Krówka z Wawelu poleca się na każdą okazję!
Odkryj delikatny mleczno-maślany smak wyjątkowej Krówki Mlecznej z Wawelu idealny na każdą letnią okazję. Od lat Krówki z Wawelu produkowane są według tradycyjnej, sprawdzonej receptury, dzięki czemu ich delikatny smak, połączony z idealną kruchością jest niepowtarzalny.
Krówka z Wawelu została stworzona zgodnie z założeniami programu Dobre Składniki - zawiera starannie wyselekcjonowane surowce i składa się tylko z 4 składników, w tym masła i pełnego mleka.
Kultowa Krówka z Wawelu to nie tylko smak, ale również charakterystyczna biało-czarna grafika opakowania w wesołe krowie łaty. Na każdej owijce skrywającej pyszną krówkę znajduje się inne zabawne hasło, które wprawia nas w dobry, letni nastrój.
W ofercie standardowej marki Wawel dostępny jest duży wachlarz opakowań Krówki mlecznej i - drugiego uwielbianego smaku krówki - słony karmel: torebka 250 g, torba 1 kg i forma luzowa na wagę. Szeroki wybór umożliwia zakup ulubionej formy podania krówki, która doskonale sprawdza się zarówno jako słodka przekąska dla siebie, jak i na prezent lub słodki poczęstunek dla gości podczas letnich spotkań i rodzinnych okazji.
Co roku w okresie letnim marka Wawel przygotowuje dla konsumentów limitowane edycje smaków słodyczy. W tym roku na fanów krówek czekają smaki: peanut butter i czekoladowy. Krówki peanut butter to idealna harmonia orzeszków arachidowych z solą z mlecznymi smakiem. Krówka czekoladowa to szlachetny smak czekolady otoczony ponadczasowym smakiem krówki. Limitowane smaki są dostępne w sprzedaży na wagę.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.