Królowa wśród sałat – Roszponka od marki Eisberg
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Komponując jesienne menu, nasz wybór często pada na zdrowe i pożywne sałatki. Nic dziwnego - odpowiednio zbilansowane są nie tylko dodatkiem do głównego dania, ale swobodnie mogą grać pierwszoplanową rolę. Nieodłącznym elementem każdej sałatki jest oczywiście sałata, na czele z jedną z najpopularniejszych jej odmian – roszponką, zwaną też roszpunką.
W ofercie marki Eisberg Roszponka występuje w dwóch gramaturach: do dyspozycji mamy opakowania po 100 g i 500 g. Dzięki temu produkt sprawdzi się zarówno, gdy planujemy przygotować posiłek dla kilku członków rodziny, jak i wówczas, kiedy roszponkę chcemy dodać do kilku kanapek czy udekorować nią ulubioną pizzę.
Roszponka nie bez kozery należy do najchętniej wybieranych rodzajów sałat. Jej niewątpliwą zaletą jest bowiem szerokie zastosowanie w kuchni. Delikatne listki o orzechowej nucie sprawdzą się nie tylko w najpopularniejszym wydaniu – będąc podstawowym składnikiem warzywnej sałatki. Roszponka idealnie odnajdzie się też jako baza sycącego, pełnego wartości odżywczych zielonego koktajlu. Równie dobrze poradzi sobie w gęstej zupie-krem, aromatycznym pesto czy kanapkowej paście. Roszponka często jest też wykorzystywana do pizzy, gdyż poza walorami estetycznymi idealnie pasuje do różnego rodzaju potraw z kuchni śródziemnomorskiej. Jest więc przykładem uniwersalnego składnika, który podbija smak ulubionych dań, dodatkowo niosąc za sobą wiele dobroczynnych właściwości. Roszponka pełna jest witamin, w tym m.in.: A, B1, B2, B3, B6 i C. Zawiera takie składniki mineralne jak magnez, wapń, potas, żelazo czy fosfor. To właśnie dzięki nim oraz przeciwutleniaczom roszponka wspomaga trawienie i funkcjonowanie zmysłu wzroku, ma właściwości odmładzające, obniża także poziom cholesterolu.
Roszponka marki Eisberg
Gramatura: 100 g
Sugerowana cena: ok. 4,80 zł
___________________________________________________________________________________
Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.
www.eisberg.pl/

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.