Komunikaty PR

Kultowe lody Ben & Jerry’s w KFC

2021-05-24  |  09:15
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Dni stają się coraz cieplejsze, słońce świeci coraz wyżej. To znak, że idzie lato. A wraz z latem przychodzi nieodparta ochota na coś zimnego i słodkiego! W KFC na lodożerców czeka nie lada gratka – pyszne lody kultowej marki Ben & Jerry’s.

Ben & Jerry’s to kultowa amerykańska marka lodów założona pod koniec lat 70. ubiegłego wieku przez dwójkę przyjaciół – Bena Cohena i Jerry'ego Greenfielda. Podobnie jak Colonel Sanders, twórca marki KFC, zaczynali oni od małego punktu sprzedaży na stacji benzynowej, aby później zawojować cały świat.

Współpraca z marką Ben & Jerry’s wydała się nam naturalna – mamy nie tylko podobne początki, ale również zbliżoną filozofię w wyborze najwyższej jakości składników. Tak samo angażujemy się w działania na rzecz społeczności, środowiska oraz wspieramy rozwój naszych pracowników – powiedział Jakub Binkiewicz, Senior Brand Manager KFC. – Nie ma też co ukrywać, po kubełku naszego pysznego kurczaka w sekretnej panierce, porcja równie smacznych lodów będzie idealna na deser – dodał.

Na współpracy Ben & Jerry’s i KFC skorzystają wszyscy – zarówno klienci, obsługa restauracji, jak i marki Ben & Jerry’s oraz KFC – mówi Natalia Pikulska, IC NOW Marketing Manager w Unilever. Klienci zyskają dostęp do znakomitego deseru zarówno na miejscu w restauracjach, jak i w dostawie za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji sieci KFC, jak również poprzez aplikacje takie jak Uber Eats czy Glovo. Lody w dostawie są transportowane w specjalnych torbach termicznych, dzięki czemu dojeżdżają zmrożone do osoby składającej zamówienie.

Podobnego zdania jest Michał Gerymski, Key Account Manager Foodchains w Unilever - Naszym celem jest zapewnienie jak najszerszemu gronu konsumentów możliwości spożycia swoich ulubionych lodów bez wychodzenia z domu. KFC ze swoją rzeszą fanów od długiego czasu wydawał się być idealnym partnerem, z którym możemy kreować nowe trendy konsumenckie, jakim z pewnością jest pyszny, lodowy deser dostarczony pod drzwi razem z ulubionym kubełkiem z KFC!

W restauracjach KFC oraz w dostawie dostępne są trzy, uwielbiane na całym świecie smaki – słodko-słony Netflix & Chilll'd™, mocno czekoladowy Chocolate Fudge Brownie oraz klasyka klasyki – Cookie Dough. Na sam dźwięk tych nazw wzrasta ochota na coś słodkiego, a co dopiero, gdy zagłębimy się w listę składników!

Netflix & Chilll'd™ to lody o smaku masła orzechowego ze słodko-słonymi kręciołkami preclowymi i fudge brownie. W ramach słodkiej kolaboracji marki z platformą streamingową – Netflix, powstało chłodząco-relaksujące połączenie, które zaspokoi nawet najbardziej wyrafinowanych smakoszy. Idealne na filmowe wieczory – zarówno w domu, jak i pod rozgwieżdżonym niebiem.

Chocolate Fudge Brownie to mocno czekoladowe lody z kawałkami brownie, które pochodzi z piekarni Greyston w mieście Yonkers w stanie Nowy Jork. To własnie tu, 30 lat temu, założyciele marki znaleźli najlepsze brownie, które po serii prób idealnie udało się zamknąć w pysznych lodach.

Cookie Dough to lody waniliowe z ciasteczkami z kawałkami czekolady. Inspiracją dla tego kultowego smaku był pomysł jednego z fanów marki. W latach 80. połączenie lodów i ciasteczek było nie lada wyzwaniem, stąd początkowo ciastka były krojone ręcznie i dodawane do lodów waniliowych. Z czasem udało się ten proces zautomatyzować, co pozwoliło zwiększyć produkcję uwielbianego dziś na całym świecie smaku Cookie Dough.

Już sama lektura powinna sprawić, że nie będziecie w stanie oprzeć się pokusie aby zamówić lody w KFC jako idealny deser po soczystym kurczaku w sekretnej panierce. Każdy ze smaków, aż prosi się o degustację! Lody Ben & Jerry’s są dostępne w 180 restauracjach KFC na terenie całego kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu! Biuro prasowe
2024-09-27 | 09:00

Jesień pełna smaku w Salad Story – odkryj nowe sezonowe menu!

Wraz z jesienią Salad Story, polska marka znana z serwowania świeżych i zdrowych potraw, zaskoczyła swoją ofertą. Od 19 września wszyscy miłośnicy kulinariów mają
Żywienie Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!
2024-09-26 | 14:00

Czas dyni... i budyni limitowanych WINIARY!

Czy jesień kojarzy Ci się głównie z coraz krótszymi, chłodniejszymi dniami? W tym roku nie musisz się o to martwić! Marka WINIARY wprowadza na rynek limitowaną edycję budyni,
Żywienie Jabłkowy zawrót głowy – jak przygotować pyszne przetwory?
2024-09-26 | 01:00

Jabłkowy zawrót głowy – jak przygotować pyszne przetwory?

Wrzesień to czas, gdy jabłka królują na naszych stołach – pachnące, soczyste, a przede wszystkim idealne do przygotowania jesiennych przetworów. Światowy Dzień Jabłka,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.