Komunikaty PR

„Kuchnia na każdy wymiar. Bez filozofowania” – nowa kampania IKEA

2020-06-25  |  12:00

Przeciwności losu uczą… mądrości, a brak miejsca w kuchni… kreatywności - takimi słowami rozpoczyna się nowy spot IKEA.

Z rozwiązaniami IKEA już nie trzeba kombinować, żeby wszystko pomieścić w kuchni. Film zwraca uwagę, że dzięki sprytnym systemom przechowywania możemy cieszyć się komfortem i dodatkową przestrzenią.

Do tworzenia nowej reklam IKEA na potrzeby TV i online podeszliśmy tak jak do programowania. Zdefiniowaliśmy cały proces produkcji oraz testowania naszych reklam, tak by były możliwie najskuteczniejsze. Stworzyliśmy i nagraliśmy łącznie ponad 20 różnych spotów i ich modyfikacji. Te warianty były ulepszane w trakcie kolejnych planów zdjęciowych, ale także testowane, tak by wybrać ten optymalny. Plan zdjęciowy podzielony został na 3 sesje nagrań, podczas których nagrywaliśmy spoty TV. W każdej kolejnej sesji ulepszaliśmy filmy nagrany poprzednio, dzięki czemu łącznie powstało aż 5 spotów. O wyborze finalnego zdecydowały testy na grupie ponad 20 000 respondentów. – mówi Maciej Wróblewski, założyciel AdRebellion.

 

W tej bardzo ważnej dla nas kampanii chcieliśmy zmobilizować grupę konsumentów, którzy odkładają remont kuchni, do podjęcia działań remontowych. Działamy w warunkach pandemii, dlatego chcieliśmy, żeby nasze działania były adekwatne do sytuacji, ale i efektywne. Dlatego oprócz standardowej strategii i kreacji zdecydowaliśmy się na produkcję dziesiątek scen i reklam, które później w trakcie ilościowych testów modyfikowaliśmy. Efekty naszych działań można już zobaczyć w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich oraz w Internecie. – dodaje Bartosz Binczewski, Digital Marketing Manager w IKEA Retail w Polsce.

Za kreację, strategię, produkcję video contentu i koncept kreatywny kampanii odpowiada Agencja AdRebellion. Działania reklamowe obejmują również kampanię w digitalu oraz w mediach społecznościowych, które koordynowane były przez agencję VML+YR. Za działania z influencerami odpowiada agencja Hash.fm, planowanie i zakup mediów do kampanii w całości koordynuje dom mediowy Wavemaker. Kampania potrwa od 10.06 do 14.07.

W związku z działaniami reklamowymi odświeżona została również zakładka „kuchnia” na stronie IKEA.pl. Nowy departament kuchenny jest bardziej intuicyjny i funkcjonalny dla użytkownika.

Klient: IKEA Retail

Agencja: AdRebellion

Dom mediowy: Wavemaker

Reżyser: Karol Modzelewski

DOP: Przemysław Jękosz

Produkcja: Maciej Wróblewski (producent), Jagoda Domańska (kierownik produkcji)

Scenografia: Katarzyna Jaros Puzio IKEA

Postprodukcja: Maciej Tymek (montaż), Błażej Kanclerz (dźwięk), Szymon Ronoowicz (kolor)

Aktorzy: Wiolka Walaszczyk, Miron Jagniewski

Spot 30’ i 90’:

https://www.youtube.com/watch?v=5UnkoQq8dKI

https://www.youtube.com/watch?v=zHFtGQ7nF1U
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.