Komunikaty PR

Kolejny showroom marki iHome jest już otwarty!

2024-06-17  |  16:55
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro@okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W czwartek, 13 czerwca br., w Gdyni uroczyście został otwarty najnowszy salon marki iHome. To doskonała wiadomość dla mieszkańców Trójmiasta, którzy planują urządzenie lub remont domu. Dzięki merytorycznemu wsparciu specjalistów z iHome oraz szerokiej ofercie markowych produktów przeznaczonych do aranżacji wnętrz stanie się to znacznie prostsze.

Otwarty w Gdyni przy Alei Zwycięstwa 239/3 showroom jest drugim tego rodzaju obiektem należącym do marki iHome. Pierwszy funkcjonuje już z powodzeniem w Radomiu, ciesząc się dużym zainteresowaniem klientów.

Przy muzyce o designie

W wydarzeniu wzięli udział znani projektanci i architekci, przedstawiciele mediów oraz redaktorzy naczelni czasopism wnętrzarskich i architektonicznych, wreszcie – miłośnicy dobrego designu i modnych wnętrz.

Otwarcie nowego showroomu iHome uświetnili też swoją obecnością goście specjalni – Małgorzata Szczepańska, znana dziennikarka i miłośniczka dobrego designu, oraz Jakub Szczęsny, pierwszy polski architekt, którego pracę włączono do stałej kolekcji nowojorskiego Museum of Modern Art (MoMA), a także autor kilku książek, w tym przewrotnej opowieści o architekturze, zatytułowanej „Witaj w świecie bez architektów”. W swobodnej atmosferze czwartkowego wieczoru goście dzielili się swoimi doświadczeniami i rozmawiali o współczesnej architekturze oraz jej częstokroć nieoczywistych obliczach. Nie zabrakło przy tym dyskusji na temat aktualnych mód wnętrzarskich i preferencji Polaków urządzających swoje domy. Spotkanie poprowadziła Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR.

Zwieńczeniem wieczoru był recital Sabiny Jeszki, wokalistki, której rozgłos przyniósł udział w trzeciej edycji programu „Mam Talent!”. Jednocześnie zaproszeni goście mogli skosztować przepysznych dań przygotowanych specjalnie na tę okazję oraz oddać się inspirującym rozmowom w niezobowiązującej atmosferze. Przy okazji każdy z nich został obdarowany wyjątkowym upominkiem w postaci porcelanowych świec marki Kyuka x iHome. Ten udany i pełen pozytywnych emocji wieczór stanowi dobry prognostyk dla nowo otwartego showroomu.

Partnerami wydarzenia były firmy: Bålstil, Kaczkan, panoramah! oraz Swisstec, zaś patronatem medialnym objęły je czasopisma i portale: „Elle Decoration”, „Design Alive”, „Wprost”, „Czas na Wnętrze”, „Label”, „Weranda”, „Magazif”, „Designteka” oraz OKK! design.

iHome, czyli od projektu do realizacji

Showroomy marki iHome dają możliwość bezpośredniego obcowania z nowościami rynkowymi w segmencie wyposażenia wnętrz. Każdy zainteresowany może przyjrzeć się dostępnym produktom oraz rozwiązaniom i przedyskutować interesujące go kwestie techniczne bądź wzornicze. Specjaliści z iHome służą zarówno profesjonalnym doradztwem, jak też mogą nadzorować cały proces inwestycyjny, poczynając od fazy projektowej, a kończąc na etapie realizacji.

Jednocześnie proponują szereg materiałów i sprzętów przeznaczonych do wyposażenia wnętrz, które wpiszą się w potrzeby najbardziej wymagających klientów. Ich lista jest naprawdę długa. Zawiera choćby bogaty zestaw różnorodnych produktów do wykończenia podłóg i ścian (m.in. Laminam, Florim, Tubądzin, Wow Design, Marazzi, Salvatori, Raw Decor, Dunin, Fondovalle), tkaniny i tapety kreujące klimat wnętrz o wielu stylach (m.in. LondonArt, Vescom, Texdecor, Casamance, Casadeco, Caselio, Camengo, Wallcraft, Arte, DWC), nowatorskie i designerskie systemy oświetleniowe (m.in. Zieta, Vibia, Aromas, Modular, Catellani & Smith Lighting, Floss, Terzani, & Tradiotion, AQform, Mui, DCW, LZF, Tom Rossau, Lexavala, Luceplan, Lodes, Nova Ressi), wyposażenie łazienek (m.in. Gessi, Villeroy & Boch, Clear Water, Cielo, Steinberg, Inbani, Decor Walther), meble (m.in. Ethnicraft, District Eight, Norr11, Carl Hansen & Son, Saba Italia, Gubi & Tradition, Audo Copenhagen, Fritz Hansen, Hay), urządzenia AGD (Miele) czy wysokiej klasy kominki (Bålstil, Kratki). Miłośników dekoracyjnych wnętrz na pewno zachwycą dostępne w showroomach iHome propozycje takich polskich marek, jak: Kyuka, Ladnini, GRÔPK, Pap Deco czy Branik Delight.

Dzięki szerokiej palecie usług, fachowemu doradztwu i bogactwu oferowanych rozwiązań iHome buduje pomost między klientami a architektami, dając możliwość kompleksowego wyposażenia i wykończenia wnętrz bez konieczności szukania dodatkowego wsparcia firm zewnętrznych. Bazując na swoim doświadczeniu, firma jest w stanie wesprzeć klienta podczas nawet najbardziej skomplikowanego procesu inwestycyjnego.

Więcej: https://ihome.pl/

Fot. Bartek Barczyk

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć