Kolekcja MAHE LED – mobilne oświetlenie zewnętrzne
Fly pr
Pl. Solny 15
50-062 Wrocław
anna.szeflinska|flypr.pl| |anna.szeflinska|flypr.pl
784 428 106
budflypr.newslink.pl/, flypr.newslink.pl/
Nowość w ofercie marki Nowodvorski Lighting – kolekcja MAHE LED to wykonane z aluminium lampy w kolorze białym lub czarnym, łączącew sobie klasyczną formę z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. W prostych, minimalistycznych oprawach zamknięte zostało całe serce bezprzewodowego oświetlenia. MAHE LED są zasilane baterią, a ładuje się je szybko i wygodnie za pomocą dołączonej do zestawu ładowarki micro USB. W ciągu zaledwie 5-7 godzin jesteśmy w stanie w pełni naładować lampę, która może dostarczać światło przez 9 nieprzerwanych godzin. Lampy z kolekcji MAHE LED są świetną alternatywą dla tradycyjnego oświetlenia zewnętrznego i można je stosować nawet tam, gdzie nie ma łatwego dostępu do źródła światła, na przykład na niewielkim balkonie lub w zacisznej ogrodowej altance. Z uwagi na swoje wymiary (37 cm wysokości i 10,5 cm szerokości) oraz niewielką wagę (~1kg) MAHE LED swobodnie możemy używać w dowolnym miejscu w zależności od naszych potrzeb. Lampy z tej kolekcji sprawdzą się na ogrodowym stoliku, ale z powodzeniem można je ustawić również na parapecie, kamiennym murku czy nawet na kocu, rozłożonym na przydomowym trawniku.
MAHE LED emitują przyjemne, neutralne światło o temperaturze 3000 Kelwinów, charakterystyczne dla domowych przestrzeni. W połączeniu z bezprzewodową formą pozwala to wykreować ciepło wnętrz na zewnątrz domu. Prosty, minimalistyczny design, wygodny przełącznik dotykowy i ściemniacz sprawiają, że MAHE LED znajdą również zastosowanie w niejednej sypialni czy salonie, dając możliwość bycia zawsze pod ręką.
Lampa MEHE LED
8397 – 529,00 zł brutto (sugerowana cena detaliczna)
8398 – 529,00 zł zł brutto (sugerowana cena detaliczna)

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.