Komunikaty PR

Kup lodówkę multidoor marki Haier i nie martw się o resztę!

2024-07-17  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Cybulska
Studio 111

Strzemińskiego 11/67
93-218 Łódź
haier_pr|studio111.pl| |haier_pr|studio111.pl
534407000
studio111.pl

Często przy zakupie nowej lodówki potrzebujemy pomocy przy jej wniesieniu, ustawieniu we właściwym miejscu czy podłączeniu do sieci. Haier wspólnie z sieciami Media Expert i Euro RTV AGD przygotował promocje, dzięki którym, przy zakupie chłodziarko-zamrażarek typu multidoor, zapłacimy za te usługi tylko 1 zł.

Dlaczego warto wybrać lodówkę Haier typu multidoor?

Na pewno ze względu na pojemność XXL. Więcej miejsca w lodówce, to rzadsze wizyty w sklepie, a dzięki zastosowanym w lodówkach Haier technologiom Fresher Techs®, przechowywana żywność zachowuje smak i świeżość na dłużej. Co więcej, z innowacyjnym systemem ABT pozbędziemy się aż do 99,99% szkodliwych zarazków, co pozytywnie wpłynie na zdrowie naszych najbliższych. Ponadto lodówki Haier zachwycają stylowym i eleganckim designem, który może stać się prawdziwą ozdobą Twojej kuchni.

Użytkownicy na pewno docenią chłodziarko-zamrażarki marki Haier za ich praktyczne funkcjonalności. Szuflada My Zone, dostępna w wybranych modelach, przeznaczona jest dla mięsa, ryb, warzyw i owoców, a jej wyróżnikiem jest możliwość samodzielnego ustawienia temperatury w zakresie od -1°C do +1°C, w zależności od produktów, które w danym momencie się w niej znajdują. Szuflada Humidity Zone z kolei utrzymuje świeżość delikatnej żywności dwa razy dłużej*. Dzieje się tak dzięki technologii HCS (Humidity Control System) – membranie z włókien roślinnych, która utrzymuje wilgotność na poziomie 90% i automatycznie nią zarządza. Warto także zwrócić uwagę na system Total No Frost oraz przyjazne dla oczu oświetlenie Daylight LED, które sprawia, że każdy produkt w lodówce jest świetnie widoczny. Dodatkowym atutem lodówek Haier jest 15-letnia gwarancji na kompresor.

Uwaga promocja!

Do końca lipca 2024 r. każdy klient, który kupi lodówkę Haier typu multidoor w sieciach sklepów Euro RTV AGD lub Media Expert otrzyma komplet usług wniesienia i montażu tylko za 1 zł.

Pakiet PEŁEN KOMFORT za 1 zł przy zakupie wybranej lodówki Haier w Media Expert obejmuje:

•             rozpakowanie urządzenia

•             odłączenie zużytego sprzętu (w razie konieczności)

•             ustawienie we wskazanym miejscu

•             wypoziomowanie i stabilizacja

•             usunięcie zabezpieczeń elementów ruchomych

•             montaż półek i szuflad

•             podłączenie do istniejącej i sprawnej instalacji wodnej i elektrycznej

•             sprawdzenie ułożenia uszczelek drzwi

•             zabranie pozostałości opakowania

 

Pakiet usług MAX za 1 zł przy zakupie lodówki Haier w Euro RTV AGD obejmuje:

•             wniesienie lodówki do domu Klienta

•             rozpakowanie lodówki

•             ustawienie we wskazanym miejscu

•             wyniesienie opakowania

•             wypoziomowanie/stabilizacja lodówki w miejscu docelowego użytkowania

•             zdjęciu foli termicznej zabezpieczającej powierzchnie obudowy

•             zdjęciu wszystkich zabezpieczeń transportowych w tym zabezpieczonych elementów

ruchomych chłodziarki takich jak: półki szklane, szuflady, przegrody, zabezpieczenia

agregatu

•             ustawieniu półek szklanych oraz szuflad na oczekiwanych przez Klienta wysokościach

•             przygotowaniu do włączenia urządzenia

•             podłączeniu chłodziarki do instalacji wodnej (gratis opcjonalnie zależy od modelu)

Pełna lista urządzeń biorących udział w promocji oraz szczegóły obydwu akcji dostępne są na stronach:

https://www.euro.com.pl/cms/haier-pakiet-max-0724.bhtml

https://www.mediaexpert.pl/lp,21492-haier-pakiet-pelen-komfort-za-1-zl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Studio 111
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.