Komunikaty PR

Kolekcja mebli łazienkowych Sonet marki Devo z wyróżnieniem must have 2022

2022-03-17  |  16:33
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.07 MB )

Must have 2022 – plebiscyt Łódź Design Festival na najlepsze polskie produkty został rozstrzygnięty. Rada Ekspertów spośród 425 zgłoszeń wyróżniła 76 produktów znakiem jakości must have. Wśród nich znalazła się kolekcja mebli łazienkowych Sonet marki Devo zaprojektowana przez Grynasz Studio.

Plebiscyt must have organizowany od 2011 roku przez Łódź Design Festival na stałe wszedł do kalendarza znaczących wydarzeń w polskim designie. Wyróżniający najlepsze wdrożenia pochodzące od polskich projektantów i producentów, powstał, by upowszechniać rodzimy design. Must have to najbardziej rozpoznawalny i niezależny znak jakości, którym corocznie wyróżniane są najlepsze polskie produkty.

Znak jakości 2022

10 marca 2022 Rada Ekspertów w składzie: Anna Grużewska, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Dominika Olszyna, Magda Świć i Paweł Rafa, Agnieszka Polkowska, Michał Mazur, Diana Nachiło, Iwona Ławecka-Marczewska, Zbigniew Maćków, Hanna Rydlewska, Monika Pągowska i Tomasz Pągowski, Katarzyna Księżopolska, Kamil Białas, Agata Szydłowska, Szymon Hanczar oraz Michał Piernikowski, spośród 425 zgłoszeń wyróżniła 76 produktów znakiem jakości must have. Wśród nich znalazła się kolekcja mebli łazienkowych Sonet marki Devo zaprojektowana przez Grynasz Studio.

Cieszymy się niezmiernie, że nasze meble łazienkowe po raz trzeci z rzędu otrzymały prestiżowy znak jakości must have. Potwierdza to, że cały czas trzymamy się wysoko postawionej poprzeczki, spełniając oczekiwania jury konkursu, co do jakości i wzornictwa naszych mebli. Tym samym daje to nam pewność, że oferujemy naszym klientom najlepsze na polskim rynku produkty – mówi Mariusz Chrostowski, Dyrektor Zarządzający w firmie Devo.

Kolekcja mebli łazienkowych Sonet

Kolekcja mebli do łazienki Sonet marki Devo zaprojektowana przez Grynasz Studio w swej stylistyce opiera się na miękkich liniach, zaokrągleniach i harmonijnych proporcjach. Stonowana kolorystyka oraz detale wykonane z olejowanego, litego drewna dębowego to inspiracje pochodzące prosto z natury.

Wysokiej jakości zastosowane materiały i wykończenia oraz ilość i scenariusz użytkowy brył, pozwala klientowi na stworzenie przestrzeni zarówno funkcjonalnej, jak i atrakcyjnej estetycznie. Dzięki niej nawet mała łazienka może mieć wyrazowość „domowego spa”, wzbogacona funkcjonalnymi dodatkami i elementami budującymi nastrój.

Grynasz Studio

Sonet to jedna z 10 kolekcji mebli łazienkowych zaprojektowanych dla Devo przez Grynasz Studio. Założona przez Martę Niemywską-Grynasz i Dawida Grynasza pracownia projektowa od lat współpracuje z marką, mając na koncie wiele wspólnych sukcesów. Spod kreski tego znanego i cenionego w kraju i za granicą studia projektowego wyszły także docenione na międzynarodowej arenie kolekcje Devo - Mood i Oval. Obie zdobyły też wyróżniania must have.

Grynasz Studio to multidyscyplinarny zespół projektantów, wielokrotnie nagradzany we wzorniczych konkursach. Eksperymentuje z nowymi materiałami i technologiami, chętnie sięga do polskiego rzemiosła i tradycji. Ma na swoim koncie liczne realizacje produktowe i wystawiennicze dla polskich i zagranicznych firm oraz instytucji. Swoje autorskie projekty wystawiał w kraju i za granicą m.in. na Expo Milano, Triennale International Exhibition Milan, Arena Design Poznań, Tokyo Design Week, czy Expo Dubai. 

Dodatkowe informacje www.devo.pl

O Devo

Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Finaliści konkursu Young Design 2024 – teraz w DOMOTECE! Biuro prasowe
2024-10-04 | 15:00

Finaliści konkursu Young Design 2024 – teraz w DOMOTECE!

Young Design 2024 to wyjątkowa inicjatywa, której celem jest wsparcie młodych projektantów na ich drodze do sukcesu zawodowego. Tegoroczni finaliści zaprezentowali niezwykle
Dom 25-lecie sofy Indivi
2024-10-04 | 10:30

25-lecie sofy Indivi

Pierwsza w historii sofa modułowa BoConcept cieszy się nieustającą popularnością już od 25 lat. Odkryj historię tego klasycznego projektu i dowiedz się, jak został on udoskonalony w 2024
Dom Targi Nieruchomości w Galerii Jurajskiej
2024-10-03 | 13:00

Targi Nieruchomości w Galerii Jurajskiej

Kupno wymarzonego mieszkania to nie lada wyzwanie. Jeszcze większym może być znalezienie dobrej ekipy remontowej, która wykona pracę na czas, lub urządzenie swojego "M". Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.