Komunikaty PR

Kto w tym roku zaprzągł sanie Świętego Mikołaja? Uber!

2022-12-06  |  10:35
Biuro prasowe

Po raz pierwszy w historii Uber uruchamia przejazdy saniami i to nie byle jakimi - Świętego Mikołaja. Produkt 'Uber Sleigh' będzie dostępny w aplikacji Uber w dniach 12-18 grudnia w Laponii. Turyści przyjeżdżający do Finlandii, będą mogli skorzystać z wyjątkowej możliwości przejechania się za darmo saniami Świętego Mikołaja, dostępnymi z poziomu aplikacji.

Uber Sleigh to wyjątkowa, świąteczna odsłona słynnej usługi oferowanej przez platformę Uber. Będzie dostępna w przedświątecznym tygodniu, od 12 do 18 grudnia. Ci, którzy w tym czasie odwiedzą krainę Świętego Mikołaja, będą mogli skorzystać z wyjątkowego przejazdu i odwiedzić jego malowniczą okolicę.

Przejazd Uber Sleigh to dwugodzinna podróż przez pokryte śniegiem lasy Laponii. Przejażdżka jest całkowicie darmowa i dostępna do rezerwacji w dwóch przedziałach czasowych, o 10:00 i 14:00. Dostępność jest ograniczona, więc rodziny i pary, które chcą zarezerwować ten wyjątkowy przejazd, są zachęcane do regularnego sprawdzania aplikacji Uber w dniu, w którym chcą podróżować. 

"Jako Uber zawsze szukamy sposobów, aby wnieść odrobinę magii do każdej podróży, a teraz za pomocą jednego przycisku, będzie można zarezerwować wyjątkową wycieczkę w jednym z najpiękniejszych miejsc na ziemi. Cieszymy się, że możemy ożywić świąteczne marzenia dzięki uruchomieniu Uber Sleigh w Laponii." - Anabel Diaz, EMEA Rides General Manager.

Zarząd turystyki Visit Rovaniemi przewiduje ogromny, bo aż 46 proc. wzrost liczby rodzin odwiedzających Laponię w tym roku: 

Sanna Kärkkäinen, CEO Visit Rovaniemi: "Jesteśmy bardzo podekscytowani widząc powrót turystów z całego świata tej zimy. Wszyscy na to czekali. Osoby odwiedzające Rovaniemi w tym roku czeka specjalna okazja, ponieważ Uber oferuje swoją limitowaną edycję specjalnych kuligów w Apukka Resort, Rovaniemi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić? Biuro prasowe
2025-06-24 | 08:50

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Czerwiec jest miesiącem o którym marzy większość uczniów – oznacza on odpoczynek i planowanie wymarzonych wakacji. Co ciekawe, w tym roku Polacy stawiają na
Podróże Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę
2025-06-05 | 12:20

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Z najnowszych badań serwisu turystycznego e-wczasy.pl wynika, że w 2025 roku Polacy coraz częściej odkładają planowanie wakacji na ostatnią chwilę. Ten trend potwierdzają
Podróże Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre
2025-05-26 | 15:30

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

Corendon Airlines, jeden z wiodących europejskich przewoźników lotniczych, uczcił 20. lecie swojego istnienia podczas wyjątkowej gali zorganizowanej w Antalya Cosmos Theatre.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.