Komunikaty PR

KOMBI przekonuje nas, że "Jeszcze wszystko przed nami'!

2021-11-03  |  11:45
Biuro prasowe
Kontakt
Pracownia Artystyczna




pr.artystyczna|gmail.com| |pr.artystyczna|gmail.com
+48609194985
brak

To jedyna piosenka na albumie, wśród innych współcześnie brzmiących, nawiązująca mocno melodycznie, tekstowo, rytmicznie i brzmieniowo do hitów z kultowego albumu zespołu zatytułowanego „Nowy rozdział” (1983) (Polskie Nagrania). To był zresztą zamysł lidera KOMBI, Sławomira Łosowskiego, gdy powstawała nowa piosenka, aby z okazji 45-lecia istnienia zespołu sprawić muzyczny prezent swoim wiernym, wieloletnim fanom, którzy ciągle sentymentalnie wracają do świata winyli i kaset KOMBI i są przywiązani są do jego brzmień. W nowej piosence znajdą elementy charakterystyczne dla kompozycji i gry KOMBI w latach 80-tych. Warstwa instrumentalna nagrana została na perkusji Simmons a wiodące brzmienia zagrane zostały na tych samych barwach syntezatorów Prophet-5 i Mini Korg 700s, na których Łosowski gra od początku w piosenkach „Słodkiego miłego życia” i „Kochać cię za późno”. Autorka tekstu Patrycja Kosiarkiewicz świetnie uchwyciła ideę kompozytora i napisała opowieść o relacji Łosowskiego z fanami. Niektórzy z nich od lat 80-tych. do dzisiaj przyjeżdżają z odległych miejsc na koncerty zespołu. Przez lata wytworzyły się ich piękne relacje i przyjaźnie z liderem i z zespołem. W związku z bardzo osobistym charakterem tej piosenki Sławomir Łosowski udzielił też swojego głosu we fragmencie „tyle ognia ciągle w nas” i śpiewa wraz ze Zbyszkiem Filem refreny. 

Życzymy, aby ta piosenka dała wszystkim dużo dobrego ducha. 

Nic się nie kończy. Jeszcze wszystko przed nami.

Skład zespołu

Sławomir Łosowski – lider, syntezatory, sampler

Zbigniew Fil – śpiew

Karol Kozłowski – bas

Tomasz Łosowski – perkusja

Produkcja

nagranie instrumentów: SL Sound Studio

nagranie wokalu: Plastic Studio – Agnieszka Burcan

miks i mastering: Marcin Szwajcer

producent: Sławomir Łosowski

Link do teledysku

https://www.youtube.com/watch?v=xnhH6BiCyMA

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie! Biuro prasowe
2024-11-05 | 11:00

Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie!

Miłośników muzyki i kolekcjonerów płyt zapraszamy 9 listopada do centrum handlowego Plejada na kolejną w tym roku Giełdę winyli! Podczas niej wystawcy zaprezentują ogromny
Muzyka Remedium na jesienną chandrę - podróż do Miami..
2024-10-17 | 16:30

Remedium na jesienną chandrę - podróż do Miami..

Nie trzeba nawet wychodzić z domu! Jesień to nie tylko czas kolorowych liści, które szybko opadają z drzew, ale też szarości za oknem, krótszych i zimniejszych dni oraz
Muzyka Jesień pełna muzycznych klimatów czyli Giełda Winyli w Galerii Turzyn
2024-10-17 | 11:35

Jesień pełna muzycznych klimatów czyli Giełda Winyli w Galerii Turzyn

Jesień zagościła na dobre! Bądźcie jednak spokojni! Giełda winyli na stałe wpisała się w kalendarz imprez w Galerii Turzyn. Nie może więc zabraknąć jej jesiennej odsłony. Już w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.