Kolekcja mebli łazienkowych Sonet marki Devo z wyróżnieniem must have 2022
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Must have 2022 – plebiscyt Łódź Design Festival na najlepsze polskie produkty został rozstrzygnięty. Rada Ekspertów spośród 425 zgłoszeń wyróżniła 76 produktów znakiem jakości must have. Wśród nich znalazła się kolekcja mebli łazienkowych Sonet marki Devo zaprojektowana przez Grynasz Studio.
Plebiscyt must have organizowany od 2011 roku przez Łódź Design Festival na stałe wszedł do kalendarza znaczących wydarzeń w polskim designie. Wyróżniający najlepsze wdrożenia pochodzące od polskich projektantów i producentów, powstał, by upowszechniać rodzimy design. Must have to najbardziej rozpoznawalny i niezależny znak jakości, którym corocznie wyróżniane są najlepsze polskie produkty.
Znak jakości 2022
10 marca 2022 Rada Ekspertów w składzie: Anna Grużewska, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Dominika Olszyna, Magda Świć i Paweł Rafa, Agnieszka Polkowska, Michał Mazur, Diana Nachiło, Iwona Ławecka-Marczewska, Zbigniew Maćków, Hanna Rydlewska, Monika Pągowska i Tomasz Pągowski, Katarzyna Księżopolska, Kamil Białas, Agata Szydłowska, Szymon Hanczar oraz Michał Piernikowski, spośród 425 zgłoszeń wyróżniła 76 produktów znakiem jakości must have. Wśród nich znalazła się kolekcja mebli łazienkowych Sonet marki Devo zaprojektowana przez Grynasz Studio.
- Cieszymy się niezmiernie, że nasze meble łazienkowe po raz trzeci z rzędu otrzymały prestiżowy znak jakości must have. Potwierdza to, że cały czas trzymamy się wysoko postawionej poprzeczki, spełniając oczekiwania jury konkursu, co do jakości i wzornictwa naszych mebli. Tym samym daje to nam pewność, że oferujemy naszym klientom najlepsze na polskim rynku produkty – mówi Mariusz Chrostowski, Dyrektor Zarządzający w firmie Devo.
Kolekcja mebli łazienkowych Sonet
Kolekcja mebli do łazienki Sonet marki Devo zaprojektowana przez Grynasz Studio w swej stylistyce opiera się na miękkich liniach, zaokrągleniach i harmonijnych proporcjach. Stonowana kolorystyka oraz detale wykonane z olejowanego, litego drewna dębowego to inspiracje pochodzące prosto z natury.
Wysokiej jakości zastosowane materiały i wykończenia oraz ilość i scenariusz użytkowy brył, pozwala klientowi na stworzenie przestrzeni zarówno funkcjonalnej, jak i atrakcyjnej estetycznie. Dzięki niej nawet mała łazienka może mieć wyrazowość „domowego spa”, wzbogacona funkcjonalnymi dodatkami i elementami budującymi nastrój.
Grynasz Studio
Sonet to jedna z 10 kolekcji mebli łazienkowych zaprojektowanych dla Devo przez Grynasz Studio. Założona przez Martę Niemywską-Grynasz i Dawida Grynasza pracownia projektowa od lat współpracuje z marką, mając na koncie wiele wspólnych sukcesów. Spod kreski tego znanego i cenionego w kraju i za granicą studia projektowego wyszły także docenione na międzynarodowej arenie kolekcje Devo - Mood i Oval. Obie zdobyły też wyróżniania must have.
Grynasz Studio to multidyscyplinarny zespół projektantów, wielokrotnie nagradzany we wzorniczych konkursach. Eksperymentuje z nowymi materiałami i technologiami, chętnie sięga do polskiego rzemiosła i tradycji. Ma na swoim koncie liczne realizacje produktowe i wystawiennicze dla polskich i zagranicznych firm oraz instytucji. Swoje autorskie projekty wystawiał w kraju i za granicą m.in. na Expo Milano, Triennale International Exhibition Milan, Arena Design Poznań, Tokyo Design Week, czy Expo Dubai.
Dodatkowe informacje www.devo.pl
O Devo
Firma Devo, założona przez Jerzego Karwackiego, to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach.
Finaliści konkursu Young Design 2024 – teraz w DOMOTECE!
25-lecie sofy Indivi
Targi Nieruchomości w Galerii Jurajskiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Enej: Przygotowujemy się do świątecznej trasy koncertowej. Kiedyś tradycja kolędowania była naturalna, a dzisiaj młodzież się tego wstydzi
Za muzykami zespołu Enej niezwykle pracowite miesiące – premiera nowego albumu, imprezy promocyjne, dziesiątki koncertów. Ale i pod koniec roku Piotr Sołoducha i Mirosław Ortyński nie zamierzają próżnować. Już teraz przygotowują się bowiem do świątecznej trasy, podczas której będzie można usłyszeć autorskie aranżacje najpiękniejszych polskich i ukraińskich kolęd okraszone ciekawymi opowieściami.
Moda
Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.
Edukacja
Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.