Komunikaty PR

Kolekcja polskiej marki Opoczno nagrodzona Red Dot

2021-04-13  |  13:20
Biuro prasowe

Opoczno, najstarszy polski producent płytek ceramicznych i gresowych, zdobył Red Dot Award - najbardziej prestiżową nagrodę w dziedzinie wzornictwa. Została nią uhonorowana kolekcja wielkoformatowych płyt gresowych Color Crush. To międzynarodowy dowód uznania dla zmian, jakie Opoczno wprowadziło w ciągu ostatnich lat w procesie wytwarzania swoich produktów.

W tym roku najważniejsza nagroda w świecie designu, czyli Red Dot Award, trafia do polskiej marki Opoczno. Prestiżową „czerwoną kropkę” w kategorii Product Design otrzymała kolekcja Color Crush z serii wielkoformatowych gresów Grand Concept. Red Dot Design Award to największy i najbardziej renomowany światowy konkurs wzornictwa, nazywany „Oscarami designu”. W tegorocznej edycji konkursu, ten wyjątkowy tytuł przyznano kolekcji Color Crush, doceniając jej wyrafinowane piękno i wysoką jakość wykonania. Najważniejsza nagroda w świecie designu dla Opoczno jest dowodem uznania dla odwagi polskiego producenta w kreowaniu nowych trendów oraz inspirowaniu do tworzenia pięknych wnętrz.

- Red Dot to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w świecie designu, uważana za symbol przynależności do wzorniczej ekstraklasy. O „czerwonej kropce” marzy każdy projektant. To, że została przyznana naszej kolekcji Color Crush, to dla nas jako firmy motywujący sygnał o tym, że będąc polskim producentem płytek ceramicznych z ponad stuletnią tradycją, jednocześnie projektujemy nowoczesne produkty na najwyższym poziomie – mówi Agnieszka Zapolska, Dyrektor Marketingu Produktowego i Komunikacji Opoczno. – Do tego miejsca doprowadziły nas liczne zmiany, jakie wprowadziliśmy w obszarze designu i technologii w ostatnich latach. Nowe narzędzia i procesy w rękach zdolnych projektantów z naszego zespołu, zaowocowały stworzeniem najpierw nowych linii produktowych Grand Concept, a następnie przełomowego dla nas produktu Color Crush. Ogromnie się cieszymy, że kolekcja została dostrzeżona i doceniona przez międzynarodowy autorytet w dziedzinie designu, czyli Jury konkursu Red Dot.  

Kolekcja Color Crush zwraca uwagę na piękno naturalnego kamienia jakim jest labradoryt - minerał ceniony ze względu na swoje metaliczne refleksy, które w najpiękniejszych i najrzadszych okazach prezentują niezwykle szeroką gamę kolorów, w tym odcienie niebieskiego i brązu. Wychodząca w nagrodzonej kolekcji poza schematy interpretacja kamienia naturalnego, to efekt nadzwyczaj starannego procesu projektowego oraz wykorzystania nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Podstawą projektu kolekcji są skany autentycznych minerałów. W efekcie wzór Color Crush zachwyca melanżem żył, załamań i rozświetleń oraz niezwykłej gry kolorów. Całość tworzy finalnie mocny, spójny rysunek podkreślony wyjątkowym odcieniem granatu. Nagrodzona kolekcja to flagowy produkt Opoczno z serii inspirowanych naturą oraz motywami industrialnymi płyt gresowych Grand Concept.

- Tak prestiżowa nagroda przyznana kolekcji Color Crush przez niezależne, międzynarodowe grono ekspertów potwierdza pozycję Opoczno jako marki nowoczesnej, kreatywnej i opartej na mocnych fundamentach. Jest dowodem uznania dla naszej odwagi w kreowaniu nowych trendów i inspirowaniu do tworzenia pięknych wnętrz, jak również motywacją, aby tworzyć kolejne odważne kolekcje. Widzimy, że są na nie otwarci zarówno polscy klienci indywidualni, jak i projektanci oraz architekci wnętrz. Osiągnięcie to zawdzięczamy zespołowi osób, które cechuje pasja, zamiłowanie do piękna i obszerna wiedza w obszarze designu i technologii – dodaje Agnieszka Zapolska.

Więcej o nagrodzonej kolekcji na stronie:  https://www.opoczno.eu/trendy/red-dot-dla-opoczna,205.html

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit Biuro prasowe
2024-09-27 | 11:10

Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit

PLGBC Green Building Summit to jedno z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń poświęconych zrównoważonemu budownictwu, architekturze i rynkowi nieruchomości. Najbliższa,
Dom Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
2024-09-26 | 15:40

Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie

Dom to nie tyle ściany, co ludzie, którzy w nich zamieszkują. Najlepiej o tym świadczy dwupiętrowe mieszkanie dla rodziny, które za sprawą architekt Weroniki Budzichowskiej z To
Dom Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
2024-09-26 | 14:00

Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu

Jesień to idealny moment, by wprowadzić do wnętrz nowe akcenty, które nie tylko ocieplą przestrzeń, ale także – zgodnie z koncepcją neurodesignu – wpłyną na nasze dobre

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.