Komunikaty PR

Kultowe lody Ben & Jerry’s w KFC

2021-05-24  |  09:15
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Dni stają się coraz cieplejsze, słońce świeci coraz wyżej. To znak, że idzie lato. A wraz z latem przychodzi nieodparta ochota na coś zimnego i słodkiego! W KFC na lodożerców czeka nie lada gratka – pyszne lody kultowej marki Ben & Jerry’s.

Ben & Jerry’s to kultowa amerykańska marka lodów założona pod koniec lat 70. ubiegłego wieku przez dwójkę przyjaciół – Bena Cohena i Jerry'ego Greenfielda. Podobnie jak Colonel Sanders, twórca marki KFC, zaczynali oni od małego punktu sprzedaży na stacji benzynowej, aby później zawojować cały świat.

Współpraca z marką Ben & Jerry’s wydała się nam naturalna – mamy nie tylko podobne początki, ale również zbliżoną filozofię w wyborze najwyższej jakości składników. Tak samo angażujemy się w działania na rzecz społeczności, środowiska oraz wspieramy rozwój naszych pracowników – powiedział Jakub Binkiewicz, Senior Brand Manager KFC. – Nie ma też co ukrywać, po kubełku naszego pysznego kurczaka w sekretnej panierce, porcja równie smacznych lodów będzie idealna na deser – dodał.

Na współpracy Ben & Jerry’s i KFC skorzystają wszyscy – zarówno klienci, obsługa restauracji, jak i marki Ben & Jerry’s oraz KFC – mówi Natalia Pikulska, IC NOW Marketing Manager w Unilever. Klienci zyskają dostęp do znakomitego deseru zarówno na miejscu w restauracjach, jak i w dostawie za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji sieci KFC, jak również poprzez aplikacje takie jak Uber Eats czy Glovo. Lody w dostawie są transportowane w specjalnych torbach termicznych, dzięki czemu dojeżdżają zmrożone do osoby składającej zamówienie.

Podobnego zdania jest Michał Gerymski, Key Account Manager Foodchains w Unilever - Naszym celem jest zapewnienie jak najszerszemu gronu konsumentów możliwości spożycia swoich ulubionych lodów bez wychodzenia z domu. KFC ze swoją rzeszą fanów od długiego czasu wydawał się być idealnym partnerem, z którym możemy kreować nowe trendy konsumenckie, jakim z pewnością jest pyszny, lodowy deser dostarczony pod drzwi razem z ulubionym kubełkiem z KFC!

W restauracjach KFC oraz w dostawie dostępne są trzy, uwielbiane na całym świecie smaki – słodko-słony Netflix & Chilll'd™, mocno czekoladowy Chocolate Fudge Brownie oraz klasyka klasyki – Cookie Dough. Na sam dźwięk tych nazw wzrasta ochota na coś słodkiego, a co dopiero, gdy zagłębimy się w listę składników!

Netflix & Chilll'd™ to lody o smaku masła orzechowego ze słodko-słonymi kręciołkami preclowymi i fudge brownie. W ramach słodkiej kolaboracji marki z platformą streamingową – Netflix, powstało chłodząco-relaksujące połączenie, które zaspokoi nawet najbardziej wyrafinowanych smakoszy. Idealne na filmowe wieczory – zarówno w domu, jak i pod rozgwieżdżonym niebiem.

Chocolate Fudge Brownie to mocno czekoladowe lody z kawałkami brownie, które pochodzi z piekarni Greyston w mieście Yonkers w stanie Nowy Jork. To własnie tu, 30 lat temu, założyciele marki znaleźli najlepsze brownie, które po serii prób idealnie udało się zamknąć w pysznych lodach.

Cookie Dough to lody waniliowe z ciasteczkami z kawałkami czekolady. Inspiracją dla tego kultowego smaku był pomysł jednego z fanów marki. W latach 80. połączenie lodów i ciasteczek było nie lada wyzwaniem, stąd początkowo ciastka były krojone ręcznie i dodawane do lodów waniliowych. Z czasem udało się ten proces zautomatyzować, co pozwoliło zwiększyć produkcję uwielbianego dziś na całym świecie smaku Cookie Dough.

Już sama lektura powinna sprawić, że nie będziecie w stanie oprzeć się pokusie aby zamówić lody w KFC jako idealny deser po soczystym kurczaku w sekretnej panierce. Każdy ze smaków, aż prosi się o degustację! Lody Ben & Jerry’s są dostępne w 180 restauracjach KFC na terenie całego kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.