Komunikaty PR

Kolekcja MAHE LED – mobilne oświetlenie zewnętrzne

2020-05-21  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Szeflińska
Fly pr

Pl. Solny 15
50-062 Wrocław
anna.szeflinska|flypr.pl| |anna.szeflinska|flypr.pl
784 428 106
budflypr.newslink.pl/, flypr.newslink.pl/

Nowość w ofercie marki Nowodvorski Lighting – kolekcja MAHE LED to wykonane z aluminium lampy w kolorze białym lub czarnym, łączącew sobie klasyczną formę z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. W prostych, minimalistycznych oprawach zamknięte zostało całe serce bezprzewodowego oświetlenia. MAHE LED są zasilane baterią, a ładuje się je szybko i wygodnie za pomocą dołączonej do zestawu ładowarki micro USB. W ciągu zaledwie 5-7 godzin jesteśmy w stanie w pełni naładować lampę, która może dostarczać światło przez 9 nieprzerwanych godzin. Lampy z kolekcji MAHE LED są świetną alternatywą dla tradycyjnego oświetlenia zewnętrznego i można je stosować nawet tam, gdzie nie ma łatwego dostępu do źródła światła, na przykład na niewielkim balkonie lub w zacisznej ogrodowej altance. Z uwagi na swoje wymiary (37 cm wysokości i 10,5 cm szerokości) oraz niewielką wagę (~1kg) MAHE LED swobodnie możemy używać w dowolnym miejscu w zależności od naszych potrzeb. Lampy z tej kolekcji sprawdzą się na ogrodowym stoliku, ale z powodzeniem można je ustawić również na parapecie, kamiennym murku czy nawet na kocu, rozłożonym na przydomowym trawniku.
 

MAHE LED emitują przyjemne, neutralne światło o temperaturze 3000 Kelwinów, charakterystyczne dla domowych przestrzeni. W połączeniu z bezprzewodową formą pozwala to wykreować ciepło wnętrz na zewnątrz domu. Prosty, minimalistyczny design, wygodny przełącznik dotykowy i ściemniacz sprawiają, że MAHE LED znajdą również zastosowanie w niejednej sypialni czy salonie, dając możliwość bycia zawsze pod ręką.
 

 

Lampa MEHE LED

8397 – 529,00 zł brutto (sugerowana cena detaliczna)

8398 – 529,00 zł zł brutto (sugerowana cena detaliczna)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fly pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.