Komunikaty PR

KuRpony z KFC robią wrażenie

2022-05-16  |  14:00
Biuro prasowe

Sieć restauracji KFC odświeża linię swoich kuponów promocyjnych, dzięki którym fani chrupiącego kurczaka w słynnej panierce autorstwa Colonela Sandersa mogą kupić swoje ulubione dania w najlepszych ofertach cenowych. W kampanii digitalowej „KuRpony z KFC robią wrażenie” wziął udział MrKryha, influencer którego słynne „a ja mam takie nietypowe zamówienie” doskonale znane jest wielu użytkownikom Tik Toka, czy YouTube’a.

Kody promocyjne, dzięki którym można zamawiać zarówno całe zestawy, jak i same tylko Twistery, Zingery czy Grandery w niższych cenach, są już znane fanom KFC od dawna. Teraz linia dedykowana cenowym mega ofertom zyskała nową nazwę – KuRpony, a w raz z nią także nową identyfikację wizualną. Zmianom towarzyszy kampania digitalowa z udziałem popularnego wśród młodzieży influencera MrKryhy. TikToker, którego konto obserwuje dziś już ponad 410 tysięcy użytkowników zasłynął z odwiedzin restauracji, w których zawsze składa nietypowe zamówienia charakterystycznie zaznaczając to w swoich filmach. Jeżdząc po Polsce zdarza mu się zamówić i przetestować największego kebaba mierzącego 40 cm, najdroższy zestaw sushi za prawie 250 zł, a nawet całe menu dostępne w danym miejscu.

W ramach kampanii „KuRpony z KFC robią wrażenie”, MrKryha nie tylko w szczególny dla siebie sposób komentuje kolejne sety zniżkowych KuRponów na oferty dostępne w KFC, ale też występuje na drugim planie każdego z sześciu wideo, które powstały w ramach kampanii. Krótkie wideo są publikowane na kanałach własnych KFC Polska na Facebooku, Instagramie, YouTube, TikToku, Snapchacie, a także na platformach Player oraz IPLA. Całość wspiera kampania display oraz seria dedykowanych postów na kanałach w mediach społecznościowych KFC.

„KuRpony z KFC robią wrażenie” to kampania, która mówi językiem młodego pokolenia i właśnie tę grupę w szczególności ma zachęcić do jeszcze częstszego odwiedzania restauracji KFC. W tym celu, z myślą o ekipach przyjaciół spędzających wspólnie czas przy stole, sieć przygotowała także specjalną ofertę. Wśród KuRponów ojawiły się KuRpony ekipowe, dzięki którym można kupić zestaw kilku takich samych dań w fantastycznie niskiej cenie. To z pewnością świetna wiadomość dla fanów dań z KFC i ich przyjaciół.

W ramach oferty KuRponowej, która wystartowała 28 kwietnia, dostępnych jest łącznie 25 KuRponów, dedykowanych zarówno użytkownikom zamawiającym dania poprzez aplikację KFC Collect, jak i Gościom na miejscu w restauracji. Stąd KuRpony zyskały nowy wygląd nie tylko w aplikacji, ale też w kioskach w restauracjach KFC na terenie całego kraju.

Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spoty zostały wyreżyserowane przez duet: Joanna Sikora i Jakub Obuch, zaś za produkcję odpowiada Paradoxmedia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Nowość w stałej ofercie marki Grześki! Biuro prasowe
2024-08-14 | 13:45

Nowość w stałej ofercie marki Grześki!

Idealnie kruche wafelki przełożone pysznym kremem o smaku kakao lub masła orzechowego, oblane po bokach mleczną czekoladą Goplana. Mowa oczywiście o dwóch nowych wariantach wafli
Żywienie Colian rozszerza podniebną ekspansję!
2024-08-14 | 13:45

Colian rozszerza podniebną ekspansję!

Wafle Grześki w formacie Mega, należące do polskiego producenta Colian, są dostępne w ofercie sprzedażowej linii WizzAir. Kultowy produkt, doskonale znany na rynku krajowym, można zakupić
Żywienie Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!
2024-08-14 | 13:45

Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!

Muzyczną ucztę sopockiego festiwalu uświetni w tym roku kultowa, wybitna i jedyna w swoim rodzaju Oranżada Hellena. Bilbordy sponsorskie, zapowiadające Sopot Festiwal Top of the Top pojawią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Ochrona środowiska

Miasta walczą z upałami. Jedną ze skutecznych metod jest malowanie dachów budynków na biało

Pomalowanie dachów budynków na biało lub pokrycie ich odblaskową powłoką może się przyczynić do schłodzenia temperatury w dużych, gęsto zaludnionych miastach o ponad 1°C. Białe dachy są pod tym względem skuteczniejsze nawet niż pokryte roślinnością zielone dachy czy panele słoneczne – pokazało badanie przeprowadzone w Londynie przez naukowców z UCL. – Pomalowanie dachu na biało jest bardzo tanie i proste, nie trzeba niczego zmieniać w strukturze budynku – wskazuje główny autor badania, dr Oscar Brousse z UCL Bartlett School Environment, Energy & Resources.

Problemy społeczne

Rządowy program refundacji in vitro może poprawić statystyki dzietności. W Polsce spadek liczby urodzeń sukcesywnie się pogłębia

W 2023 roku urodziło się 272 tys. dzieci – o 33 tys. mniej niż jeszcze rok wcześniej i zarazem najmniej od końca II wojny światowej. Wskaźnik dzietności plasuje się dużo poniżej wartości, która gwarantuje zastępowalność pokoleń, a przyrost naturalny już od lat pozostaje ujemny. W poprawie tych statystyk może pomóc działający od czerwca br. rządowy program refundacji in vitro. – Z doświadczeń międzynarodowych wiemy, że takie programy pozytywnie wpływają na dzietność i zwiększają ją w sposób znaczny – mówi Michał Modro, radca prawny zajmujący się obszarem zdrowia. Jak wskazuje, oprócz refundacji samej procedury potrzebna jest też jednak szersza edukacja społeczeństwa, bo w Polsce stygmatyzacja par, które zdecydowały się na in vitro oraz dzieci poczętych tą metodą, wciąż jest dość częstym problemem.