Królowa wśród sałat – Roszponka od marki Eisberg
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Komponując jesienne menu, nasz wybór często pada na zdrowe i pożywne sałatki. Nic dziwnego - odpowiednio zbilansowane są nie tylko dodatkiem do głównego dania, ale swobodnie mogą grać pierwszoplanową rolę. Nieodłącznym elementem każdej sałatki jest oczywiście sałata, na czele z jedną z najpopularniejszych jej odmian – roszponką, zwaną też roszpunką.
W ofercie marki Eisberg Roszponka występuje w dwóch gramaturach: do dyspozycji mamy opakowania po 100 g i 500 g. Dzięki temu produkt sprawdzi się zarówno, gdy planujemy przygotować posiłek dla kilku członków rodziny, jak i wówczas, kiedy roszponkę chcemy dodać do kilku kanapek czy udekorować nią ulubioną pizzę.
Roszponka nie bez kozery należy do najchętniej wybieranych rodzajów sałat. Jej niewątpliwą zaletą jest bowiem szerokie zastosowanie w kuchni. Delikatne listki o orzechowej nucie sprawdzą się nie tylko w najpopularniejszym wydaniu – będąc podstawowym składnikiem warzywnej sałatki. Roszponka idealnie odnajdzie się też jako baza sycącego, pełnego wartości odżywczych zielonego koktajlu. Równie dobrze poradzi sobie w gęstej zupie-krem, aromatycznym pesto czy kanapkowej paście. Roszponka często jest też wykorzystywana do pizzy, gdyż poza walorami estetycznymi idealnie pasuje do różnego rodzaju potraw z kuchni śródziemnomorskiej. Jest więc przykładem uniwersalnego składnika, który podbija smak ulubionych dań, dodatkowo niosąc za sobą wiele dobroczynnych właściwości. Roszponka pełna jest witamin, w tym m.in.: A, B1, B2, B3, B6 i C. Zawiera takie składniki mineralne jak magnez, wapń, potas, żelazo czy fosfor. To właśnie dzięki nim oraz przeciwutleniaczom roszponka wspomaga trawienie i funkcjonowanie zmysłu wzroku, ma właściwości odmładzające, obniża także poziom cholesterolu.
Roszponka marki Eisberg
Gramatura: 100 g
Sugerowana cena: ok. 4,80 zł
___________________________________________________________________________________
Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.
www.eisberg.pl/

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.