Komunikaty PR

Królowa wśród sałat – Roszponka od marki Eisberg

2020-10-23  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Komponując jesienne menu, nasz wybór często pada na zdrowe i pożywne sałatki. Nic dziwnego - odpowiednio zbilansowane są nie tylko dodatkiem do głównego dania, ale swobodnie mogą grać pierwszoplanową rolę. Nieodłącznym elementem każdej sałatki jest oczywiście sałata, na czele z jedną z najpopularniejszych jej odmian – roszponką, zwaną też roszpunką.

W ofercie marki Eisberg Roszponka występuje w dwóch gramaturach: do dyspozycji mamy opakowania po 100 g i 500 g. Dzięki temu produkt sprawdzi się zarówno, gdy planujemy przygotować posiłek dla kilku członków rodziny, jak i wówczas, kiedy roszponkę chcemy dodać do kilku kanapek czy udekorować nią ulubioną pizzę.

Roszponka nie bez kozery należy do najchętniej wybieranych rodzajów sałat. Jej niewątpliwą zaletą jest bowiem szerokie zastosowanie w kuchni. Delikatne listki o orzechowej nucie sprawdzą się nie tylko w najpopularniejszym wydaniu – będąc podstawowym składnikiem warzywnej sałatki. Roszponka idealnie odnajdzie się też jako baza sycącego, pełnego wartości odżywczych zielonego koktajlu. Równie dobrze poradzi sobie w gęstej zupie-krem, aromatycznym pesto czy kanapkowej paście. Roszponka często jest też wykorzystywana do pizzy, gdyż poza walorami estetycznymi idealnie pasuje do różnego rodzaju potraw z kuchni śródziemnomorskiej. Jest więc przykładem uniwersalnego składnika, który podbija smak ulubionych dań, dodatkowo niosąc za sobą wiele dobroczynnych właściwości. Roszponka pełna jest witamin, w tym m.in.: A, B1, B2, B3, B6 i C. Zawiera takie składniki mineralne jak magnez, wapń, potas, żelazo czy fosfor. To właśnie dzięki nim oraz przeciwutleniaczom roszponka wspomaga trawienie i funkcjonowanie zmysłu wzroku, ma właściwości odmładzające, obniża także poziom cholesterolu.

 

Roszponka marki Eisberg

Gramatura: 100 g

Sugerowana cena: ok. 4,80 zł

 

 

___________________________________________________________________________________

Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.

www.eisberg.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.