Konkurs Panasonic z JestHyper - do wygrania Lumix GH5
Dla wszystkich osób, które nie mogą doczekać się aż ponownie będą mogły użyć aparatu fotograficznego podczas podróży, Panasonic przygotował wyjątkową akcję. We współpracy z filmowcami z kanału JestHyper, producent sprzętu fotograficznego wystartował z konkursem, w ramach którego można wygrać aparat Lumix GH5, wykorzystywany przez najlepszych vlogerów!
Kiedy konsumenci nie mogą doczekać się, aż ponownie będą mogli wyjść z domu z aparatem i złapać idealne ujęcie, Panasonic zachęca ich do tego, aby za pomocą filmu, zdjęcia lub po prostu opisu, przedstawili historie, które już znają. Niezależnie od tego czy są to wspomnienia z wakacji marzeń, a może z randki z najgorszego koszmaru, warto się nimi podzielić, aby móc zyskać szansę na wygranie LUMIX GH5, aparatu wielokrotnie nagradzanego w prestiżowych konkursach. Dodatkowo, uzupełnieniem głównej nagrody jest również torba DMW-PS10, dzięki której w bezpieczny i wygodny sposób, aparat będzie można zabrać ze sobą w każde miejsce na świecie. W ramach nagrody pocieszenia, przewidziano również 3 koszulki stworzone przez filmowców, prowadzących kanał Youtube JestHyper.
Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie? Wystarczy opowiedzieć niezapomnianą historię, opublikować zdjęcie lub wideo w mediach społecznościowych i wypełnić formularz na stronie konkursowej https://campaigns.panasonic.eu/pl-jesthyper, gdzie znajduje się również regulamin aktywacji. Następnie należy wkleić link do opublikowanego materiału bądź w formie pisanej udzielić odpowiedzi na zadanie konkursowe, gdyż publikacja materiału w mediach społecznościowych nie jest warunkiem koniecznym przy dokonywaniu zgłoszenia. Konkurs trwa do 28 lutego 2021 roku. Jego wyniki zostaną ogłoszone 15 marca 2021 roku na stronie konkursowej.
LUMIX GH5 to bezlusterkowy aparat cyfrowy stworzony nie tylko do zdjęć, ale również do filmów. Wykorzystywany między innymi przez profesjonalnych fotografów oraz vlogerów, charakteryzuje się niezwykle stylowym wyglądem, który został stworzony przez firmę Panasonic na podstawie sugestii przekazywanych przez użytkowników. Wyposażony w matrycę o rozdzielczości 20,3 megapikseli oraz procesor Venus Engine 10, zapewnia najwyższą jakość obrazu spośród aparatów cyfrowych LUMIX G, odwzorowując jednocześnie wyjątkowe bogactwo kolorów. Dodatkowe udogodnienia w postaci m.in. stabilizacji obrazu, rejestrowania obrazów wideo w jakości 4k 60p/50p oraz funkcji nagrywania w 10-bitowej jakości 4K, czynią go aparatem idealnym do opowiedzenia historii, które warto zapamiętać.
Link do materiału video, promującego konkurs na kanale JestHyper: https://www.youtube.com/watch?v=G-c4C4MpePI

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.