Komunikaty PR

Kontakt - Simon od podszewki

2024-03-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Nic tak nie pomaga poznać produktu, jak zobaczenie jego procesu produkcji. Kolejne etapy tworzenia pomagają zrozumieć jego działanie i wygląd finalny. Podążając za tym, Kontakt-Simon zaprosił Ambasadorów marki na zwiedzanie swojej fabryki w Czechowicach-Dziedzicach.

Istniejąca od 1921 fabryka w początkowym okresie była Spółką Akcyjną Przemysłu Elektrycznego „Czechowice” produkującą oporniki i regulatory, sprzęt oświetleniowy, izolacyjny, sygnalizacyjny i mierniki elektryczne a także podgrzewacze do butelek. Kolejne lata, zmiany i modernizacje doprowadziły do miejsca, w którym jest teraz. Wieloletnia tradycja i doświadczenie pozwoliły marce Kontakt - Simon na zbudowanie zaufania swoich Klientów.

Od zaplecza

Pod koniec lutego odbyło się spotkanie w siedzibie firmy mieszącej się w Czechowicach-Dziedzicach. Zaproszenie na dwudniowy wyjazd, połączony ze szkoleniem produktowym i zwiedzaniem fabryki Kontakt – Simon, otrzymali Ambasadorzy marki - 10 pracowni projektowych z całej Polski: ARTchitektura - Samanta Michalewicz, Art Design Studio - Agnieszka Lesiuk, Archistan Interiors - Małgorzata i Daniel Stan-Zieliński, Flow Interiors - Ewa Franiak i Tatewik Caturowa, Grupa NONO - Karolina Szyszka, Moie Studio - Ada Kopczyńska-Wójtowicz, MyMOLO - Patrycja Dąbek, Royal Design - Joanna Kowalska, STUDIO e. - Ewa Lompart oraz WZ Studio - Ada Skwira i Małgorzata Liebhart wraz z dbającą o wizerunek marki agencją OKK PR - Olgi Kisiel - Konopki.

Ambasadorzy mogli nie tylko poznać nowe rozwiązania produktowe, ale też przeanalizować i zobaczyć każdy etap produkcji osprzętu elektroinstalacyjnego, który wykorzystują w swoich projektach. Wiedza ta z pewnością przełoży się na lepsze dopasowanie włączników i gniazdek do potrzeb Klienta - Inwestora.

Chwila relaksu

Podczas wyjazdu, poza zdobywaniem wiedzy teoretycznej, przewidziany był również czas na wzajemne poznanie się i wymianę doświadczeniami. Spotkanie tak wielu znakomitych pracowni projektowych w jednym miejscu nie mogło obyć się bez gorących rozmów przy wspólnym ognisku i góralskiej kolacji w jednym pensjonatów w Szczyrku.  Niebywałą atrakcją była również przejażdżka górskimi szlakami w Wiśle i podziwianie pięknych krajobrazów.

Drugiego dnia Ambasadorzy wysłuchali znakomitego wykładu o sztuce fotografii, który poprowadził Bartek Barczyk, mający na swoim koncie wiele pięknych kadrów architektury jak i gwiazd świata kultury. Swoje dwa zdania na temat fotografii wnętrz dorzuciła również Dagmara Maroszek- Bździuch, opiekunka Kontakt-Simon z ramienia OKK PR, a też fotografka - Mufka Fotografia.

Dwa intensywne dni spotkań zaowocowały nową wiedzą, wymianą doświadczeń i tym co najważniejsze - cudownymi relacjami, które nawiązały się podczas gościny u Kontakt- Simon.

Autorem relacji z wyjazdu jest Bartek Barczyk Art

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.