Komunikaty PR

Kolor roku Pantone wybrany

2020-01-31  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut

ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl

Classic blue to powiew tradycji w nowoczesnym wydaniu, który ma wygryźć z pozycji lidera szarości i pastele. Niebieski kolor wybrany przez Pantone to kolor elastyczny, który sprawdzi się zarówno w eleganckiej sypialni, jak i minimalistycznej łazience.

Classic blue to też odcień, po który chętnie sięgniemy, dekorując salon, kuchnię i pokój dziecięcy. Dodatki i meble w głębokich odcieniach błękitu dostępne w ofercie sklepu internetowego Bonami.pl sprawią, że nasze wnętrza przejdą prawdziwą metamorfozę.

Do koloru, do wyboru

W swoim uzasadnieniu Pantone podkreśliło ponadczasowość, trwałość oraz elegancję zamkniętą w prostocie classic blue. Instytut w swoim wyborze odwołał się również do ludzkiej potrzeby stałości, bezpieczeństwa i pewnego fundamentu.

Głębia classic blue ma działanie odprężające, ale jednocześnie mobilizujące do działania – wszystko zależy od właściwego wykorzystania tego koloru. Decydując się na aranżację w stylu classic blue, możemy postawić na oryginalne detale w kolorze przewodnim. Classic blue śmiało można połączyć ze srebrem, bielą, czerwienią czy modną w ostatnich czasach musztardową żółcią. To, na jaki zestaw kolorystyczny się zdecydujemy, z pewnością wpłynie na klimat danego pomieszczenia. – mówi Marta Kmošenová, ekspert Bonami.pl i dodaje: Classic blue to kolor ponadczasowy, dzięki któremu możemy stworzyć wnętrza w stylu marynistycznym, glamour, a nawet skandynawskim. Chcąc dobrać dodatki w tym odcieniu, warto szukać mebli i akcesoriów w głębokich odcieniach błękitu oraz granatu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Urzekające lekkością wnętrza w wakacyjnych klimatach Biuro prasowe
2024-06-25 | 11:00

Urzekające lekkością wnętrza w wakacyjnych klimatach

Miękki, biały piasek pod stopami, zachwycający błękit wody i gorące słońce muskające twarz – to brzmi jak wymarzony scenariusz na wakacyjny odpoczynek. Jeśli do urlopu jeszcze nam
Dom Jak chronić wnętrza przed owadami?
2024-06-25 | 01:00

Jak chronić wnętrza przed owadami?

W okresie letnim, gdy temperatury rosną, otwieramy okna i drzwi, aby wpuścić do naszych domów świeże powietrze. Niestety, jest to również zaproszenie dla owadów. Na
Dom Zielony taras potrzebny od zaraz!
2024-06-24 | 21:00

Zielony taras potrzebny od zaraz!

    Już tylko dni dzielą nas od kalendarzowego lata – to ostatni moment, żeby zbudować lub urządzić taras w ogrodzie. Podpowiadamy, jak szybko stworzyć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi

Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.

Konsument

Naukowcy stworzyli zdrowszą odmianę czekolady. Wykorzystali do tego wyrzucane dotąd części owocu kakaowca

W ostatnich miesiącach o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście rosnących w zawrotnym tempie cen kakao. Teraz głośno jest również o zupełnie nowym podejściu do produkcji tego słodkiego przysmaku. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują naukowcy, maksymalnie wykorzystywane są składniki owocu kakaowca, m.in. soku z miąższu i części łupiny. Nowy produkt ma więcej wartości odżywczych, a cykl jego produkcji jest mniej inwazyjny dla środowiska, przy czym smak ma pozostać bez większych zmian. Nowość ma szansę trafić na sklepowe półki już za dwa–trzy lata.