Król polskich energetyków w nowych szatach
![Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1994353517.png)
Najnowsza odsłona kampanii King of the Night jest podkreśleniem rynkowego sukcesu ostatnich lat, ze wskazaniem na wieloletnią misję brandu, którą jest odkrywanie drzemiącej w ludziach energii. Tym razem nocą.
Misją marki BLACK, wyrażonej w tegorocznej edycji kampanii, jest dostarczanie ludziom energii i odwagi, aby mogli przeżywać swoje chwile dokładnie tak jak chcą i osiągać to, co chcą. Niezależnie od wybranej nocnej aktywności, BLACK zapewnia siłę, wytrzymałość i zdolność koncentracji, w odpowiednio dobranej do potrzeb puszce. Bo „Jak noc to BLACK”, czyli eksplozja możliwości dostępnych dla każdego, kto chce zostać Królem bądź Królową Nocy.
Kampania King of the Night to zaproszenie do świata produktów, które stają się stylem życia. Lider sektora napojów energetycznych BLACK od zawsze utożsamiany był z odwagą, porzuceniem ograniczeń i sztywnych schematów. Obok tego polskiego brandu nie da się przejść obojętnie, co tkwi zresztą w jego DNA.
Nowa kampania 360 objęła swoim zasięgiem telewizję, OOH, digital i social media. Jej esencję stanowi utrzymany w imprezowej konwencji spot w reżyserii Macieja Kowalczuka (Match&Spark). Autorem kreacji był Tomasz Dubiel z agencji K2, a za zdjęcia do filmu odpowiadał Nikodem Marek. Materiał w kilku wersjach długości można obejrzeć również na oficjalnym kanale Youtube marki. Za zakup mediów na potrzeby realizacji kampanii odpowiedzialne były agencje Initiative Media oraz Mullenlowe (digital).
Producentem napojów BLACK i właścicielem marki jest FoodCare Sp. z o. o.
![Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe](/files/630123938/glowne_1,w_300,wo_300,ho_169,r_jpeg,_small.jpg)
Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki
![Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu](/files/_uploaded/glownekonf_72690923,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
![Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo](/files/_uploaded/glownekonf_306983065,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.