Komunikaty PR

Kryzys to katalizator szans. Nobonobo podsumowuje 2022 rok

2023-01-23  |  17:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Rok 2022 był okresem napięcia i niepewności, ale także czasem skłaniającym do refleksji, pełnym szans i nowych możliwości. Nowe wyzwania staną również przed marką Nobonobo, polskim producentem mebli tapicerowanych, której właściciele spoglądają jednak w przyszłość z nieukrywanym optymizmem.

W roku 2021, w czasie pandemii COVID-19, branża meblarska osiągnęła znaczny wzrost sprzedaży, któremu sprzyjał trend dłuższego pozostawania w domu i chęci poprawy komfortu najbliższego otoczenia. Sytuacja okazała się sprzyjająca również w pierwszej połowie 2022 r., jednak nasilenie procesów inflacyjnych, spotęgowane rosyjską inwazją na Ukrainę, może spowodować ochłodzenie na rynku meblarskim w kolejnym roku. Raport Departamentu Analiz Ekonomicznych prognozuje jednak szybkie odbicie i wzrost sprzedaży w latach 2023-2026 o 5,5%.

– Amerykański ekonomista, Milton Friedman, powiedział kiedyś, że tylko kryzys – rzeczywisty lub domniemany – powoduje prawdziwą zmianę. Podobnie jak u progu pandemii w roku 2020, w  aktualnej sytuacji również szukamy szans i możliwości, a trudności staramy się postrzegać jako katalizator do zmian i innowacji. Nie jesteśmy gigantem na rynku, co w tym momencie postrzegamy jako zaletę, ponieważ możemy pozwolić sobie na większą elastyczność we wdrażaniu nowych rozwiązań i podejściu do naszych odbiorców. Widzimy zainteresowanie produktami Nobonobo, nasze stoisko na tegorocznych targach meblowych cieszyło się ogromnym powodzeniem zarówno ze strony architektów i projektantów wnętrz, jak i klientów indywidualnych. – mówi Monika Struska, współwłaścicielka Nobonobo.

Choć dla branży meblarskiej miniony rok przyniósł wiele niepokoju i obaw, był również czasem rozwoju. Nobonobo podjęło współpracę z nowymi projektantami, m.in. z Polski, Ukrainy, czy Nowej Zelandii, którzy stworzyli dla marki unikalne produkty. 2022 obfitował również w sukcesy – od tytułu Must Have przyznanego sofie Margo podczas Łódź Design Festival, przez okrzyknięcie trzech projektów finalistami plebiscytu Dobry Wzór i otrzymanie przez sofę Maxxo certyfikatu Longlisted finale w międzynarodowym konkursie Archiproducts Awards, aż po zwycięstwo stołu Roots w German Design Award.

– Wchodzimy w nowy rok z nieukrywanym entuzjazmem i optymistycznie patrzymy w przyszłość. Wierzymy, że wartości, które stoją za naszą marką i jakość, której zawsze z pasją bronimy, pozwolą nam nie tylko kontynuować działalność, ale także rozwijać się zarówno na poziomie lokalnym, jak i międzynarodowym. Rok 2022 był na wielu płaszczyznach przełomowy – rozpoczęliśmy współprace z nowymi projektantami, możemy pochwalić się sukcesami w kolejnych plebiscytach i zagranicznych konkursach, udziałem w targach meblowych w Warszawie, w Saragossie. Zakładamy, że rok 2023 będzie wymagał od nas jeszcze większych nakładów pracy, cierpliwości i pomysłowości, ale jesteśmy gotowi stawić czoła kolejnym wyzwaniom. – podsumowuje Tomasz Matejczyk, współwłaściciel Nobonobo.

Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

***

Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof.

Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy Biuro prasowe
2025-08-06 | 13:45

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Urządzanie domu daje możliwość stworzenia przestrzeni, w której po prostu dobrze się żyje. Niezależnie od tego, czy właśnie wprowadzasz się do nowego mieszkania, robisz
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.