KOMBI przekonuje nas, że "Jeszcze wszystko przed nami'!
To jedyna piosenka na albumie, wśród innych współcześnie brzmiących, nawiązująca mocno melodycznie, tekstowo, rytmicznie i brzmieniowo do hitów z kultowego albumu zespołu zatytułowanego „Nowy rozdział” (1983) (Polskie Nagrania). To był zresztą zamysł lidera KOMBI, Sławomira Łosowskiego, gdy powstawała nowa piosenka, aby z okazji 45-lecia istnienia zespołu sprawić muzyczny prezent swoim wiernym, wieloletnim fanom, którzy ciągle sentymentalnie wracają do świata winyli i kaset KOMBI i są przywiązani są do jego brzmień. W nowej piosence znajdą elementy charakterystyczne dla kompozycji i gry KOMBI w latach 80-tych. Warstwa instrumentalna nagrana została na perkusji Simmons a wiodące brzmienia zagrane zostały na tych samych barwach syntezatorów Prophet-5 i Mini Korg 700s, na których Łosowski gra od początku w piosenkach „Słodkiego miłego życia” i „Kochać cię za późno”. Autorka tekstu Patrycja Kosiarkiewicz świetnie uchwyciła ideę kompozytora i napisała opowieść o relacji Łosowskiego z fanami. Niektórzy z nich od lat 80-tych. do dzisiaj przyjeżdżają z odległych miejsc na koncerty zespołu. Przez lata wytworzyły się ich piękne relacje i przyjaźnie z liderem i z zespołem. W związku z bardzo osobistym charakterem tej piosenki Sławomir Łosowski udzielił też swojego głosu we fragmencie „tyle ognia ciągle w nas” i śpiewa wraz ze Zbyszkiem Filem refreny.
Życzymy, aby ta piosenka dała wszystkim dużo dobrego ducha.
Nic się nie kończy. Jeszcze wszystko przed nami.
Skład zespołu
Sławomir Łosowski – lider, syntezatory, sampler
Zbigniew Fil – śpiew
Karol Kozłowski – bas
Tomasz Łosowski – perkusja
Produkcja
nagranie instrumentów: SL Sound Studio
nagranie wokalu: Plastic Studio – Agnieszka Burcan
miks i mastering: Marcin Szwajcer
producent: Sławomir Łosowski
Link do teledysku
https://www.youtube.com/watch?v=xnhH6BiCyMA
Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie!
Remedium na jesienną chandrę - podróż do Miami..
Jesień pełna muzycznych klimatów czyli Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.