Komunikaty PR

Kulinarny hit: Suszone pomidory z czarnymi oliwkami i kaparami w oleju z ziołami

2024-06-24  |  12:00
Biuro prasowe

Poznaj wyjątkowy produkt, który podbija serca miłośników kulinarnych doznań - Suszone pomidory z czarnymi oliwkami i kaparami w oleju z ziołami OLE! Ta warzywna przekąska łączy w sobie klasyczne smaki, tworząc kompozycję, która zachwyca. Dzięki dodatkom, czarnych oliwek i kaparów, klasyczne suszone pomidory zyskują nowe, jeszcze ciekawsze oblicze.

Na co dzień, w kuchni poszukujemy produktów, które, nie tylko wzbogacą smak naszych potraw, ale także dostarczą nam kulinarnych inspiracji. Suszone pomidory, znane ze swojego intensywnego smaku i aromatu zyskały szczególne miejsce w sercach smakoszy na całym świecie. W połączeniu z innymi składnikami tworzą wyjątkowe kompozycje, podkreślając charakter potraw na zwykłe i niezwykłe okazje.

Suszone pomidory z czarnymi oliwkami i kaparami w oleju z ziołami OLE! to produkt, który wynosi klasyczne suszone pomidory na nowy poziom. Czarna oliwka dodaje głębi, a kapary wyrazistości. Uzupełnieniem kompozycji jest aromatyczny olej z mieszanką ziół, który dodatkowo podkreśla i uwydatnia smaki wszystkich składników. Przekąska zamknięta w wygodnym słoiczku doskonale sprawdzi się jako dodatek do sałatek, dań mięsnych czy przekąsek z grilla. Co więcej, aromatyczna zalewa, w której zanurzone są składniki, może być używana jako baza do marynat, sosów czy dressingów.

Wypróbuj Suszone pomidory z czarnymi oliwkami i kaparami w oleju z ziołami OLE! w przepisie na Warzywa w mleczku kokosowym https://wole-ole.pl/recipes/warzywa-w-mleczku-kokosowym-z-suszonymi-pomidorami-z-czarnymi-oliwkami-i-kaparami-w-oleju-z-ziolami-ole/ i przekonaj się, że to więcej niż suszone pomidory.

Więcej pysznych propozycji na dania z warzywnymi przekąskami OLE! znajdziesz w PRZEPIŚNIKU OLE! na: www.wole-ole.pl

__________________________

Suszone pomidory z czarnymi oliwkami i kaparami w oleju z ziołami OLE!

Pojemność: 305 ml
Cena: ok 16 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.