Komunikaty PR

Kolejne perypetie Synowej i Teściowej: Salony Agata z nowym spotem reklamowym

2021-07-02  |  16:00
Biuro prasowe

W stacjach telewizyjnych ukazał się kolejny spot reklamowy Salonów Agata, prezentujący dalsze perypetie znanych już widzom Synowej i Teściowej, granych przez ambasadorki marki – Małgorzatę Sochę i Ewę Kasprzyk. Historii, która tym razem koncentruje się wokół urządzania sypialni, towarzyszy akcja promocyjna dla klientów sieci.

W nowym spocie telewizyjnym Salonów Agata Synowej i Teściowej towarzyszy także Sławek – mąż Gośki, w którego rolę wcielił się aktor Maciej Brzózka. Mając chwilę dla siebie, małżeństwo poszukuje w salonie Agata idealnego asortymentu do sypialni. Niespodziewane spotkanie z ukochaną Mamusią, która błędnie uznaje, że synowa i syn najpewniej urządzają dla niej pokój gościnny w ich domu, burzy nieco przyjemną atmosferę… Nieodłącznym elementem każdej sypialni jest też przecież ramka na zdjęcia – i tutaj Teściowa ma znakomity pomysł na udekorowanie jej – swoim zdjęciem.

- Kolejny raz zabawne dialogi i charakterystyczny humor znany z naszych reklam wywołają uśmiech
u niejednego widza. Sławek, którego uwagę zwrócił materac z pianką memory, Teściowa z jej wymarzoną komodą do gościnnego pokoju w domu syna i synowej, czy Gośka doceniająca urok sypialnianych dekoracji – tymi postaciami po raz kolejny podkreślamy, że w Salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie
– komentuje najnowszą kampanię marki Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Emisji spotów towarzyszy trwająca do 17 lipca akcja promocyjna: rabaty do 30% na wszystkie produkty albo dostawa i wniesienie gratis przy zakupie mebli za min. 1000 zł.  

 

Nowa historia z ambasadorkami jest kolejną odsłoną kampanii „Dla synowych, dla teściowych, dla każdego” Salonów Agata. Za kreację odpowiada agencja PZL, zakup mediów dla marki realizuje natomiast Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania
w internecie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit Biuro prasowe
2024-09-27 | 11:10

Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit

PLGBC Green Building Summit to jedno z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń poświęconych zrównoważonemu budownictwu, architekturze i rynkowi nieruchomości. Najbliższa,
Dom Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
2024-09-26 | 15:40

Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie

Dom to nie tyle ściany, co ludzie, którzy w nich zamieszkują. Najlepiej o tym świadczy dwupiętrowe mieszkanie dla rodziny, które za sprawą architekt Weroniki Budzichowskiej z To
Dom Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
2024-09-26 | 14:00

Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu

Jesień to idealny moment, by wprowadzić do wnętrz nowe akcenty, które nie tylko ocieplą przestrzeń, ale także – zgodnie z koncepcją neurodesignu – wpłyną na nasze dobre

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.