Komunikaty PR

Król polskich energetyków w nowych szatach

2024-04-18  |  17:15
Biuro prasowe

Najnowsza odsłona kampanii King of the Night jest podkreśleniem rynkowego sukcesu ostatnich lat, ze wskazaniem na wieloletnią misję brandu, którą jest odkrywanie drzemiącej w ludziach energii. Tym razem nocą.

Misją marki BLACK, wyrażonej w tegorocznej edycji kampanii, jest dostarczanie ludziom energii i odwagi, aby mogli przeżywać swoje chwile dokładnie tak jak chcą i osiągać to, co chcą. Niezależnie od wybranej nocnej aktywności, BLACK zapewnia siłę, wytrzymałość i zdolność koncentracji, w odpowiednio dobranej do potrzeb puszce. Bo „Jak noc to BLACK”, czyli eksplozja możliwości dostępnych dla każdego, kto chce zostać Królem bądź Królową Nocy.

Kampania King of the Night to zaproszenie do świata produktów, które stają się stylem życia. Lider sektora napojów energetycznych BLACK od zawsze utożsamiany był z odwagą, porzuceniem ograniczeń i sztywnych schematów. Obok tego polskiego brandu nie da się przejść obojętnie, co tkwi zresztą w jego DNA.

Nowa kampania 360 objęła swoim zasięgiem telewizję, OOH, digital i social media. Jej esencję stanowi utrzymany w imprezowej konwencji spot w reżyserii Macieja Kowalczuka (Match&Spark). Autorem kreacji był Tomasz Dubiel z agencji K2, a za zdjęcia do filmu odpowiadał Nikodem Marek. Materiał w kilku wersjach długości można obejrzeć również na oficjalnym kanale Youtube marki. Za zakup mediów na potrzeby realizacji kampanii odpowiedzialne były agencje Initiative Media oraz Mullenlowe (digital).

Producentem napojów BLACK i właścicielem marki jest FoodCare Sp. z o. o.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.