Komunikaty PR

Konferencja Manufacturing Brighter Future

2024-03-22  |  09:15
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Jak będziemy budować teraz i w przyszłości? Czy istnieje sposób na projektowanie i dostarczanie budynków, które mogą naprawdę sprostać wyzwaniom naszych czasów? Jakie technologie można wykorzystać, aby przyspieszyć ten krytyczny światowy wysiłek? Na te i inne pytania poznamy odpowiedzi podczas konferencji Manufacturing Brighter Future, która odbędzie się w dniach 25-27 marca w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha. Firma Geberit jest jednym ze sponsorów wydarzenia.

W obliczu zbliżającego się załamania klimatu i wyzwań związanych z pracą przymusową w łańcuchu dostaw materiałów, musimy ponownie rozważyć sposób, w jaki zdecydowaliśmy się zbudować nasz świat. Musimy budować mądrze i bardzo szybko - przy absolutnym minimum wpływu na emisję dwutlenku węgla do atmosfery i w humanitarny sposób.

Krakowski Oddział Polskiej Akademii Nauk we współpracy z nowojorską pracownią architektoniczną SHoP Architects, Yale Center for Ecosystems and Architecture oraz School of Architecture and Design New York Institute of Technology organizuje serię wykładów i dyskusji panelowych ,,Manufacturing Brighter Future”, które odbędą się w dniach 25-27 marca 2024 roku w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.

Wśród uczestników znajdą się znani architekci i inżynierowie, producenci i technolodzy. Manufacturing Architecture podejmie globalne wyzwania, przed którymi stoimy, poprzez kompleksowe przeobrażenie sposobu, w jaki projektujemy, dostarczamy i zamieszkujemy budynki, dziś i jutro.

Podczas wydarzenia swoje wykłady poprowadzą kluczowi prelegenci:

Anna Dyson - Profesor w Yale School of Architecture (YSoA) and Environment (YSE), Dyrektor Yale Center for Ecosystems in Architecture (Yale CEA)

Christopher Sharples - Dyrektor SHoP Architects (Nowy Jork)

John DeFazio - wykładowca w School of Architecture and Design New York Institute of Technology

Wszystkie wykłady i prezentacje podczas konferencji MBF będą prowadzone w języku angielskim. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagana jest wcześniejsza rejestracja: http://www.mbf-conference.com/

Organizatorzy: Komisja Urbanistyki i Architektury Oddziału PAN w Krakowie, Wydział Architektury Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki, Wydział Architektury i Sztuk Pięknych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, School of Architecture and Design New York Institute of Technology

Sponsorzy i Partnerzy: Geberit, Architektura & Biznes, Aluprof, DMDmodular, Modular Building Institute

Mostostal Kraków S.A., Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego PLGBC, Pulaski Association of Business and Professional Men, Saint-Gobain, SARP Oddział Kraków

www.geberit.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.