Kolejny showroom marki iHome jest już otwarty!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W czwartek, 13 czerwca br., w Gdyni uroczyście został otwarty najnowszy salon marki iHome. To doskonała wiadomość dla mieszkańców Trójmiasta, którzy planują urządzenie lub remont domu. Dzięki merytorycznemu wsparciu specjalistów z iHome oraz szerokiej ofercie markowych produktów przeznaczonych do aranżacji wnętrz stanie się to znacznie prostsze.
Otwarty w Gdyni przy Alei Zwycięstwa 239/3 showroom jest drugim tego rodzaju obiektem należącym do marki iHome. Pierwszy funkcjonuje już z powodzeniem w Radomiu, ciesząc się dużym zainteresowaniem klientów.
Przy muzyce o designie
W wydarzeniu wzięli udział znani projektanci i architekci, przedstawiciele mediów oraz redaktorzy naczelni czasopism wnętrzarskich i architektonicznych, wreszcie – miłośnicy dobrego designu i modnych wnętrz.
Otwarcie nowego showroomu iHome uświetnili też swoją obecnością goście specjalni – Małgorzata Szczepańska, znana dziennikarka i miłośniczka dobrego designu, oraz Jakub Szczęsny, pierwszy polski architekt, którego pracę włączono do stałej kolekcji nowojorskiego Museum of Modern Art (MoMA), a także autor kilku książek, w tym przewrotnej opowieści o architekturze, zatytułowanej „Witaj w świecie bez architektów”. W swobodnej atmosferze czwartkowego wieczoru goście dzielili się swoimi doświadczeniami i rozmawiali o współczesnej architekturze oraz jej częstokroć nieoczywistych obliczach. Nie zabrakło przy tym dyskusji na temat aktualnych mód wnętrzarskich i preferencji Polaków urządzających swoje domy. Spotkanie poprowadziła Olga Kisiel-Konopka, właścicielka agencji OKK! PR.
Zwieńczeniem wieczoru był recital Sabiny Jeszki, wokalistki, której rozgłos przyniósł udział w trzeciej edycji programu „Mam Talent!”. Jednocześnie zaproszeni goście mogli skosztować przepysznych dań przygotowanych specjalnie na tę okazję oraz oddać się inspirującym rozmowom w niezobowiązującej atmosferze. Przy okazji każdy z nich został obdarowany wyjątkowym upominkiem w postaci porcelanowych świec marki Kyuka x iHome. Ten udany i pełen pozytywnych emocji wieczór stanowi dobry prognostyk dla nowo otwartego showroomu.
Partnerami wydarzenia były firmy: Bålstil, Kaczkan, panoramah! oraz Swisstec, zaś patronatem medialnym objęły je czasopisma i portale: „Elle Decoration”, „Design Alive”, „Wprost”, „Czas na Wnętrze”, „Label”, „Weranda”, „Magazif”, „Designteka” oraz OKK! design.
iHome, czyli od projektu do realizacji
Showroomy marki iHome dają możliwość bezpośredniego obcowania z nowościami rynkowymi w segmencie wyposażenia wnętrz. Każdy zainteresowany może przyjrzeć się dostępnym produktom oraz rozwiązaniom i przedyskutować interesujące go kwestie techniczne bądź wzornicze. Specjaliści z iHome służą zarówno profesjonalnym doradztwem, jak też mogą nadzorować cały proces inwestycyjny, poczynając od fazy projektowej, a kończąc na etapie realizacji.
Jednocześnie proponują szereg materiałów i sprzętów przeznaczonych do wyposażenia wnętrz, które wpiszą się w potrzeby najbardziej wymagających klientów. Ich lista jest naprawdę długa. Zawiera choćby bogaty zestaw różnorodnych produktów do wykończenia podłóg i ścian (m.in. Laminam, Florim, Tubądzin, Wow Design, Marazzi, Salvatori, Raw Decor, Dunin, Fondovalle), tkaniny i tapety kreujące klimat wnętrz o wielu stylach (m.in. LondonArt, Vescom, Texdecor, Casamance, Casadeco, Caselio, Camengo, Wallcraft, Arte, DWC), nowatorskie i designerskie systemy oświetleniowe (m.in. Zieta, Vibia, Aromas, Modular, Catellani & Smith Lighting, Floss, Terzani, & Tradiotion, AQform, Mui, DCW, LZF, Tom Rossau, Lexavala, Luceplan, Lodes, Nova Ressi), wyposażenie łazienek (m.in. Gessi, Villeroy & Boch, Clear Water, Cielo, Steinberg, Inbani, Decor Walther), meble (m.in. Ethnicraft, District Eight, Norr11, Carl Hansen & Son, Saba Italia, Gubi & Tradition, Audo Copenhagen, Fritz Hansen, Hay), urządzenia AGD (Miele) czy wysokiej klasy kominki (Bålstil, Kratki). Miłośników dekoracyjnych wnętrz na pewno zachwycą dostępne w showroomach iHome propozycje takich polskich marek, jak: Kyuka, Ladnini, GRÔPK, Pap Deco czy Branik Delight.
Dzięki szerokiej palecie usług, fachowemu doradztwu i bogactwu oferowanych rozwiązań iHome buduje pomost między klientami a architektami, dając możliwość kompleksowego wyposażenia i wykończenia wnętrz bez konieczności szukania dodatkowego wsparcia firm zewnętrznych. Bazując na swoim doświadczeniu, firma jest w stanie wesprzeć klienta podczas nawet najbardziej skomplikowanego procesu inwestycyjnego.
Więcej: https://ihome.pl/
Fot. Bartek Barczyk
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA
Aktorka nie szczędzi gorzkich słów pod adresem środowiska polskich filmowców. Jest rozgoryczona tym, że w branży nie można na nikogo liczyć nawet wtedy, kiedy dochodzi do utraty pracy, mobbingu czy nadużyć finansowych. Artyści się nie wspierają, a rywalizacja o role i obawa przed konsekwencjami wyrażania krytyki wobec reżyserów czy producentów powodują, że atmosfera jest niezwykle napięta. Joanna Kurowska zwraca też uwagę na konieczność przeprowadzenia reformy Zawiązku Artystów Scen Polskich. Jej zdaniem to sztuczny twór, który w rzeczywistości nie dba o aktorów, nie broni ich praw i interesów.
Prawo
Coraz więcej rodziców odmawia zaszczepienia dzieci. Statystyki mogłoby poprawić ograniczenie dostępu do żłobków i przedszkoli
W ciągu ostatnich kilku lat liczba uchyleń od szczepień obowiązkowych dzieci i młodzieży zwiększyła się prawie dwukrotnie – z 48,6 tys. w 2019 roku do 87,3 tys. w 2023 roku – wynika z danych NIZP PZH-PIB. W efekcie coraz więcej zapomnianych chorób powraca i rośnie liczba zachorowań m.in. na odrę czy krztusiec. Wraz rosnącym odsetkiem odmów powracają pomysły, by uzależnić od szczepień miejsce w żłobku czy przedszkolu, ale eksperci podkreślają, że potrzebna jest przede wszystkim edukacja rodziców.
Media
Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.