Komunikaty PR

Kup telewizor Panasonic i odbierz vouchery na filmy w aplikacji VOD Rakuten TV

2020-10-20  |  12:00
Biuro prasowe

W ramach akcji „Filmowy duet” przy zakupie wybranego modelu telewizora Panasonic można odebrać 10 voucherów dających dostęp do bezpłatnego oglądania filmów w aplikacji VOD Rakuten TV. 

 

To akcja dedykowana wszystkim miłośnikom kina, którzy kinowe emocje chcą przenieść w zacisze własnego domu. Rakuten TV to platforma VOD z filmami, dokumentami oraz kinem familijnym, która zadebiutowała w Polsce w zeszłym roku i stale się rozwija, wzbogacając udostępniany repertuar o największe kinowe hity i nowości. Aby cieszyć się nimi w możliwie najlepszej jakości, wystarczy wybrać jeden z objętych promocją modeli telewizorów marki Panasonic, dostępnych 
w sieciach handlowych Media Expert, Media Markt, Komputronik, Galicja oraz w sklepach internetowych: mediaexpert.pl, mediamarkt.pl, komputronik.pl, www.maxelektro.pl i zachować orygniał dowodu zakupu. Następnie w terminie do 30 listopada 2020 r. należy zarejestrować się na dedykowanej stronie i odebrać kody na darmowe oglądanie filmów w aplikacji. W promocji biorą udział telewizory zakupione w dniach 15 października – 15 listopada 2020 r. 

Wśród telewizorów biorących udział w promocji znajdują się m.in. telewizory LED (HX810 oraz HX830), wyposażone w technologię HDR Bright Panel PLUS pozwalającą wyświetlać pełne barw obrazy HDR w rozdzielczości 4k. Smukłe telewizory przedstawiają szczegółowe sceny z precyzyjnym kontrastem dzięki technologiom dynamicznych metadanych. Bardziej wymagających z pewnością zainteresuje Panasonic HZ2000 Tuned by Technics, 360° Soundscape Pro o znakomitej jakości dźwięku – pierwszy na świecie telewizor OLED z funkcjami Dolby Vision IQ i Filmmaker Mode, obsługujący również standardy Dolby Vision, HDR10+ oraz HLG Photo, czyli nowy format obrazów nieruchomych, który przenosi fotografię do świata HDR.

Szczegóły na stronie www.filmowyduet.panasonic.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.