Komunikaty PR

Konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou - tylko tydzień na dokonanie zgłoszenia

2021-07-28  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Łukasz Łyczkowski
dfusion

Zygmunta Słomińskiego 7/777
00-195 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/

Tylko do środy 4 sierpnia br. można zgłosić swój projekt panelu frontowego lodówki Samsung Bespoke w konkursie #BespokeDesignedByYou, a tym samym zyskać szansę na wygranie nagrody pieniężnej o wartości aż do 5000 Euro oraz urządzenia ze swoim konceptem. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w głosowaniu internautów oraz po obradach jury.

#BespokeDesignedByYou – zaprojektuj swoją lodówkę

Bespoke to personalizowana linia modułowych lodówek z wymiennymi panelami zewnętrznymi, dostępnych w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych*, która daje użytkownikom możliwości swobodnej konfiguracji zarówno wyglądu zewnętrznego, jak i wnętrza urządzenia.

Trwający od 7 lipca konkurs #BespokeDesignedByYou ma za zadanie pokazać jeszcze bardziej kreatywne oblicze lodówek Bespoke. Marka Samsung zachęca projektantów, ilustratorów, rysowników oraz grafików – zarówno amatorów, jak i profesjonalistów – do wzięcia udziału w konkursie i zaprojektowania panelu frontowego lodówki Bespoke. Zgłoszenia można dokonać poprzez wysłanie swojej pracy na adres join.bespoke@Samsung.com. Link do pakietu zgłoszeniowego oraz szablonów do projektowania znajduje się w instagramowym bio @Samsung_bespoke.

Termin nadsyłania zgłoszeń mija w środę 4 sierpnia o północy.

Po pierwszych obradach panelu sędziowskiego wyłonionych zostanie 50 prac zakwalifikowanych do etapu głosowania internautów. Projekty zostaną opublikowane na Instagramie @Samsung_bespoke 12 sierpnia, a 15 z nich, które do północy 16 sierpnia zdobędzie najwięcej głosów ponownie trafi przed niezależny panel sędziowski. Ogłoszenie wyników nastąpi 30 sierpnia na IG @Samsung_bespoke.

Na autorów najlepszych projektów czekają wyjątkowe nagrody:

 

1 miejsce – 5000 € oraz:

  • Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
  • Ekspozycja zwycięskiego projektu w sklepie Samsung King’s Cross w Londynie
  • Publikacja w październikowej edycji magazynu Wallpaper (w sprzedaży 9 września 2021)

 

2 miejsce – 2000 € oraz:

  • Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu

 

3 miejsce – 1000 € oraz:

  • Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu

 

Dodatkowo

  • Autorzy 15 najlepszych projektów zostaną nagrodzeni odkurzaczem Samsung Jet Turbo
  • Wszyscy uczestnicy otrzymają roczną cyfrową subskrypcję Wallpaper

 

 

Wyjątkowe jury

Ambasadorami konkursu, a jednocześnie pierwszymi członkami jury zostali Kelly Hoppen CBE, wielokrotnie nagradzana brytyjska projektantka wnętrz i elementów wystroju oraz londyński projektant Yinka Ilori. Każdy z projektantów stworzył unikalny projekt panelu lodówki Bespoke, odzwierciedlający ich indywidualny styl, aby zainspirować wszystkich zainteresowanych do działania i podjęcia wyzwania konkursowego.

W jury zasiądą także: Sarah Douglas - redaktorka naczelna magazynu Wallpaper**, Harry Choi - Senior Vice President Home Appliance w Samsung oraz Felix Heck - Senior Vice President of Design w Samsung UK.

Organizatorem konkursu jest Samsung Electronics Co., Ltd. Więcej informacji o konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou, oraz regulamin konkursu można znaleźć pod linkiem: https://www.samsung.com/pl/campaign/BespokeDesignByYou

 

* Poszczególne funkcje i możliwości zależą od modelu. Więcej informacji: https://www.samsung.com/pl/refrigerators/bespoke-refrigerator/

 

** Wallpaper to numer jeden wśród magazynów na świecie poświęconych dziedzinie architektury i wnętrz, a także mody, sztuki i współczesnego stylu życia.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit Biuro prasowe
2024-09-27 | 11:10

Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit

PLGBC Green Building Summit to jedno z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń poświęconych zrównoważonemu budownictwu, architekturze i rynkowi nieruchomości. Najbliższa,
Dom Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
2024-09-26 | 15:40

Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie

Dom to nie tyle ściany, co ludzie, którzy w nich zamieszkują. Najlepiej o tym świadczy dwupiętrowe mieszkanie dla rodziny, które za sprawą architekt Weroniki Budzichowskiej z To
Dom Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
2024-09-26 | 14:00

Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu

Jesień to idealny moment, by wprowadzić do wnętrz nowe akcenty, które nie tylko ocieplą przestrzeń, ale także – zgodnie z koncepcją neurodesignu – wpłyną na nasze dobre

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.