Komunikaty PR

Koncerty szantowe z widokiem na morze ale 130 metrów nad ziemią

2024-04-23  |  07:50
Biuro prasowe
Kontakt

Krzysztof Król
Ultra Relations

Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com

Link onedrive: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jM08ILE9K8FzSptHbw?e=q4nyIX

Wetransfer: https://we.tl/t-YbQRDVClXF 

 

Koncerty szantowe z widokiem na morze najczęściej kojarzą się z niewielkimi nadmorskimi barami lub występami na festiwalach organizowanych w letnich kurortach. Tymczasem Olivia Centre pokazuje, że szanty z widokiem na morze doskonale sprawdzają się też w centrum biznesowym 130 metrów powyżej poziomu morza. Ważny jest widok na Zatokę Gdańską, powiew morskiej bryzy i doskonała atmosfera, a ich w Olivii nie brakuje.


Od początku założenie było takie, że koncerty są cykliczne – mówi Marek Chwal, gitarzysta, wokalista, kompozytor i autor tekstów zespołu „Trzy majtki”, regularnie występującego na 32 piętrze Olivii Star. Miejsce jest piękne, oferuje wspaniałą panoramę Trójmiasta, a także widok na zatokę. Pieśni o morzu w takim otoczeniu brzmią wyjątkowo przyjemnie. Na 32 piętrze gramy już od ponad 1,5 roku i wierzę, że dobrze wpisujemy się w to miejsce, bo z koncertu na koncert przybywa publiczności. Mamy stałych bywalców, ale też praktycznie za każdym razem jest ktoś nowy. Nasza muzyka nie jest klasyczną szantą. To raczej bardzo współczesna piosenka morska. Ci którzy są u nas pierwszy raz, często są zaskoczeni żywiołowością, skocznością i energią, jaką dajemy. Regularnie, na każdym koncercie publiczność podrywa się do zabawy i tańca. Nam też to daje sporo satysfakcji, gdy widzimy taką spontaniczną i radosną reakcję.


Zespół składa się z pasjonatów szant, którzy jednak na co dzień są bardzo zabiegani. Jeden z „Majtków”, Marek Chwal pracuje na co dzień w Olivia Centre jako Senior Project Manager w firmie Epam Systems. Muzyka jest dla nich odskocznią i dość intensywnym hobby, gdyż zespół w sezonie letnim gra koncerty w całej Polsce, a czasami także za granicą. Właśnie rozpoczął prace nad swoją trzecią płytą, która, co może zaskakiwać, jest nagrywana właśnie w Olivia Centre. W Olivii idealnie łączy się pasje biznesowe z morskimi – podkreśla Maciej Kotarski z Olivia Centre. W Olivia Yacht Club jest kilka formatów żeglowania, dostępnych dla Rezydentów przez cały rok, a od kwietnia do października nawet kilka opcji tygodniowo. To wszystko cieszy się olbrzymim zainteresowaniem Rezydentów, a comiesięczne koncerty szantowe są genialnym rozwinięciem działalności klubowej. Podczas koncertów 32 piętro zmienia się w naszą portową knajpę klubową. Regularnie bywamy na tych koncertach, z reguły przychodzi cała załoga z danego rejsu. Wreszcie, „Trzy majtki” naprawdę świetnie grają, a ich autorskie utwory są najlepsze, tym bardziej że wprost odnoszą się do naszego bliskiego otoczenia, na przykład sopockich rybaków. To zaszczyt, że możemy ich wspomagać, udostępniając lokal na nagrywanie płyty i że zostali naszym olivijnym zespołem! To już drugi zespół muzyczny działający w Olivii, wraz z Chórem Olivia Centre!
 

