Korzystne promocje przy zakupie sprzętu AGD!
Studio 111
Strzemińskiego 11/67
93-218 Łódź
haier_pr|studio111.pl| |haier_pr|studio111.pl
534407000
studio111.pl
Wszyscy uwielbiamy korzystać z inteligentnego sprzętu AGD, który usprawnia codzienne obowiązki i podnosi komfort życia. W odpowiedzi na rosnące potrzeby użytkowników, producenci regularnie przygotowują atrakcyjne promocje zachęcające do zainteresowania się ich produktami. Przygotowaliśmy więc dla Was przegląd najciekawszych ofert od popularnych marek.
Kup sprzęt AGD i zapłać mniej za ubezpieczenie
Decydując się na wyposażenie domu lub mieszkania w dobrej klasy sprzęt AGD zależy nam na tym, by odpowiednio chronić te urządzenia przed skutkami różnych, trudnych do przewidzenia zdarzeń – takich jak chociażby zwarcia w instalacji elektrycznej mogące powstać wskutek burz czy niespodziewane problemy techniczne. Dlatego sprzęt AGD zdecydowanie warto ubezpieczyć.
Producenci, tacy jak Haier i Candy, zdają sobie z tego sprawę, dlatego przygotowali dla swoich klientów korzystną ofertę, w ramach której można otrzymać do 50% zwrotu kwoty przeznaczonej na zakup ubezpieczenia. Jak z niej skorzystać?
Wystarczy kupić jeden z objętych promocją produktów wraz z ubezpieczeniem. Następnie, na stronie sklepu, opublikować opinię o danym urządzeniu z oznaczeniem „#Haier_ubezpieczenie” lub „#Candy_ubezpieczenie”. Ostatnim krokiem jest rejestracja zakupu w terminie 21 dni od daty na paragonie odpowiednio na stronie promocja-haier.pl lub promocja-candy.pl. Maksymalny zwrot, jaki można otrzymać to 500 złotych w przypadku produktu Haier lub 300 złotych w przypadku sprzętu Candy. Produkty biorące udział w promocji to pralki, suszarki, pralko-suszarki, zmywarki, lodówki, chłodziarki do wina, zamrażarki, piekarniki, okapy czy kuchenki mikrofalowe. To bardzo praktyczna oferta!
Z pełnymi warunkami promocji można zapoznać się na dedykowanych stronach Haier (promocja-haier.pl) oraz Candy (promocja-candy.pl).
Nie kupuj kota w worku
Poszukiwanie idealnego sprzętu AGD nie jest łatwym zadaniem. Często Klienci zastanawiają się, czy dany model spełni ich oczekiwania. Dlatego warto skorzystać z możliwości przetestowania sprzętu AGD i zwrócenia go w przypadku, jesli zakup nie okaże się satysfakcjonujący. Marki Candy i Hoover oferują taką możliwość w ramach aktualnie przygotowanych promocji.
Candy ogłosiła akcję „Satysfakcja gwarantowana - lodówki Fresco“. Każdy klient, który do końca roku zakupi jeden z 17-stu objętych promocją modeli lodówek Candy Fresco, może przez 30 dni testować urządzenie w swojej kuchni. Jeśli okaże się, że zakupiony produkt nie spełnił w tym czasie pokładanych w nim oczekiwań, można go bez najmniejszego problemu zwrócić, a Candy odda wydane na ten cel pieniądze. Wystarczy przy zwrocie wypełnić formularz dostępny na stronie promocji Candy.
W przypadku sprzętu Hoover akcja dotyczy odkurzaczy pionowych, workowych czy bezworkowych i trwa do końca 2024 roku. Aby z niej skorzystać należy dokonać zakupu jednego z objętych promocją modeli w sklepach RTV Euro AGD lub na stronie euro.com.pl. Następnie przez 60 dni można sprawdzać, jak dany odkurzacz będzie się sprawował podczas sprzątania naszego mieszkania. Jeśli nie spełni oczekiwać można go zwrócić i otrzymać pełny zwrot środków wydanych na zakup. Szczegółowe informacje na temat promocji Hoover dostępne są na stronie Euro.com.pl.
Kup zmywarkę Haier i odbierz zestaw sztućców!
Spotkania z rodziną, znajomymi odgrywają w naszym życiu ogromną rolę. Dlatego zawsze staramy się godnie ugościć bliskich serwując im pyszne posiłki. Firma Haier chce nadać takim spotkaniom nowy wymiar dzięki markowym sztućcom Gerlach Tunea oferowanym w ramach upominku przy zakupie zmywarek Haier i-Pro Shine.
Zestaw sztućców Gerlach Tunea o wartości 149 zł składa się z 24 elementów. Aby go otrzymać, należy – po zakupie zmywarki – zostawić opinię o produkcie z oznaczeniem #Haier-shine na stronach sklepów internetowych biorących udział w promocji – RTV Euro AGD lub Media Expert. Następnie trzeba zarejestrować zakup w ciągu 14 dni od zakupu na stronie promocja-haier.pl. Sztućce zostaną przesłane na podany podczas rejestracji adres. Promocja obowiązuje do wyczerpania zapasów.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.