Komunikaty PR

Kontakt-Simon podsumowuje rok programu ambasadorskiego

2024-12-04  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W eleganckich wnętrzach hotelu Barceló Warszawa Powiśle, jednego z najbardziej designerskich obiektów w stolicy, 19 listopada br. odbyło się uroczyste spotkanie marki Kontakt-Simon. Wydarzenie miało na celu podsumowanie sukcesów pierwszej edycji programu ambasadorskiego, który zintegrował środowisko architektów i projektantów wnętrz, oraz inaugurację kolejnego roku współpracy w ramach tego wyjątkowego projektu.

Spotkanie poprowadzili Marcin Oleszczuk - szef Biura Obsługi Projektów Kontakt-Simon oraz Olga Kisiel-Konopka właścicielka agencji OKK PR, od 2 lat (z dużym sukcesem) wspiera Kontakt-Simon w budowaniu wizerunku marki. Wspólnie zadbali o profesjonalną i inspirującą atmosferę wydarzenia, wprowadzając gości w plany na nadchodzący rok.

Przypomnijmy, że do pierwszej edycji programu ambasadorskiego Kontakt-Simon wybrano 10 pracowni projektowych z całej Polski. Wyróżniono je tym samym za profesjonalizm i wyjątkowe podejście do designu. Wspomniani Ambasadorzy to:

  • Flow Interiors – Ewa Franiak i Tatewik Caturowa,
  • STUDIO e. – Ewa Lompart,
  • ARTchitektura – Samanta Michalewicz,
  • Moie Studio – Ada Kopczyńska-Wójtowicz,
  • Grupa NONO – Karolina Szyszka,
  • MyMOLO – Patrycja Dąbek,
  • WZ Studio – Ada Skwira i Małgorzata Liebhart,
  • Archistan Interiors – Małgorzata Stan-Zieliński,
  • Royal Design – Joanna Kowalska,
  • Art Design Studio – Agnieszka Lesiuk.

Podczas spotkania uczestnicy celebrowali wspólnie osiągnięcia mijającego roku. Mieli też okazję spojrzeć w przyszłość, która zapowiada się równie inspirująco. Marka Kontakt-Simon potwierdziła swoje zaangażowanie w rozwój relacji z liderami branży. Zapowiedziała również kontynuację działań promujących innowacyjne rozwiązania w architekturze i designie.

Do drugiej edycji programu zaproszono zarówno dotychczasowych, jak i nowych ambasadorów. Do grona wyróżnionych dołączyły kolejne renomowane pracownie projektowe oraz wybitni projektanci:

  • Katarzyna Wietecha – Architekt Mo Home,
  • Agata Pierożańska – Studio Habitat Wrocław,
  • Paulina Skwara – Avo Architekci,
  • Beata Mrówczyńska-Łozowska – Stacja Projekt,
  • Anna Maria Sokołowska – Anna Maria Sokołowska Architektura Wnętrz,
  • Mariola Kowalska – Studio Rysik,
  • Magdalena Miśkiewicz – Miśkiewicz Design,
  • Piotr Łucyan – Art'Up Interiors,
  • Jacek Tryc – Tryc,
  • Krzysztof Borek i Paweł Klyszcz – Zero 32 Architekci.

Specjalnymi gośćmi spotkania były  znakomite architektki: Marta Wierusz prowadząca zespół architektów wnętrz pracowni APA Wojciechowski,  która odpowiadała za projekt wnętrz hotelu Barceló Warszawa Powiśle oraz Magdalena Federowicz-Boule założycielka i prezeska pracowni Tremend, która  zaprezentowała inspirujący wykład pt. „Architektura i design Hiszpanii”.

Podczas spotkania swoje wystąpienie miał również Prezes Kontakt-Simon, Wojciech Steinert. W swoim przemówieniu podkreślił wagę współpracy z ambasadorami i docenił jej efekty.

- „Program ambasadorski Kontakt-Simon to dla nas nie tylko narzędzie promocji, ale przede wszystkim sposób na budowanie autentycznych relacji z najlepszymi projektantami w Polsce. To wyjątkowa okazja, aby dzielić się wiedzą i wspólnie rozwijać innowacyjne rozwiązania, które zmieniają rynek wnętrzarski. Z dumą obserwujemy efekty tej współpracy i czekamy na kolejne inspirujące realizacje” – mówił Prezes Steinert.

Kontakt-Simon wspiera również jedną z najzdolniejszych absolwentek Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, stypendystkę Urszulę Gruszewską. Podczas wydarzenia projektantka i wykładowczyni ASP, w rozmowie z Olgą Kisiel-Konopką, opowiedziała o swojej zwycięskiej pracy dyplomowej – projekcie ośrodka dla osób dotkniętych chorobą nowotworową. Praca ta wyróżnia się wyjątkową wrażliwością, funkcjonalnością oraz umiejętnym połączeniem designu z realnymi potrzebami pacjentów i ich rodzin, co doskonale wpisuje się w wartości promowane przez Kontakt-Simon.

Po części oficjalnej Marta Wierusz oprowadziła ambasadorów marki Kontakt-Simon oraz dziennikarzy po hotelu Barceló Warszawa Powiśle, przybliżając szczegóły i założenia projektowe, które towarzyszyły realizacji tego prestiżowego obiektu.

- „Jesteśmy niezwykle dumni z osiągnięć naszych Ambasadorów i cieszymy się, że tak wiele inspirujących pracowni chce kontynuować współpracę z naszą marką. Wierzymy, że nadchodzący rok przyniesie jeszcze więcej innowacyjnych pomysłów i realizacji” – mówił Marcin Oleszczuk.

Podczas wydarzenia uczestnicy mieli okazję podzielić się doświadczeniami z dotychczasowej współpracy, poznać plany marki na nadchodzący rok oraz wymienić się inspiracjami. Nowa edycja programu ambasadorskiego będzie opierać się na rozwijaniu relacji z projektantami, wspieraniu ich w realizacji kreatywnych projektów oraz promocji nowoczesnych rozwiązań Kontakt-Simon.

Dodatkowym atutem spotkania była profesjonalna portretowa sesja zdjęciowa wykonana przez uznanego i cenionego fotografa, Bartka Barczyka. Ambasadorzy zaproszeni do nowej edycji programu mieli okazję stanąć przed jego obiektywem, co będzie stanowiło wyjątkową pamiątkę z tego inspirującego wydarzenia.

Kontakt-Simon z sukcesem buduje swoją pozycję jako lider w branży elektrycznej, łącząc technologię z estetyką i funkcjonalnością, a dzięki programowi ambasadorskiemu udowadnia, że współpraca z projektantami jest kluczem do sukcesu.

Fot. Mufka Fotografia i Bartek Barczyk

Więcej na www.kontakt-simon.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy Biuro prasowe
2025-08-06 | 13:45

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Urządzanie domu daje możliwość stworzenia przestrzeni, w której po prostu dobrze się żyje. Niezależnie od tego, czy właśnie wprowadzasz się do nowego mieszkania, robisz
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.