Komunikaty PR

Kultowe lody Ben & Jerry’s w KFC

2021-05-24  |  09:15
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Dni stają się coraz cieplejsze, słońce świeci coraz wyżej. To znak, że idzie lato. A wraz z latem przychodzi nieodparta ochota na coś zimnego i słodkiego! W KFC na lodożerców czeka nie lada gratka – pyszne lody kultowej marki Ben & Jerry’s.

Ben & Jerry’s to kultowa amerykańska marka lodów założona pod koniec lat 70. ubiegłego wieku przez dwójkę przyjaciół – Bena Cohena i Jerry'ego Greenfielda. Podobnie jak Colonel Sanders, twórca marki KFC, zaczynali oni od małego punktu sprzedaży na stacji benzynowej, aby później zawojować cały świat.

Współpraca z marką Ben & Jerry’s wydała się nam naturalna – mamy nie tylko podobne początki, ale również zbliżoną filozofię w wyborze najwyższej jakości składników. Tak samo angażujemy się w działania na rzecz społeczności, środowiska oraz wspieramy rozwój naszych pracowników – powiedział Jakub Binkiewicz, Senior Brand Manager KFC. – Nie ma też co ukrywać, po kubełku naszego pysznego kurczaka w sekretnej panierce, porcja równie smacznych lodów będzie idealna na deser – dodał.

Na współpracy Ben & Jerry’s i KFC skorzystają wszyscy – zarówno klienci, obsługa restauracji, jak i marki Ben & Jerry’s oraz KFC – mówi Natalia Pikulska, IC NOW Marketing Manager w Unilever. Klienci zyskają dostęp do znakomitego deseru zarówno na miejscu w restauracjach, jak i w dostawie za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji sieci KFC, jak również poprzez aplikacje takie jak Uber Eats czy Glovo. Lody w dostawie są transportowane w specjalnych torbach termicznych, dzięki czemu dojeżdżają zmrożone do osoby składającej zamówienie.

Podobnego zdania jest Michał Gerymski, Key Account Manager Foodchains w Unilever - Naszym celem jest zapewnienie jak najszerszemu gronu konsumentów możliwości spożycia swoich ulubionych lodów bez wychodzenia z domu. KFC ze swoją rzeszą fanów od długiego czasu wydawał się być idealnym partnerem, z którym możemy kreować nowe trendy konsumenckie, jakim z pewnością jest pyszny, lodowy deser dostarczony pod drzwi razem z ulubionym kubełkiem z KFC!

W restauracjach KFC oraz w dostawie dostępne są trzy, uwielbiane na całym świecie smaki – słodko-słony Netflix & Chilll'd™, mocno czekoladowy Chocolate Fudge Brownie oraz klasyka klasyki – Cookie Dough. Na sam dźwięk tych nazw wzrasta ochota na coś słodkiego, a co dopiero, gdy zagłębimy się w listę składników!

Netflix & Chilll'd™ to lody o smaku masła orzechowego ze słodko-słonymi kręciołkami preclowymi i fudge brownie. W ramach słodkiej kolaboracji marki z platformą streamingową – Netflix, powstało chłodząco-relaksujące połączenie, które zaspokoi nawet najbardziej wyrafinowanych smakoszy. Idealne na filmowe wieczory – zarówno w domu, jak i pod rozgwieżdżonym niebiem.

Chocolate Fudge Brownie to mocno czekoladowe lody z kawałkami brownie, które pochodzi z piekarni Greyston w mieście Yonkers w stanie Nowy Jork. To własnie tu, 30 lat temu, założyciele marki znaleźli najlepsze brownie, które po serii prób idealnie udało się zamknąć w pysznych lodach.

Cookie Dough to lody waniliowe z ciasteczkami z kawałkami czekolady. Inspiracją dla tego kultowego smaku był pomysł jednego z fanów marki. W latach 80. połączenie lodów i ciasteczek było nie lada wyzwaniem, stąd początkowo ciastka były krojone ręcznie i dodawane do lodów waniliowych. Z czasem udało się ten proces zautomatyzować, co pozwoliło zwiększyć produkcję uwielbianego dziś na całym świecie smaku Cookie Dough.

Już sama lektura powinna sprawić, że nie będziecie w stanie oprzeć się pokusie aby zamówić lody w KFC jako idealny deser po soczystym kurczaku w sekretnej panierce. Każdy ze smaków, aż prosi się o degustację! Lody Ben & Jerry’s są dostępne w 180 restauracjach KFC na terenie całego kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,
Żywienie Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
2024-12-23 | 12:00

Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]

Aż 83% Polaków wyrzuca jedzenie świąteczne między 23 a 30 grudnia. To przekłada się na 61,7 tys. ton, czyli aż 1,6 kg na osobę. Choć najczęściej wyrzucaną kategorią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B

Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.

Problemy społeczne

Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji

Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.

Farmacja

Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi

Opracowywanie nowoczesnych form podania leków to odpowiedź na stale rosnącą liczbę pacjentów z chorobami przewlekłymi, m.in. onkologicznymi, hematologicznymi i psychiatrycznymi. Jeden zastrzyk zamiast codziennego łykania tabletek, wlewów czy klasycznych chemioterapii ułatwia życie pacjentom, pozwalając im uniknąć hospitalizacji, stresu i ryzyka z tym związanego oraz szybciej wrócić do codziennych zajęć. To także korzyść dla personelu medycznego i systemu ochrony zdrowia. Inicjatorzy kampanii „Podanie ma znaczenie” podkreślają, że pacjent powinien mieć wpływ na wybór formy przyjmowanego leku.