Jak podkreśla Marek Chwal łączenie pracy zawodowej i nagrywania płyty to niełatwe zadanie: Prace idą mozolnie głównie dlatego, że często nie możemy uzgodnić wspólnego terminu na nagrania. Tym niemniej, powoli idziemy do przodu. Płyta będzie w pełni autorska - teksty pisze głównie Edward Hańcza, ale znajdzie się tam również utwór Łukasza Jabłońskiego. Będą też adaptacje znanych utworów anglojęzycznych, niekoniecznie szantowych, ale z własnym polskim, morskim tekstem. Chcemy, aby każdy znalazł tam coś dla siebie. Przy tej okazji chcemy bardzo serdecznie podziękować Olivia Centre za udostępnienie nam pomieszczeń na studio. To dla nas bardzo duży komfort. Nie chcemy się jednoznacznie jeszcze deklarować co do terminu "wodowania" płyty, ale liczymy, że uda się to jeszcze przed latem, a jeśli nie to na pewno na jesień. I oczywiście - będziemy z tej okazji świętować wspólnie z naszą publicznością na niejednym koncercie. Zdecydowanie również w Olivia 32p. zagramy koncert promujący nową płytę.


Koncerty szantowe to kolejny nieszablonowy projekt kulturalno-rozrywkowy, jaki realizowany jest na terenie Olivia Centre. Dużym zaskoczeniem może być fakt, że w każdy piątek na 32p. Olivii Star, najwyższego biurowca Polski Północnej odbywają się dyskoteki, przyciągające w późnych godzinach wieczornych stałe grono miłośników dobrej muzyki, zachwycających widoków oraz wyśmienitej kuchni. Olivia dysponuje także zewnętrznym tarasem, na którym organizowane były imprezy prowadzone przez DJ’ów, co przy blasku zachodzącego słońca dawało nieporównywalny z niczym innym efekt. Dowodem otwarcia Olivii na turystów i mieszkańców jest także nagroda Marszałka Województwa Pomorskiego, przyznana Olivii z okazji Międzynarodowego Dnia Turystyki w 2020 roku. Stanowi ona dotychczas jedyną nagrodę jaka została przyznana budynkom biurowym za rozwój oferty turystycznej danego regionu.  Największe polskie centrum biznesowe ma już w swoim portfolio także występy teatralne i koncerty takich gwiazd polskiej sceny jak Krystyna Janda, Leszek Możdżer, Daria Zawiałow, Mrozu czy Krzysztof Zalewski. Rocznie na terenie Olivii Odbywa się ponad 1700 eventów, zatem można uznać, że stała się centrum nie tylko pracy, ale i życia kulturalnego i rozrywkowego Trójmiasta.  

 

Warto dodać, że Olivia to od lat projekt rozwijany z myślą o mieszkańcach całej aglomeracji oraz turystach. Dowodem na to jest również Olivia Garden - egzotyczny ogród, w którym na gości czeka 3,5 tyś roślin sięgających nawet 11 metrów wysokości, reprezentujących ponad 400 gatunków i pochodzących z 5 kontynentów. W Olivii znajduje się 11 restauracji, wśród których jest Arco by Paco Perez oraz Treinta y Tres, położone na 33 piętrze Olivii Star.  Obie prestiżowe restauracje prowadzone są przez Paco Péreza, jednego z najbardziej utytułowanych szefów kuchni na świecie, dotychczas uhonorowanego 5 gwiazdkami prestiżowego przewodnika kulinarnego Michelin oraz Antonio Arcieri, zdobywcę jednej gwiazdki.    

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ultra Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka IDA 2024 powered by TECHNICS, największa impreza DJ-ska w Polsce już w sierpniu Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:25

IDA 2024 powered by TECHNICS, największa impreza DJ-ska w Polsce już w sierpniu

3 sierpnia w Poznaniu odbędą się największe w Polsce mistrzostwa DJ-ów, czyli IDA Poland 2024. Po raz czwarty partnerem imprezy będzie marka Technics, legendarny producent sprzętu
Muzyka „Klasyka w szortach” w Fuzji. Kwartet smyczkowy dla całej rodziny
2024-07-24 | 11:35

„Klasyka w szortach” w Fuzji. Kwartet smyczkowy dla całej rodziny

Program kolejnego koncertu z cyklu „Klasyka w szortach” organizowanego przez Akademię Muzyczną w Łodzi i Fuzję został zaprojektowany z myślą o odbiorcach w każdym wieku.
Muzyka Muzyczne niedziele w Fuzji
2024-07-24 | 11:30

Muzyczne niedziele w Fuzji

Niedzielne popołudnie warto spędzić na dobrej zabawie by zakończyć weekend z przytupem. Fuzja w każdą niedzielę już od południa zaprasza wszystkich do wspólnej muzycznej zabawy i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.