Komunikaty PR

Kultowy, landrynkowy smak, zero cukru i Fiat 500 w „Wybitnej Loterii” Oranżady

2024-06-04  |  17:24
Biuro prasowe

Sposób na idealne lato? Spakowana walizka, ulubiona muzyka w tle i dodatkowe 10 tysięcy złotych na wymarzone wakacje. Druga opcja - czerwony Fiat 500, z wnętrza którego podziwiacie zapierające dech w piersiach krajobrazy. Prawda, że obie brzmią dobrze? Teraz te wizje mogą stać się rzeczywistością dzięki marce Oranżada Hellena i „Wybitnej loterii”, która potrwa do 30 czerwca br.

Na wszystkich miłośników kultowego, landrynkowego smaku Oranżady Hellena czeka niespodzianka. 3 czerwca br. wystartowała „Wybitna loteria” konsumencka, w której na uczestników codziennie czekają nagrody natychmiastowe – słuchawki JBL Tune i walizki Wittchen, raz w tygodniu voucher na wakacje o wartości 10 000 zł, a w wielkim finale samochód Fiat 500.

Żeby mieć szansę na wygraną wystarczy kupić dowolną Oranżadę Hellena, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.wybitnaloteria.pl.

Wybitna bez cukru

Na wszystkich dbających o linię oraz zwracających uwagę na kaloryczność spożywanych napojów, mamy dobrą wiadomość. Oranżada Hellena Zero Cukru, dzięki doskonale dopracowanej recepturze, nie tylko zachowuje niepowtarzalny, landrynkowy smak, ale także ma zaledwie 1 kcal na 100 ml. Dostępna jest w rodzinnych butelkach o pojemności 1,25 l, a także w wariancie idealnym do plecaka - puszki 250 ml.

Producent: Colian sp. z o.o.

Marka: Hellena

Produkt:

Oranżada Hellena Zero Cukru Czerwona/ Biała 1,25 l, sugerowana cena det.: ok. 4,99 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.