Komunikaty PR

Kuchnia idealna? Castorama zaprezentuje najnowsze rozwiązania kuchenne podczas t

2021-10-28  |  10:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.11 MB )

Castorama będzie obecna podczas tegorocznej edycji targów wnętrzarskich Warsaw Home & Contract. W ich trakcie przedstawi inspiracje na dobrze zaprojektowaną, idealnie dopasowaną do potrzeb nawet najbardziej wymagającego użytkownika kuchnię.

 

Targi Warsaw Home & Contract to jedna z najważniejszych i największych imprez wnętrzarskich w naszym kraju. Skupia pasjonatów dobrego designu oraz producentów, którzy w swojej ofercie stawiają na wyjątkowe wzornictwo i przełomowe rozwiązania.  To właśnie tam stanie Strefa Kuchennych Inspiracji Castoramy  –  najnowsze rozwiązania do stworzenia wygodnej i funkcjonalnej kuchni.

 

Design, ergonomia, dopasowanie

 

– Uważamy, że u podstaw każdego sukcesu kulinarnego leży dobrze zaprojektowana, ergonomiczna kuchnia. Idealna kuchnia to zbiór wielu detali, takich jak praktyczne rozwiązania do przechowywania, głębokie szuflady, które pomieszczą wszystkie zapasy czy akcesoria, dzięki którym łatwo odnajdziemy potrzebne przybory. Wiemy również, że kuchnia to miejsce szczególne dla każdego z nas, które odzwierciedla naszą indywidualność i styl – dlatego elastyczność rozwiązań Castoramy pozwala klientom na stworzenie przestrzeni, które najlepiej wpisują się w ich gust oraz potrzeby – mówi Anna Tuczkowska, kierownik kategorii produktów kuchnia w Castorama Polska.

 

W ofercie firmy znajdują się nowoczesne kolekcje mebli kuchennych, które, dzięki modułowym rozwiązaniom, łatwo można dopasować do konkretnego pomieszczenia, potrzeb i nawyków kulinarnych użytkowników. Każdy z nich w różnych stylach i kolorach – od odcieni bieli, przez naturalne drewno, aż po głęboką czerń. Meble kuchenne uzupełnia bogata oferta AGD i funkcjonalnych rozwiązań ułatwiających przechowywanie i optymalne wykorzystanie miejsca, np. szuflady w cokole czy prowadnice z cichym domykiem. Poszczególne rozwiązania mogą być ze sobą łączone, co umożliwia pełną personalizację kuchni.

 

Odpowiadamy na rosnące oczekiwania klientów, którzy szukają dobrego designu, bardzo dobrej jakości i przystępnej ceny a także pewności, że zakupione meble posłużą wiele lat. Dlatego w Castoramie oferujemy aż 25 lat gwarancji na nasze kuchnie – dodaje Anna Tuczkowska.

 

Wyjątkowe kuchnie i nowoczesne rozwiązania

 

Mocną stroną rozwiązań z Castoramy jest wsparcie na każdym etapie realizacji marzeń o nowym wnętrzu – od projektowania, przez wymiarowanie, transport i montaż. W Strefach Kuchennych Inspiracji znajdujących się w każdym sklepie można poznać gotowe rozwiązania, obejrzeć meble w różnych aranżacjach oraz przetestować ich funkcjonalność. Dodatkowo fachową pomocą służą doradcy, którzy udzielają bezpłatnej porady i w kilku krokach zaplanują kuchnię oraz stworzą jej wizualizację. Firma oferuje również montaż mebli, możliwość rozłożenia zakupów na raty a także kompleksową usługę transportu z wniesieniem w cenie.

 

 

 

Podczas targów Warsaw Home& Contract, które odbędą się w podwarszawskim Nadarzynie pomiędzy 27 a 30 października, firma zaprezentuje swoje rozwiązania w różnych układach i aranżacjach – od pomysłowych recept dla małych wnętrz, po sposoby na optymalne wykorzystanie dużych kuchennych przestrzeni. Stoisko Castoramy będzie można znaleźć w hali D - stoisko D3.114.

 

 

Informacje o spółce Castorama:

Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii polepszania warunków mieszkaniowych w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 90 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia ponad 13 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1350 sklepów w 8 krajach Europy. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy na stronę www.castorama.pl oraz www.kingfisher.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:40

Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE

Showroom Malwiny Konopackiej otwiera się w warszawskiej DOMOTECE. Na wystawie zobaczymy szeroki wachlarz obiektów – od premierowych kolekcji „Po drugiej stronie lustra”,
Dom Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
2024-11-05 | 01:00

Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających

Jednym z najbardziej prestiżowych i nowoczesnych elementów, jakie w ostatnim czasie zdobyły uznanie zarówno wśród projektantów, jak i właścicieli nieruchomości,
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.