Kontakt-Simon podsumowuje rok programu ambasadorskiego
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W eleganckich wnętrzach hotelu Barceló Warszawa Powiśle, jednego z najbardziej designerskich obiektów w stolicy, 19 listopada br. odbyło się uroczyste spotkanie marki Kontakt-Simon. Wydarzenie miało na celu podsumowanie sukcesów pierwszej edycji programu ambasadorskiego, który zintegrował środowisko architektów i projektantów wnętrz, oraz inaugurację kolejnego roku współpracy w ramach tego wyjątkowego projektu.
Spotkanie poprowadzili Marcin Oleszczuk - szef Biura Obsługi Projektów Kontakt-Simon oraz Olga Kisiel-Konopka właścicielka agencji OKK PR, od 2 lat (z dużym sukcesem) wspiera Kontakt-Simon w budowaniu wizerunku marki. Wspólnie zadbali o profesjonalną i inspirującą atmosferę wydarzenia, wprowadzając gości w plany na nadchodzący rok.
Przypomnijmy, że do pierwszej edycji programu ambasadorskiego Kontakt-Simon wybrano 10 pracowni projektowych z całej Polski. Wyróżniono je tym samym za profesjonalizm i wyjątkowe podejście do designu. Wspomniani Ambasadorzy to:
- Flow Interiors – Ewa Franiak i Tatewik Caturowa,
- STUDIO e. – Ewa Lompart,
- ARTchitektura – Samanta Michalewicz,
- Moie Studio – Ada Kopczyńska-Wójtowicz,
- Grupa NONO – Karolina Szyszka,
- MyMOLO – Patrycja Dąbek,
- WZ Studio – Ada Skwira i Małgorzata Liebhart,
- Archistan Interiors – Małgorzata Stan-Zieliński,
- Royal Design – Joanna Kowalska,
- Art Design Studio – Agnieszka Lesiuk.
Podczas spotkania uczestnicy celebrowali wspólnie osiągnięcia mijającego roku. Mieli też okazję spojrzeć w przyszłość, która zapowiada się równie inspirująco. Marka Kontakt-Simon potwierdziła swoje zaangażowanie w rozwój relacji z liderami branży. Zapowiedziała również kontynuację działań promujących innowacyjne rozwiązania w architekturze i designie.
Do drugiej edycji programu zaproszono zarówno dotychczasowych, jak i nowych ambasadorów. Do grona wyróżnionych dołączyły kolejne renomowane pracownie projektowe oraz wybitni projektanci:
- Katarzyna Wietecha – Architekt Mo Home,
- Agata Pierożańska – Studio Habitat Wrocław,
- Paulina Skwara – Avo Architekci,
- Beata Mrówczyńska-Łozowska – Stacja Projekt,
- Anna Maria Sokołowska – Anna Maria Sokołowska Architektura Wnętrz,
- Mariola Kowalska – Studio Rysik,
- Magdalena Miśkiewicz – Miśkiewicz Design,
- Piotr Łucyan – Art'Up Interiors,
- Jacek Tryc – Tryc,
- Krzysztof Borek i Paweł Klyszcz – Zero 32 Architekci.
Specjalnymi gośćmi spotkania były znakomite architektki: Marta Wierusz prowadząca zespół architektów wnętrz pracowni APA Wojciechowski, która odpowiadała za projekt wnętrz hotelu Barceló Warszawa Powiśle oraz Magdalena Federowicz-Boule założycielka i prezeska pracowni Tremend, która zaprezentowała inspirujący wykład pt. „Architektura i design Hiszpanii”.
Podczas spotkania swoje wystąpienie miał również Prezes Kontakt-Simon, Wojciech Steinert. W swoim przemówieniu podkreślił wagę współpracy z ambasadorami i docenił jej efekty.
- „Program ambasadorski Kontakt-Simon to dla nas nie tylko narzędzie promocji, ale przede wszystkim sposób na budowanie autentycznych relacji z najlepszymi projektantami w Polsce. To wyjątkowa okazja, aby dzielić się wiedzą i wspólnie rozwijać innowacyjne rozwiązania, które zmieniają rynek wnętrzarski. Z dumą obserwujemy efekty tej współpracy i czekamy na kolejne inspirujące realizacje” – mówił Prezes Steinert.
Kontakt-Simon wspiera również jedną z najzdolniejszych absolwentek Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, stypendystkę Urszulę Gruszewską. Podczas wydarzenia projektantka i wykładowczyni ASP, w rozmowie z Olgą Kisiel-Konopką, opowiedziała o swojej zwycięskiej pracy dyplomowej – projekcie ośrodka dla osób dotkniętych chorobą nowotworową. Praca ta wyróżnia się wyjątkową wrażliwością, funkcjonalnością oraz umiejętnym połączeniem designu z realnymi potrzebami pacjentów i ich rodzin, co doskonale wpisuje się w wartości promowane przez Kontakt-Simon.
Po części oficjalnej Marta Wierusz oprowadziła ambasadorów marki Kontakt-Simon oraz dziennikarzy po hotelu Barceló Warszawa Powiśle, przybliżając szczegóły i założenia projektowe, które towarzyszyły realizacji tego prestiżowego obiektu.
- „Jesteśmy niezwykle dumni z osiągnięć naszych Ambasadorów i cieszymy się, że tak wiele inspirujących pracowni chce kontynuować współpracę z naszą marką. Wierzymy, że nadchodzący rok przyniesie jeszcze więcej innowacyjnych pomysłów i realizacji” – mówił Marcin Oleszczuk.
Podczas wydarzenia uczestnicy mieli okazję podzielić się doświadczeniami z dotychczasowej współpracy, poznać plany marki na nadchodzący rok oraz wymienić się inspiracjami. Nowa edycja programu ambasadorskiego będzie opierać się na rozwijaniu relacji z projektantami, wspieraniu ich w realizacji kreatywnych projektów oraz promocji nowoczesnych rozwiązań Kontakt-Simon.
Dodatkowym atutem spotkania była profesjonalna portretowa sesja zdjęciowa wykonana przez uznanego i cenionego fotografa, Bartka Barczyka. Ambasadorzy zaproszeni do nowej edycji programu mieli okazję stanąć przed jego obiektywem, co będzie stanowiło wyjątkową pamiątkę z tego inspirującego wydarzenia.
Kontakt-Simon z sukcesem buduje swoją pozycję jako lider w branży elektrycznej, łącząc technologię z estetyką i funkcjonalnością, a dzięki programowi ambasadorskiemu udowadnia, że współpraca z projektantami jest kluczem do sukcesu.
Fot. Mufka Fotografia i Bartek Barczyk
Więcej na www.kontakt-simon.com.pl

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie
Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.
Edukacja
Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.
Media
Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.