Kuchnia idealna? Castorama zaprezentuje najnowsze rozwiązania kuchenne podczas t
Castorama będzie obecna podczas tegorocznej edycji targów wnętrzarskich Warsaw Home & Contract. W ich trakcie przedstawi inspiracje na dobrze zaprojektowaną, idealnie dopasowaną do potrzeb nawet najbardziej wymagającego użytkownika kuchnię.
Targi Warsaw Home & Contract to jedna z najważniejszych i największych imprez wnętrzarskich w naszym kraju. Skupia pasjonatów dobrego designu oraz producentów, którzy w swojej ofercie stawiają na wyjątkowe wzornictwo i przełomowe rozwiązania. To właśnie tam stanie Strefa Kuchennych Inspiracji Castoramy – najnowsze rozwiązania do stworzenia wygodnej i funkcjonalnej kuchni.
Design, ergonomia, dopasowanie
– Uważamy, że u podstaw każdego sukcesu kulinarnego leży dobrze zaprojektowana, ergonomiczna kuchnia. Idealna kuchnia to zbiór wielu detali, takich jak praktyczne rozwiązania do przechowywania, głębokie szuflady, które pomieszczą wszystkie zapasy czy akcesoria, dzięki którym łatwo odnajdziemy potrzebne przybory. Wiemy również, że kuchnia to miejsce szczególne dla każdego z nas, które odzwierciedla naszą indywidualność i styl – dlatego elastyczność rozwiązań Castoramy pozwala klientom na stworzenie przestrzeni, które najlepiej wpisują się w ich gust oraz potrzeby – mówi Anna Tuczkowska, kierownik kategorii produktów kuchnia w Castorama Polska.
W ofercie firmy znajdują się nowoczesne kolekcje mebli kuchennych, które, dzięki modułowym rozwiązaniom, łatwo można dopasować do konkretnego pomieszczenia, potrzeb i nawyków kulinarnych użytkowników. Każdy z nich w różnych stylach i kolorach – od odcieni bieli, przez naturalne drewno, aż po głęboką czerń. Meble kuchenne uzupełnia bogata oferta AGD i funkcjonalnych rozwiązań ułatwiających przechowywanie i optymalne wykorzystanie miejsca, np. szuflady w cokole czy prowadnice z cichym domykiem. Poszczególne rozwiązania mogą być ze sobą łączone, co umożliwia pełną personalizację kuchni.
– Odpowiadamy na rosnące oczekiwania klientów, którzy szukają dobrego designu, bardzo dobrej jakości i przystępnej ceny a także pewności, że zakupione meble posłużą wiele lat. Dlatego w Castoramie oferujemy aż 25 lat gwarancji na nasze kuchnie – dodaje Anna Tuczkowska.
Wyjątkowe kuchnie i nowoczesne rozwiązania
Mocną stroną rozwiązań z Castoramy jest wsparcie na każdym etapie realizacji marzeń o nowym wnętrzu – od projektowania, przez wymiarowanie, transport i montaż. W Strefach Kuchennych Inspiracji znajdujących się w każdym sklepie można poznać gotowe rozwiązania, obejrzeć meble w różnych aranżacjach oraz przetestować ich funkcjonalność. Dodatkowo fachową pomocą służą doradcy, którzy udzielają bezpłatnej porady i w kilku krokach zaplanują kuchnię oraz stworzą jej wizualizację. Firma oferuje również montaż mebli, możliwość rozłożenia zakupów na raty a także kompleksową usługę transportu z wniesieniem w cenie.
Podczas targów Warsaw Home& Contract, które odbędą się w podwarszawskim Nadarzynie pomiędzy 27 a 30 października, firma zaprezentuje swoje rozwiązania w różnych układach i aranżacjach – od pomysłowych recept dla małych wnętrz, po sposoby na optymalne wykorzystanie dużych kuchennych przestrzeni. Stoisko Castoramy będzie można znaleźć w hali D - stoisko D3.114.
Informacje o spółce Castorama:
Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii polepszania warunków mieszkaniowych w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 90 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia ponad 13 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1350 sklepów w 8 krajach Europy. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy na stronę www.castorama.pl oraz www.kingfisher.com.
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.