Kolor roku Pantone wybrany
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_1859200192,w_170,h_95,wo_170,ho_95,r_png,_small.png)
Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut
ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl
Classic blue to powiew tradycji w nowoczesnym wydaniu, który ma wygryźć z pozycji lidera szarości i pastele. Niebieski kolor wybrany przez Pantone to kolor elastyczny, który sprawdzi się zarówno w eleganckiej sypialni, jak i minimalistycznej łazience.
Classic blue to też odcień, po który chętnie sięgniemy, dekorując salon, kuchnię i pokój dziecięcy. Dodatki i meble w głębokich odcieniach błękitu dostępne w ofercie sklepu internetowego Bonami.pl sprawią, że nasze wnętrza przejdą prawdziwą metamorfozę.
Do koloru, do wyboru
W swoim uzasadnieniu Pantone podkreśliło ponadczasowość, trwałość oraz elegancję zamkniętą w prostocie classic blue. Instytut w swoim wyborze odwołał się również do ludzkiej potrzeby stałości, bezpieczeństwa i pewnego fundamentu.
Głębia classic blue ma działanie odprężające, ale jednocześnie mobilizujące do działania – wszystko zależy od właściwego wykorzystania tego koloru. Decydując się na aranżację w stylu classic blue, możemy postawić na oryginalne detale w kolorze przewodnim. Classic blue śmiało można połączyć ze srebrem, bielą, czerwienią czy modną w ostatnich czasach musztardową żółcią. To, na jaki zestaw kolorystyczny się zdecydujemy, z pewnością wpłynie na klimat danego pomieszczenia. – mówi Marta Kmošenová, ekspert Bonami.pl i dodaje: Classic blue to kolor ponadczasowy, dzięki któremu możemy stworzyć wnętrza w stylu marynistycznym, glamour, a nawet skandynawskim. Chcąc dobrać dodatki w tym odcieniu, warto szukać mebli i akcesoriów w głębokich odcieniach błękitu oraz granatu.
![Urzekające lekkością wnętrza w wakacyjnych klimatach Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1287864298,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Urzekające lekkością wnętrza w wakacyjnych klimatach
![Jak chronić wnętrza przed owadami?](/files/_uploaded/glownekonf_1148281484,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak chronić wnętrza przed owadami?
![Zielony taras potrzebny od zaraz!](/files/_uploaded/glownekonf_1066532999,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zielony taras potrzebny od zaraz!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Żywienie
![](/files/1922771799/2000516306-el-gendy-wakacje2,w_274,_small.jpg)
Robert El Gendy: Za granicą można spędzić wakacje za dużo mniejsze pieniądze niż nad polskim morzem czy na Mazurach. U nas jest za drogo, często nieadekwatnie do jakości
Prezenter zaznacza, że jest łowcą okazji i dość szybko potrafi znaleźć atrakcyjną ofertę wyjazdu na wakacje za granicą. Dlatego nigdy nie planuje urlopu z dużym wyprzedzeniem, bo często rezerwuje ostatnie miejsca tuż przed wylotem. Robert El Gendy podkreśla, że ze względu na wysokie ceny żywności i miejsc hotelowych w polskich kurortach woli polecieć do innego kraju, gdzie ma gwarancję dobrej pogody, atrakcyjnej lokalizacji i wyśmienitego jedzenia. Jak tylko może, stara się unikać paragonów grozy i przykrych niespodzianek.
Konsument
Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi
![](/files/1922771799/czechy-turystyka-foto,w_133,r_png,_small.png)
Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.
Konsument
Naukowcy stworzyli zdrowszą odmianę czekolady. Wykorzystali do tego wyrzucane dotąd części owocu kakaowca
![](/files/1922771799/mishra-czekolada-foto3,w_133,r_png,_small.png)
W ostatnich miesiącach o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście rosnących w zawrotnym tempie cen kakao. Teraz głośno jest również o zupełnie nowym podejściu do produkcji tego słodkiego przysmaku. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują naukowcy, maksymalnie wykorzystywane są składniki owocu kakaowca, m.in. soku z miąższu i części łupiny. Nowy produkt ma więcej wartości odżywczych, a cykl jego produkcji jest mniej inwazyjny dla środowiska, przy czym smak ma pozostać bez większych zmian. Nowość ma szansę trafić na sklepowe półki już za dwa–trzy lata.