Kotwica w Koronie - Polsping wspiera walkę z pandemią koronowirusa
Sytuacja spowodowana walką z koronawirusem to trudny czas dla nas wszystkich. Dlatego do pomocy w zwalczaniu niewidzialnego przeciwnika postanowiła włączyć się polska firma, która od 70 lat produkuje sprzęt wędkarski - Polsping. Akcja „Kotwica w Koronie” wesprze najbardziej potrzebujące służby medyczne.
W ramach zainicjonowanej przez Polsping akcji, firma zobowiązała się do przekazania 50% zysku z zakupu swoich wyrobów ze specjalnej kategorii „Kotwica w Koronie”. Teraz każdy kto zechce wspomóc walkę z koronawiruem będzie mógł je zakupić na stronie sklepu: www.polsping.pl/kotwicawkoronie
Jako najstarsza firma wędkarska w Polsce nie możemy przejść obojętnie wobec tak dużego zagrożenia. Tylko działając wspólnie możemy wspierać tych, którzy walczą codziennie na pierwszym froncie, o zdrowie nasze i naszych bliskich. Wierzymy, że środowisko wędkarzy zaangażuje się na 100% i pokaże swoje wielkie serce - mówi Sebastian Daniluk Prezes Zarządu Firmy.
Jak można pomóc?
Zasady akcji są bardzo proste, wystarczy wejść na stronę sklepu www.polsping.pl/kotwicawkoronie wybrać produkty, które chciałby się posiadać w swojej kolekcji. Klient ma dwie możliwości: kupno przynęt w standardowej cenie, z czego 50% firma przekaże na walkę z koronawirusem lub kupno przynęt w obniżonej cenie, nie angażując się w pomoc.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że znajdą się osoby chcące wykorzystać okazję i uzupełnić swój wędkarski arsenał po zaniżonych. To jest test odpowiedzialności społecznej. Wędkarze nieraz pokazali, że jednoczą się we wspólnych inicjatywach. Wierzymy, że i tym razem tak będzie - mówi Sebastian Daniluk.
Start akcji zaplanowano na 16 kwietnia 2020 r. W filmie promującym „Kotwicę w Koronie” występuje aktor Piotr Cyrwus znany ze swojego zamiłowania do wędkarstwa.
Jesteśmy bardzo wdzięczni za zaangażowanie Pana Piotra Cyrwusa w ten projekt. Liczymy na to, że dzięki temu uda się nam dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, a tym samym zgromadzimy jeszcze więcej środków na wsparcie personelu medycznego. Akcja będzie prowadzona do odwołania - dodaje Sebastian Daniluk.
POLSPING jest najstarszą, produkcyjną firmą wędkarską w Polsce działającą od 1947 roku.

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki
Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.
Transport
Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.
Dziecko
Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.