Komunikaty PR

Kultowy, landrynkowy smak, zero cukru i Fiat 500 w „Wybitnej Loterii” Oranżady

2024-06-04  |  17:24
Biuro prasowe

Sposób na idealne lato? Spakowana walizka, ulubiona muzyka w tle i dodatkowe 10 tysięcy złotych na wymarzone wakacje. Druga opcja - czerwony Fiat 500, z wnętrza którego podziwiacie zapierające dech w piersiach krajobrazy. Prawda, że obie brzmią dobrze? Teraz te wizje mogą stać się rzeczywistością dzięki marce Oranżada Hellena i „Wybitnej loterii”, która potrwa do 30 czerwca br.

Na wszystkich miłośników kultowego, landrynkowego smaku Oranżady Hellena czeka niespodzianka. 3 czerwca br. wystartowała „Wybitna loteria” konsumencka, w której na uczestników codziennie czekają nagrody natychmiastowe – słuchawki JBL Tune i walizki Wittchen, raz w tygodniu voucher na wakacje o wartości 10 000 zł, a w wielkim finale samochód Fiat 500.

Żeby mieć szansę na wygraną wystarczy kupić dowolną Oranżadę Hellena, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.wybitnaloteria.pl.

Wybitna bez cukru

Na wszystkich dbających o linię oraz zwracających uwagę na kaloryczność spożywanych napojów, mamy dobrą wiadomość. Oranżada Hellena Zero Cukru, dzięki doskonale dopracowanej recepturze, nie tylko zachowuje niepowtarzalny, landrynkowy smak, ale także ma zaledwie 1 kcal na 100 ml. Dostępna jest w rodzinnych butelkach o pojemności 1,25 l, a także w wariancie idealnym do plecaka - puszki 250 ml.

Producent: Colian sp. z o.o.

Marka: Hellena

Produkt:

Oranżada Hellena Zero Cukru Czerwona/ Biała 1,25 l, sugerowana cena det.: ok. 4,99 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.