Komunikaty PR

Kolejne otwarcie w Domotece. Salon polskiej marki Dion już dostępny dla klientów

2021-01-29  |  17:00
Biuro prasowe

Domoteka sukcesywnie poszerza swoją ofertę, a początek 2021 rok przyniósł szereg nowości. Do grona najemców właśnie dołączyła polska marka Dion. Jej salon jest otwarty od 16 stycznia. Na powierzchni blisko 300 metrów kwadratowych na parterze Domoteki prezentowane są przede wszystkim meble tapicerowane, które stanowią flagową grupę produktów Dion.

Dion to nowa marka premium w branży meblowej, która z sukcesem łączy kreatywność polskich projektantów, pasję do tworzenia oraz doświadczenie w produkcji mebli z designem na najwyższym europejskim poziomie. Dion stawia na kunszt wykonania, szacunek do szycia i materiałów, a także komfort użytkowania. Projektanci marki tworzą nie tylko atrakcyjne formy – zwracają też szczególną uwagę na jakość, tradycję i funkcjonalność. Oferta Dion obejmuje m.in. meble tapicerowane o prostych, klasycznych liniach, które świetnie odnajdują się we wnętrzach urządzonych w różnych konwencjach stylistycznych. Ponadto modułowe kolekcje zapewniają szerokie możliwości aranżacyjne i dopasowanie do potrzeb każdego klienta. Wszystkie produkty oferowane przez Dion powstają w Polsce.

Markę inspirują nie tylko najgorętsze trendy wnętrzarskie, lecz także różnorodny styl życia oraz otaczająca przyroda. – Kierujemy się takimi wartościami, jak autentyczność, wygoda, pasja do tworzenia. Stawiamy na dobrze dobrane materiały, ciągle też pracujemy nad nowymi wzorami. Ważną rolę odgrywa praca zespołowa w gronie doświadczonych i kreatywnych osób. Dion może się też pochwalić nowoczesnym parkiem maszynowym. Naszą misję stanowi również ciągłe doskonalenie i tworzenie nowych projektów, które uwzględniają zmieniające się trendy, a przede wszystkim oczekiwania klientów – mówi Marcin Błasiak, brand manager firmy Dion.

W nowo otwartym salonie Dion na klientów czekają takie grupy produktów, jak sofy, fotele, krzesła, regały, komody, stoły, biurka, a także tekstylia i akcesoria. Szeroka oferta pozwala zadbać o wyposażenie salonu, jadalni, sypialni czy biura.

W Domotece stawiamy na różnorodność, która zawsze idzie w parze z designem na najwyższym europejskim poziomie. Nowy salon Dion stanowi mocny punkt naszej oferty, a przy tym ważny polski akcent. Dzięki temu klienci zyskują kolejne ciekawie zaprojektowane meble, które nie odbiegają jakością od tych proponowanych przez międzynarodowe marki również obecne w Domotece – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Salon Dion to już kolejna z serii nowości, jakie Domoteka przygotowała dla klientów w 2021 roku. Wcześniej, 11 stycznia, otwarto pierwszy w Polsce autorski showroom luksusowej niemieckiej marki Rolf Benz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Tadeusz Drozda: Po 52 latach kariery na estradzie wystąpię nie jako artysta kabaretowy, ale jako piosenkarz. Jak przed każdym debiutem jest trema

Podczas najbliższej edycji Polsat Hit Festival satyryk zaprezentuje się w nietypowej dla siebie roli – zamiast jak zwykle rozśmieszać publiczność do łez, zaśpiewa. W trakcie koncertu „Gdzie się podziały tamte prywatki” w jego wykonaniu będzie można usłyszeć dwa wielkie przeboje wylansowane przed laty przez Krzysztofa Krawczyka i Andrzeja Zauchę. Tadeusz Drozda podjął wyzwanie, zapowiada, że postara się mu sprostać, a jednocześnie nie ukrywa, że nieco się stresuje chociażby z tego powodu, że wśród nowego pokolenia artystów nie ma zbyt wielu znajomych.

Muzyka

Bryska: Dla mnie Opera Leśna to bardzo sentymentalne miejsce. Jako dziecko oglądałam festiwale w Sopocie, a teraz sama mogę na nich występować

Wokalistka przyznaje, że z dużą radością przyjęła zaproszenie do udziału w Polsat Hit Festiwal 2025. Dla niej bowiem występ w Operze Leśnej w Sopocie ma niezwykle sentymentalny wymiar. Jeszcze będąc dzieckiem oglądała w telewizji koncerty z Sopotu i marzyła, by kiedyś stanąć na tej kultowej scenie. Marzenie się spełniło i teraz, kiedy tylko ma taką możliwość wraca do tego amfiteatru z ogromną przyjemnością. W piątek Bryska zaśpiewa w koncercie „Radiowy Przebój Roku”.

Transport

Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.