Komunikaty PR

Koreańska Narodowa Organizacja Turystyczna prezentowała PR agencję w Polsce

2024-04-26  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Lee Kyeung Min - Dyrektor Przedstawicielstwa Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej:

"Z przyjemnością ogłaszamy, że od kwietnia mamy PR agencje w Polsce, która będzie przedstawiać interesy Koreańskiej Organizacji Turystycznej. Naszym głównym celem jest wprowadzenie nowych produktów turystycznych Korei Południowej dla polskich touroperatorów, nawiązywanie współpracy z partnerami oraz aktywna promocja ofert poprzez media, w tym prasę i blogerów.


Chcemy pokazać na ile bogaty kraj, oferujący: wycieczki po Korei Południowej, obejmujące skarby UNESCO, jak również miejsca symbolizujące postęp i azjatycką nowoczesność. Podróże do serca kultury muzycznej K-pop oraz miejsc, które stały się znane dzięki popularnym serialom telewizyjnym.


Korea Południowa oferuje wyjątkowe trasy sportowe dla miłośników aktywnego wypoczynku, wspaniałe doznania kulinarnego świata oraz bogaty wybór imprez, koncertów i festiwali. Odkrywajcie razem z nami piękna kraju wiosennych kwiatów i malowniczych czerwonych klonów.


Jesteśmy gotowi do współpracy i zachęcamy do kontaktu z nami, aby razem odkrywać uroki Korei Południowej i tworzyć niezapomniane podróże dla polskich turystów. Wszelkie propozycje mogą być kierowane do naszych PR przedstawicieli w Polsce: Julia (iuliia@access.marketing) i Kateryna kateryna.m@access.marketing ".

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Odkryj Wilno – stolicę smaków, która zachwyca na każdym kroku Biuro prasowe
2024-07-25 | 09:50

Odkryj Wilno – stolicę smaków, która zachwyca na każdym kroku

Wilno, pełne uroku miejsce o bogatej historii, zachwyca również jako stolica smaków. Które inne miasto może pochwalić się festiwalem poświęconym chłodnikowi? Litwa
Podróże Termy Karkonosze Resort & Spa – oaza spokoju i równowagi
2024-07-22 | 17:00

Termy Karkonosze Resort & Spa – oaza spokoju i równowagi

Kompleks hotelowo-rekreacyjny, Termy Karkonosze Resort & Spa to oaza spokoju i równowagi, skomponowana z dwóch unikatowych stref – kameralnych willi
Podróże Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży
2024-07-22 | 12:00

Coolcationig - kiedy klimat dyktuje kierunek podróży

To nie pierwszy rok, kiedy trend coolcationing jest widoczny wśród podróżujących, w tym m.in z Polski. Jednak rekordowe wysokie temperatury za oknem,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.