Kolejne perypetie Synowej i Teściowej: Salony Agata z nowym spotem reklamowym
W stacjach telewizyjnych ukazał się kolejny spot reklamowy Salonów Agata, prezentujący dalsze perypetie znanych już widzom Synowej i Teściowej, granych przez ambasadorki marki – Małgorzatę Sochę i Ewę Kasprzyk. Historii, która tym razem koncentruje się wokół urządzania sypialni, towarzyszy akcja promocyjna dla klientów sieci.
W nowym spocie telewizyjnym Salonów Agata Synowej i Teściowej towarzyszy także Sławek – mąż Gośki, w którego rolę wcielił się aktor Maciej Brzózka. Mając chwilę dla siebie, małżeństwo poszukuje w salonie Agata idealnego asortymentu do sypialni. Niespodziewane spotkanie z ukochaną Mamusią, która błędnie uznaje, że synowa i syn najpewniej urządzają dla niej pokój gościnny w ich domu, burzy nieco przyjemną atmosferę… Nieodłącznym elementem każdej sypialni jest też przecież ramka na zdjęcia – i tutaj Teściowa ma znakomity pomysł na udekorowanie jej – swoim zdjęciem.
- Kolejny raz zabawne dialogi i charakterystyczny humor znany z naszych reklam wywołają uśmiech
u niejednego widza. Sławek, którego uwagę zwrócił materac z pianką memory, Teściowa z jej wymarzoną komodą do gościnnego pokoju w domu syna i synowej, czy Gośka doceniająca urok sypialnianych dekoracji – tymi postaciami po raz kolejny podkreślamy, że w Salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie – komentuje najnowszą kampanię marki Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Emisji spotów towarzyszy trwająca do 17 lipca akcja promocyjna: rabaty do 30% na wszystkie produkty albo dostawa i wniesienie gratis przy zakupie mebli za min. 1000 zł.
Nowa historia z ambasadorkami jest kolejną odsłoną kampanii „Dla synowych, dla teściowych, dla każdego” Salonów Agata. Za kreację odpowiada agencja PZL, zakup mediów dla marki realizuje natomiast Spark Foundry. Spotom telewizyjnym towarzyszą również reklamy radiowe i kampania
w internecie.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.