Kolekcja Shell Motorsport
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Nowa kolekcja Shell Motorsport to okazja do zdobycia wymarzonego modelu auta wyścigowego. Każdy kierowca, który zatankuje określoną ilość paliwa na stacji Shell, będzie mógł kupić po cenie promocyjnej m.in. zdalnie sterowany Nissan Formuły E GEN 2 i poczuć szczyptę sportowych emocji. Promocja trwa od 20 lipca do 4 października br. lub do wyczerpania produktów objętych promocją.
Wspaniała rozrywka w prestiżowym towarzystwie
Nagły skok adrenaliny, gdy wciskasz gaz. Dreszczyk emocji, gdy mijasz przeciwników przed linią mety. Już teraz każdy z nas może zorganizować w domu swój własny wyścig najlepszych z najlepszych, ponieważ Shell przygotował dedykowaną kolekcję modeli najbardziej prestiżowych samochodów wyścigowych i rajdowych. Pasjonaci szybkiej jazdy szczególnie ucieszą się z motoryzacyjnej perełki – zdalnie sterowanego modelu Nissana Formuły E GEN 2.
Partnerstwo Shell w świecie sportów wyścigowych
Shell od wielu lat współpracuje z najlepszymi markami motoryzacyjnymi i zespołami uczestniczącymi w wyścigach sportowych oraz rajdach. Zdobytą na torach wyścigowych wiedzę wykorzystuje do opracowywania innowacyjnych rozwiązań dla motoryzacji i nieustannego doskonalenia swoich produktów. Partnerstwa Shell z m.in. Scuderia Ferrari, Ducati czy BMW M pozwalają tworzyć najbardziej wydajne paliwa i oleje oraz testować je w ekstremalnych warunkach m.in. podczas Formuły 1, Moto GP, DTM, NASCAR, Supercars Championships czy WRC. Dzięki temu klienci Shell mogą mieć gwarancję niezwykle wydajnych produktów, które zostały przetestowane w najbardziej wymagających warunkach.
Dzięki tej współpracy teraz każdy kierowca może stać się posiadaczem kolekcji Shell Motorsport. Wśród propozycji znajdują się modele BMW 4 Motorsport, Hyundai i20 Coupé WRC z zespołu Hyundai Shell Mobis World Rally Team startującego w Rajdowych Mistrzostwach Świata organizowanych przez FIA, Nissan Formuła E GEN 2 oraz dwa modele Ford Mustang GT: jeden z zespołu Shell V-Power Racing Team rywalizujący w Supercars Championship, a drugi z Teamu Penske. Cztery modele mają napęd sprężynowy, a Nissan Formuła E GEN 2 jest zdalnie sterowany przez Bluetooth®.
Jak zebrać kolekcję Shell Motorsport?
Aby otrzymać wybrany model wystarczy zebrać cztery naklejki za zatankowanie paliwa lub kupno zestawu z oferty gastronomicznej. Za min. 30 l paliwa Shell FuelSave lub min. 25 l paliwa Shell AutoGas otrzymamy 1 naklejkę, za min. 30 l paliw Shell V-Power – 2 naklejki, a za min. 50 l – 4 naklejki. Oprócz tego za zestaw – dowolna kawa z kanapką, zapiekanką lub hot dogiem – otrzymamy 1 naklejkę. Po zebraniu odpowiedniej liczby naklejek można wymienić je na jeden z czterech modeli samochodów przy dopłacie 12,99 zł. Za zdalnie sterowany model Nissan Formuła E GEN 2 klienci Shell dopłacą 42,99 zł lub 2800 pkt Shell Club Smart + 1 zł. Warto również podkreślić, że wyjątkowy model Nissan Formuła E GEN 2 dostępny jest jedynie dla uczestników programu lojalnościowego Shell ClubSmart.
Wtorki i czwartki z Shell V-Power
Cały czas dostępna jest również promocja „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”, w ramach której we wtorki można kupić benzynę Shell V-Power 95 w cenie paliwa podstawowego, a w czwartki Shell V‑Power Diesel w cenie paliwa podstawowego. Tankując paliwa Shell V-Power we wtorki i czwartki klienci mają dwie korzyści: najlepsze paliwa premium w cenie paliw podstawowych oraz możliwość zbierania naklejek promocyjnych.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.