Komunikaty PR

Kup telewizor Panasonic i odbierz vouchery na filmy w aplikacji VOD Rakuten TV

2020-10-20  |  12:00
Biuro prasowe

W ramach akcji „Filmowy duet” przy zakupie wybranego modelu telewizora Panasonic można odebrać 10 voucherów dających dostęp do bezpłatnego oglądania filmów w aplikacji VOD Rakuten TV. 

 

To akcja dedykowana wszystkim miłośnikom kina, którzy kinowe emocje chcą przenieść w zacisze własnego domu. Rakuten TV to platforma VOD z filmami, dokumentami oraz kinem familijnym, która zadebiutowała w Polsce w zeszłym roku i stale się rozwija, wzbogacając udostępniany repertuar o największe kinowe hity i nowości. Aby cieszyć się nimi w możliwie najlepszej jakości, wystarczy wybrać jeden z objętych promocją modeli telewizorów marki Panasonic, dostępnych 
w sieciach handlowych Media Expert, Media Markt, Komputronik, Galicja oraz w sklepach internetowych: mediaexpert.pl, mediamarkt.pl, komputronik.pl, www.maxelektro.pl i zachować orygniał dowodu zakupu. Następnie w terminie do 30 listopada 2020 r. należy zarejestrować się na dedykowanej stronie i odebrać kody na darmowe oglądanie filmów w aplikacji. W promocji biorą udział telewizory zakupione w dniach 15 października – 15 listopada 2020 r. 

Wśród telewizorów biorących udział w promocji znajdują się m.in. telewizory LED (HX810 oraz HX830), wyposażone w technologię HDR Bright Panel PLUS pozwalającą wyświetlać pełne barw obrazy HDR w rozdzielczości 4k. Smukłe telewizory przedstawiają szczegółowe sceny z precyzyjnym kontrastem dzięki technologiom dynamicznych metadanych. Bardziej wymagających z pewnością zainteresuje Panasonic HZ2000 Tuned by Technics, 360° Soundscape Pro o znakomitej jakości dźwięku – pierwszy na świecie telewizor OLED z funkcjami Dolby Vision IQ i Filmmaker Mode, obsługujący również standardy Dolby Vision, HDR10+ oraz HLG Photo, czyli nowy format obrazów nieruchomych, który przenosi fotografię do świata HDR.

Szczegóły na stronie www.filmowyduet.panasonic.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.