto modułowe kolekcje zapewniają szerokie możliwości aranżacyjne i dopasowanie do potrzeb każdego klienta. Wszystkie produkty oferowane przez Dion powstają w Polsce.
Markę inspirują nie tylko najgorętsze trendy wnętrzarskie, lecz także różnorodny styl życia oraz otaczająca przyroda. – Kierujemy się takimi wartościami, jak autentyczność, wygoda, pasja do tworzenia. Stawiamy na dobrze dobrane materiały, ciągle też pracujemy nad nowymi wzorami. Ważną rolę odgrywa praca zespołowa w gronie doświadczonych i kreatywnych osób. Dion może się też pochwalić nowoczesnym parkiem maszynowym. Naszą misję stanowi również ciągłe doskonalenie i tworzenie nowych projektów, które uwzględniają zmieniające się trendy, a przede wszystkim oczekiwania klientów – mówi Marcin Błasiak, brand manager firmy Dion.
W nowo otwartym salonie Dion na klientów czekają takie grupy produktów, jak sofy, fotele, krzesła, regały, komody, stoły, biurka, a także tekstylia i akcesoria. Szeroka oferta pozwala zadbać o wyposażenie salonu, jadalni, sypialni czy biura.
– W Domotece stawiamy na różnorodność, która zawsze idzie w parze z designem na najwyższym europejskim poziomie. Nowy salon Dion stanowi mocny punkt naszej oferty, a przy tym ważny polski akcent. Dzięki temu klienci zyskują kolejne ciekawie zaprojektowane meble, które nie odbiegają jakością od tych proponowanych przez międzynarodowe marki również obecne w Domotece – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Salon Dion to już kolejna z serii nowości, jakie Domoteka przygotowała dla klientów w 2021 roku. Wcześniej, 11 stycznia, otwarto pierwszy w Polsce autorski showroom luksusowej niemieckiej marki Rolf Benz.
Zadbana nawierzchnia dekoruje przestrzeń wokół domu
Potrójny must have 2024 dla Bizzarto
Romans rzemiosła i współczesności: Paged na Salone del Mobile.Milano
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu
Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.