Królowa wśród sałat – Roszponka od marki Eisberg
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Komponując jesienne menu, nasz wybór często pada na zdrowe i pożywne sałatki. Nic dziwnego - odpowiednio zbilansowane są nie tylko dodatkiem do głównego dania, ale swobodnie mogą grać pierwszoplanową rolę. Nieodłącznym elementem każdej sałatki jest oczywiście sałata, na czele z jedną z najpopularniejszych jej odmian – roszponką, zwaną też roszpunką.
W ofercie marki Eisberg Roszponka występuje w dwóch gramaturach: do dyspozycji mamy opakowania po 100 g i 500 g. Dzięki temu produkt sprawdzi się zarówno, gdy planujemy przygotować posiłek dla kilku członków rodziny, jak i wówczas, kiedy roszponkę chcemy dodać do kilku kanapek czy udekorować nią ulubioną pizzę.
Roszponka nie bez kozery należy do najchętniej wybieranych rodzajów sałat. Jej niewątpliwą zaletą jest bowiem szerokie zastosowanie w kuchni. Delikatne listki o orzechowej nucie sprawdzą się nie tylko w najpopularniejszym wydaniu – będąc podstawowym składnikiem warzywnej sałatki. Roszponka idealnie odnajdzie się też jako baza sycącego, pełnego wartości odżywczych zielonego koktajlu. Równie dobrze poradzi sobie w gęstej zupie-krem, aromatycznym pesto czy kanapkowej paście. Roszponka często jest też wykorzystywana do pizzy, gdyż poza walorami estetycznymi idealnie pasuje do różnego rodzaju potraw z kuchni śródziemnomorskiej. Jest więc przykładem uniwersalnego składnika, który podbija smak ulubionych dań, dodatkowo niosąc za sobą wiele dobroczynnych właściwości. Roszponka pełna jest witamin, w tym m.in.: A, B1, B2, B3, B6 i C. Zawiera takie składniki mineralne jak magnez, wapń, potas, żelazo czy fosfor. To właśnie dzięki nim oraz przeciwutleniaczom roszponka wspomaga trawienie i funkcjonowanie zmysłu wzroku, ma właściwości odmładzające, obniża także poziom cholesterolu.
Roszponka marki Eisberg
Gramatura: 100 g
Sugerowana cena: ok. 4,80 zł
___________________________________________________________________________________
Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych mieszanek sałat typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.
www.eisberg.pl/

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.